Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naurettavia pellejä nuo räppärit.
:provo: Skinit ja muut isänmaantoivot ne vasta naurettavia on :thumbs:
Ja jos puhutaan 50 Centistä sun muista niin, 50 ei todellakaan mun mielestä oo mikään "aito gangsta",
Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Onkos Ja Rule sun mielestä "aito gangsta"?Ja toisena nimenä sanoisin Ja Rule, vaikka Murda I.N.Cia paljon dissataankin niin silti se osaa rapata paremmin, ku 50 koskaan.
Samalla tavallahan tuo Shakur dissas muita artisteja.Lisäksi en kauheesti tykkää 50:n tyylistä dissata joka helvetin rapparia..
Kuuntelet aika ristiriitaisesti noita artisteja. Useat noista ovat mm. vihoissa keskenään.DMX, Mobb Depp, Ja Rule, Ashanti, Irv Gotti, Fat Joe, Jadakiss, The Game jne..
Jahas, missähän vaiheessa?Ja itse 2pacia on 50 myös dissannut
Aina ei ole mahdollista vittuilla päin naamaa?niin juuri. nykyisin on se huono puoli että ihmisille vittuillaan esim netin ja musiikin ja sähköpostien välityksellä mutta ei päin naamaa.
Aika paska homma vittuilla jollekkin savolaisen kokoiselle kun itse asuis toisella puolen suomea...
Hyvä tietää, onneksi en ole kumpikaan. :thumbs:
Aina ei ole mahdollista vittuilla päin naamaa?
Mitä se koko siihen sanoo uskaltaako vittuilla päin naamaa vai ei?
Kyllä, eikä ole vielä kaks kertaa isompaa kaveria tullu vastaanuskaltasitko ite vittuilla kaks kertaa itteäs isommalle tyypille?
Hey dude, rap niggersit tekee juttunsa omalla tavalla eli ovat kovia poikia ja vittuilevat mikin välitykselle. Sitä on turha lähteä pohtimaan sen syvällisemmin. :piis:ja jos ei voi vittuilla päin naamaa niin sitten voi jättää sen tekemättä.