Kuka saa veren kiehumaan ?

Mustalaiset. Miksi miksi heidän pitää olla semmoista roskaporukkaa. Ja sanokoot fabienit mitä tykkäävät niin mustalaiset ovat suurin osa semmoista paskaa että heihin ei auta kuin saunan takainen maasto. Mietinpä jos minä adoptoisin mannen pennun niin tulisiko siitä silti samanlainen. Ei. He taitavat olla kuritta kasvaneita. Ja turha sanoakkaan, tiedän että mustilaiseyt käyttäytyvät vanhempia manneja kohtaan kunnioittaen, muta miksi he eivät opeta lapsiaan ihmisten tavoille.

Tosin minun parhaita kavereitani ON manne. Se oli aikoinaan vihamiehiä, mutta kun pistin kovan vastaan (Serkkunsa tosin kouluttivat minua) hänestä on tullut vuosien varrella loisto kaveri. Eikä vähiten siksi, että käymme salilla yhdessä. Alan jopa luottamaan häneen kuin veriveljeen.

Mutta edellinen ei muuta sitä, että haluaisin raukkamaisesti ylivoimmalla piestä suurimman osan manneista. Ja myös muut tarpeettomat ihmiset ärsyttävät, mutta jos antavat minun olla rauhassa niin keskityn mieluummin tärkeämpiin asioihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sukulaku sanoi:
heheh... Tunnistit Jaskan vai?:lol2:

Joo, Jaska on opettanu jo mun tätiä ja se oli sillon kuulemma prikulleen samanlainen. Ite kärvistelin 10 kurssia fysiikkaa ja muutaman kemiankin kurssin Jaskan hellässä huomassa. :zzzz: Voimia sulle siellä! :kippis1:

Tais mennä HIEMAN off-topic. :nolo:

trust1 sanoi:
Mustalaiset. Miksi miksi heidän pitää olla semmoista roskaporukkaa. Ja sanokoot fabienit mitä tykkäävät niin mustalaiset ovat suurin osa semmoista paskaa että heihin ei auta kuin saunan takainen maasto. Mietinpä jos minä adoptoisin mannen pennun niin tulisiko siitä silti samanlainen. Ei. He taitavat olla kuritta kasvaneita. Ja turha sanoakkaan, tiedän että mustilaiseyt käyttäytyvät vanhempia manneja kohtaan kunnioittaen, muta miksi he eivät opeta lapsiaan ihmisten tavoille.
Joo ärsyttäviä, ylimielisiä kusipäitä lähes jokainen. Kaupoissakin niiden pitää oikein isoon äneen aina kailottaa että ne tollot varmasti huomattaisiin :curs:

-kissfm:n canesten-emätinpuikko-mainos on kyllä kaikkien aikojen raivostuttavin!
-wannabe-julkkikset (kuten nykänen ja mervi, marika fingeroos...)
-ruben stiller ja njassa levyraadista
-fabien ja hänen kaltaiset kaikkitietävät ja virheettömät yksilöt jotka on vähän eksyny ohjatulta polulta elämän labyrinteissä... "eikä sitten suututa"... :david:

neutraali sanoi:
Joo ärsyttäviä, ylimielisiä kusipäitä lähes jokainen. Kaupoissakin niiden pitää oikein isoon äneen aina kailottaa että ne tollot varmasti huomattaisiin :curs:

Ja puhumattakaan kadulla. Jos seison yksin kadulla ja ohi kävelee 1-2 mannea/somppua niin on se kumma kun eivät mitään sano ja kävelevät aivan kiltisti ohi. Mutta sitten kun niitä on se yli 5 ja itse olen yksin niin kyllä ollaan heti pummimassa tupakkaa ja rahaa. SAATANA!!! :curs: . Jos haluaisivat tapella niin tappelisivat joskus reilusti yksi yhtä vastaan! Ja en ole rasisti, esim. tunnen muutaman ihan rennon ulkomaalaisenkin ja vihaan yhtälailla edellä mainitusti käyttäytyviä valkoisia.

loops sanoi:
kaikki saatanan mustalaiset..eikö niille kukaan opeta käytöstapoja?.. On niin helvetin ällöttävää porukkaa ko olla ja voi.. opetelkaa elämään perkele niinku tavalliset ihmiset!!! :curs:

täysin samaa mieltä

Thimbou sanoi:
Haluaisin tiedustella kuka/ketkä ihmiset saavat punaiset valot välkkymään silmissänne ja miksi ?

Oma esimerkkini voisi olla Tony Halme, hän ei vastaa niitä arvoja joista itse saarnaa+paljon muuta paskaa. :wall:

Ihan samaa mieltä :rock: Missä on ne kaiki lupaukset mitä söperteli lehdistölle. Ei oo saanut mitään muuta aikaseks ku tappanu melkeen itsensä.

- Ville Valo (vitun saatanan kynis dumb-ass kyrvänimijä saatana!)
- Jussi 69 (tekis itsarin tämäkin)
- Krisse ja Kana (ärsyttävämpiä ku goatsekuvan kattominen tunnin putkeen)
- Se kassaeukko siitä dnan mainoksesta, joka sanoo että "elämä on kallista" tms

-Kaikki ylimieliset, vittumaiset ja välinpitämättömät ihmiset
-Tunnevammaiset ihmiset
-mustalaiset
-Kaikki päälle viiskymppiset c-mersua ajavat tyypit, ajavat aina ylinopeutta eivätkä käytä vilkkua

-Pyöräilijänä/kävelijänä/lasten puolesta VITUTTAA kaikki satasta neljänkympin taajama-alueella ajavat amikset teinicorolloillaan ja bemareillaan. Eivät väistä ikinä pyöräilijöitä tai kävelijöitä ja aika monta kertaa on lapsi meinannu jäädä tommosen vitun pellen alle

Gunther, ja sen musavideo teeny weeny string bikini, ei vitun vitun vittu! Musiikkia on kiva joskus kuunnella kännissä mutta tuo äijä!
5.jpg

Aika kovilla täällä jo pelataan, mutta katson ja korotan...

Kansakunnan vaeltaessa pimeydessä, on hyvä olla joku, joka silloin tällöin käy kertomassa miten asiat ovat ja miten ne tulisi tehdä. Meikäläisen veren saa kiehumaan tietenkin kaikkien rakastama Päivi Räsänen.

Heavy-rock sanoi:
Olen kyl jo jonkin aikaa ajellu autolla ja aika harvoin minua vastaan on tullut tuollainen autoilija. Ehkä kerran tai pari. Eli, en niinkään jaksa jurnata siitä että joku törttöilee ja hidastaa liikennettä. Enemmän ne perässä roukkujat, typerät ohittelijat yms jurpii kun ne ihan oikeastikkin vaarantaa myös muiden hengen.

Mutta jos ei olisi törttöileviä ja hidastavia autoilijoita ei olisi niinkään paljoa typeriä ohittelijoita jne...möhöhöhöhö... :jahas:

Mou sanoi:
Aika kovilla täällä jo pelataan, mutta katson ja korotan...

Kansakunnan vaeltaessa pimeydessä, on hyvä olla joku, joka silloin tällöin käy kertomassa miten asiat ovat ja miten ne tulisi tehdä. Meikäläisen veren saa kiehumaan tietenkin kaikkien rakastama Päivi Räsänen.

Kovilla pelataan, mutta hurjan korotuksen heitit. Kiehuttaa ja ärsyttää enemmän kuin yksikään toinen poliitikko ikinä !

Vai notta Günther? Nyt meni liian pitkälle, jätkähän on selvästi lahjakas ja show-mies viimeisen päälle! :jahas: :D

Mua ärsyttää ylimieliset ihmiset, jotka haukkuu muita ylimielisiksi, esim. minä.

neutraali sanoi:

sen mitä aikanani ovella seisoin ja tanssipaikkojen järkkärinä niin aina 15 vuoden aikana pahimmat järjestyshäiriöt oli manneporukan suorittamina. Paskaa sakkia. Vittu, näin on, ei sille mitään voi.

HCG-1 sanoi:
Mitämitämitä eikö täälä kukaan inhoa NRJ:n aamutiimin Kristiina Komulaista? Siinä on niin ärsyttävä ämmä ettei toista löydy!

Eeh Kristiinahan heittää hyvää läppää. ja Tenkanen :rock:

Mutta se Antti Tuisku voi saatana..

jesus adidas sanoi:
Toki, jarre55, iso-Vladimirkin ärsyttää toimiensa vuoksi, mutta se nyt vaan näyttää niin paljon kovemmalta jätkältä kuin George. Putinilla on tappajan katse. Ja osaahan se judoakin eri hyvin. :jahas:

Tosiasiassa Putin ärsyttää vähemmän siksi, että hän ei ole olevinaan sellainen maailmanpoliisi ja globaalin rauhan takaaja, kuin Bush. Lisättäköön vielä, että toki hänkin saa sappeni kiehumaan, mutta huomattavasti vähemmän kuin yhdysvaltalainen virkaveljensä. Muutenkin ärsyttää maailmanpolitiikan nykytila, mutta tämä thread ei ehkä ole sen ruodinnalle oikea paikka.

Listalle voisi lisätä myös kaikki maailman 'suurvaltojen' johtajat. Jotkut ärsyttävät enemmän, toiset vähemmän. Toisia kunnioitan, koska uskaltavat astua USA:n varpaille, mutta näillä valtioilla monet muut asiat, kuten ihmisoikeudet, tuppaavat olemaan päin peppua.

Mua vituttaa ylikaiken viherpiipertäjäpellet joiden ainoa maailmanpoliittinen katsanto on "apua!!älkää viittikö sotia!!älkää vaarantako maailmanrauhaa!!mua pelottaa!!"
Idiootit ei tajua maailmanpolitiikasta yhtään mitään. Joskus nyt vaan on sodittava ja viattomiakin toki kuolee. Taidatte elää jossain helvetin pilvilinnoissa jossa kaikilla maailman ihmisillä on kivaa ja menee hyvin..herätkää nyt jo!
Taitaa tosin olla eurooppalaiset lähinnä kateellisia jenkeille kun niillä on vielä munaa toimiakin eikä vaan keskustella mukavia kabineteissa. Eurooppahan on osoittanut jo moneen kertaan lähihistorian aikana olevansa totaalisen impotentti kun pitäisi tehdäkin jotain.

kilkkinen sanoi:
Kovilla pelataan, mutta hurjan korotuksen heitit. Kiehuttaa ja ärsyttää enemmän kuin yksikään toinen poliitikko ikinä !

Totta, mutta osaa se saatanan Anneli Jäätteenmäkikin saada aikamoisia inhon väreitä aikaiseksi.

Vaalivoiton julistaminen: Me teimmesen! Me teimmesen! Hrrrrr.....

paalu sanoi:

Laita sanan idiootin paikalle sana lapset.

Kuten täälläkin on nähty niin kovimmat jenkkien vihaajat ovat vain lapsia................

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom