Kuka saa veren kiehumaan ?

Sellaset ihmiset jotka tulevat tiellä auton puskuriin melkein kiinni kärkkymään ohitus paikkaa:curs: Yleensä näillä ihmisillä on uusi bmw tai mersu ja puku päällä. Seuraavaks polkasen jarrut lukkoon. :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
N.O.Kummonen sanoi:
Tavallaan johtuu olosuhteista... Kyseessä on maalais/saaristotie, jonka liepeillä noin muutaman neliökilometrin alueella elää laskennan mukaan nelisenkymmentä hirveä. Onnettomuustilastoja tutkimalla on havaittu suunnilleen seuraavaa:

-60 km/h hirveä päin, niin selviää vahingoitta tai pienin vammoin.
-80 km/h hirveä päin, niin loukkaantuu vakavasti.
-100 km/h hirveä päin, niin todennäköisesti kuolee.

Tieto on olemassa ja on jokaisen oma asia miten sitä hyödyntää.

Juu, olen samaa mieltä, ja minun olisi pitänyt olla tarkempi tuossa ekassa viestissä, tarkoitin siis apaut luotisuoraa valtatietä järmääviä. Eikä ne nyt oikeasti niin paljoa vituta; ainahan sitä ohi pääsee, ja jos ei pääse niin ei sitä kuitenkaan niin perceleellinen kiire mihinkään ole.

maija vilkkumaa.. mistä lähtien sitä rääkymistä on voinu kutsua laulamiseks.. :curs:

japa sanoi:
Se yks blondi oliko se Krisse nimeltään joka muka on hauska :urjo: :curs: :wall:
Ei sa.t.na että muija ärsyttää! Miten se voi saada oman ohjelman!

AAMEN!!!

Ja sitten on nämä v***n "Anteex, saaxmä tehdä täz väliz...?"-tyypit!!1!!1!! :curs:

Miten on voinut päästä unohtumaan kaikkien inhokkien isoisä, cowboymiesten kuningas Timo T.A. Mikkonen?

edit: tai no, ei Timo saa verta kiehumaan, lähinnä naurattaa tai korkeintaan saa tuntemaan kanssahäpeää...

Tuosta autoilusta nyt aina irtoaa niin minultakin.Eli sellaiset autoilijat jotka ajat ensin vaik 80km/h...sit ne jarruttaa vauhdin jonnekkin 70km/h..taas kiihdyttävät...jarruttavat...kiiihdyttävät...jne jne..koeta nyt siinä sitten ajella.
Niin pidetään se väli sellaisena ettei tarvitse ajjaa lähellä..mut kyl sitä kohta kuitessiin joutuu ajjaa samaa rytmii sen kanssa..ei muuta ku ohi vaan :kippis1:

WhiteExorcist sanoi:
Tuosta autoilusta nyt aina irtoaa niin minultakin.Eli sellaiset autoilijat jotka ajat ensin vaik 80km/h...sit ne jarruttaa vauhdin jonnekkin 70km/h..taas kiihdyttävät...jarruttavat...kiiihdyttävät...jne jne..koeta nyt siinä sitten ajella.
Niin pidetään se väli sellaisena ettei tarvitse ajjaa lähellä..mut kyl sitä kohta kuitessiin joutuu ajjaa samaa rytmii sen kanssa..ei muuta ku ohi vaan :kippis1:

Olen kyl jo jonkin aikaa ajellu autolla ja aika harvoin minua vastaan on tullut tuollainen autoilija. Ehkä kerran tai pari. Eli, en niinkään jaksa jurnata siitä että joku törttöilee ja hidastaa liikennettä. Enemmän ne perässä roukkujat, typerät ohittelijat yms jurpii kun ne ihan oikeastikkin vaarantaa myös muiden hengen.

En tunnusta, että kukaan julkkis ärsyttäisi minua, mutta toivon hartaasti, että Räppi-Kana ja Timo T.A. eivät koskaan saa yhteisiä jälkeläisiä.

Tuomas Virkkunen. Kyseessä on se sälli joka selostaa urheilukanavalla jalkopallomatseja. Ei perkele sen selostustyyli saa sapen kiehumaan, se venyttää sanoja ja painottaa tekopirteästi selostustaan.Tekee mieli heittää tv ulos ikkunasta, kun sitä vähän aikaa kuuntelee.. :curs: Oikeasti tosi ärsyttävä.

Muita..

-Kana
-Njassa (levyraadissa)
-Tämä sälli joka juontaa/juonsi Nelosella Tosi-tv:tä.
- Aamutv:n Heikki "luontomies" Huttunen. Voiko ylimielisempää äijää olla, olen tavannut livenä ja mulkku oli.
- Karita Tuomola, voi olla "kaunis", mutta on ylimielinen lehmä.
- Päivi Lipponen, jotenkin vaan ärsyttää. Jätti miehensä ja lapsensa lennossa ja iski Paavon.

Tuosta liikennekeskustelusta tuli vielä mieleen ryhmä, joka todellakin saa mun veren kiehumaan, nimittäin karavaanarit! Kesäisin maanteillä ajellessa niiden seassa käpy palaa. Kaikki ajaa 60-70km/h ja yleensä vielä 10 letkassa ja välit niin pienet, että ohittaakaan ei voi.

On kyllä kehittynyt niin kovat vihat karavaanareita kohtaan, että en halua olla niiden kanssa missään tekemisissä. :curs:

Kirsi Piha :curs:

Tekopyhä hymyily ja törkeän ylimielinen puolueellinen käytös Vaarallinen Risteys ohjelmassa saivat sappeni kiehumaan :wall:

Aina kun Tarja Halonen puhuu telkkarissa mieleni tekee muuttaa Tiibetiin munkiksi. Hienoa luopua JV-miinoista sillä perusteella että muut maat katsovat pikkasen kieroon. Huono ihminen. Afrikassa varmaan seurataan esimerkkiä :down:

Harri "stadi" Syrjänen. Saatana, että tekis mieli voidella ohimoon sitä kaveria.
Ylipäänsäkin kaikki ne Tv-(homo)kokit voi painua helvettiin.

Jo aikaisemmin mainittu se saatanan 69:n silmän rumpali. Itse asiassa koko se orkesteri:

Kalervo 69
Väinö 69
Reijo 69
Seppo 69

Kaikki saatanan marika "vai mikä vittu se nyt oli" fingerbangit, jotka käyvät naimassa jotain "julkkista" ja sen jälkeen itkevät lehdessä: "minä en ole helppo saalis."

Jasmin "horo" Mäntylä. Ei tarvinne perustella.

Kaikki juorulehtien toimittajat ja muut osalliset saisivat palaa helvetin alimmissa liekeissä.

Se, kuka fuckface varasti mun mopon aikanaan, toivottavasti ajoit pahan kolarin ja kuolit kivuliaasti. Tai muuten vaan elämäsi on täyttä helvettiä. Jos ikinä saan tietää kuka olet, teen kiveksistäsi kaulakorun. Jos olit tyttö, teen saman kuitenkin.

Shamrock sanoi:
-Kana
-Njassa (levyraadissa)
-Tämä sälli joka juontaa/juonsi Nelosella Tosi-tv:tä.
- Aamutv:n Heikki "luontomies" Huttunen. Voiko ylimielisempää äijää olla, olen tavannut livenä ja mulkku oli.
- Karita Tuomola, voi olla "kaunis", mutta on ylimielinen lehmä.
- Päivi Lipponen, jotenkin vaan ärsyttää. Jätti miehensä ja lapsensa lennossa ja iski Paavon.
Njassahan on just asiallinen, lähes ainoa syy miks levyraatia tulee kateltua.

Ja itse topicciin, niin lista ois kyllä niin loputon jos nimeäisin ketkä ärsyttää. Ehkä helpommalla pääsisin jos kirjoittaisin ketkä ei ärsytä. :lol2:

Meiän alakerran mummo, oon kohta täysin valmis päästämään siltä ilmat pihalle!

Mitämitämitä eikö täälä kukaan inhoa NRJ:n aamutiimin Kristiina Komulaista? Siinä on niin ärsyttävä ämmä ettei toista löydy, jää krisset kevyesti kakkoseks.
Mietin aina ennen (silloin kun vielä kykenin pieniä annoksia kuuntelemaan aamutiimiä ja Kristiinaa), että miten sen kundikaveri voi ja jaksaa kuunnella tollasta torspoa!

Marco Bjurström, Persettä heiluttelemalla ja naminamia huutamalla paranee pahinkin masennus. Tekopyhä tekoprofeetta, oikea emäfeikki. Toivottavasti häipyy pumpsti pumin mukana julkisuudesta kokonaan.

Joel Hallikainen, hitto mikä nynny! Soitti aikanaan punkki, huomasi sitten että keski-ikäisiä naisia vetisyttämällä tienaa paremmin.

Tony Halme, tartteeko tuota isosti perustella. Vaahtosi arvoista ja periaatteista. Omistaa puheiden / tekojen ristiriita-sarjan suomen ennätyksen.

Räppäri-Kana , taas yksi näitä obelix-sarjan tekopirteitä jotka ovat muka pudonneet pienenä pirteyden taikajuomapataan...hohhoijaa...

Timo Taavi Antero Mikkonen, Ei omista minkäänsorttista kykyä ironisoida itseään. Joka toisessa lauseessa mainitsee reserviarvonsa. Mitä merkittävää tämä ns. julkimo on tehnyt, muuta kun pettänyt aiempaa vaimoaan parturin kanssa ?

Riku Suokas, Onko kukaan kiduttanut itseään ja katsonut hetkinen tietovisaa,jossa tämä Suokas rääkyy ja heiluttelee sitä käsinukkea ? Minä valitettavasti olen ja siihen sitten lisättynä pari pätkää tätä Suokkaan nk. stand-up komiikkaa, niin inhokkilistalle ja top-3'een pääsi varmasti.

Telaketju-feministit, siis tämä joukkio joka ei pätkääkään piittaa mistään luonnollisista sukupuolien eroavaisuuksista vaan ajaa tasa-arvon asiaa silmät kiiluen, järki hooooi !!!

Paljasjalkaiset stadilaiset luonnonsuojelijat, nämä mainiot yksilöt tietävät metsän- ja riistanhoidosta kaiken mahdollisen lukemalla kirjoja. Live kokemuksia ei ole kenelläkään. Sitten kun löytyy liito-oravan paska jostain niin heti ollaan paikalla julistamassa että tämä metsikkö on suojeltava ja mielellään 100000 hehtaaria tämän ympäriltä. Tai aarniometsää, sitten ne lukitsee itsensä kettingillä moton kylkeen, näihinkään ei minkäänsortin järkipuhe tehoa.

Nasaaliäänellä puhuvat naiset , siis nämä, jotka vielä höystävät lauseita sanoilla, niinku, tota, mut, sit jne...

Ja viimeisenä, mutta voittajana sarjassani on....
Kaikkien alojen erikoisasiantuntijat, 'paskaakaan en tästä kyseisestä asiasta tiedä, mutta totuus on...'. Miten hitossa jotkut kommentoivat asiantuntijana kaikkiin asioihin ?!

Alkaa kohta helpottaa... :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom