Kuka saa veren kiehumaan ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jesus adidas sanoi:
Sitten koulujen opetussuunnitelmien laatijat: pikkusisko on lukiossa eikä pari kk sitten tiennyt, mitä proteiinit ovat.

Lukio onkin vain ja ainoastaan yleissivistävä koulu! :hyper:

jesus adidas sanoi:
Sitten koulujen opetussuunnitelmien laatijat: pikkusisko on lukiossa eikä pari kk sitten tiennyt, mitä proteiinit ovat. :wall: Ei, hän ei ole niin tyhmä, ettei olisi oppinut, jos asiasta joskus koulussa puhuttaisiin.

EDIT: Sukulaku, ootko lyseossa kenties? :D

Ei se tyhmyydestä kiinni ole. Oppimiseen vaikuttaa moni asia.

Mutta jottet ihan peljästy ravintoaineista puhutaan ainakin ala-asteella (6lk) ja yläasteella (8 tai 9lk).

Se, ettei siskosi ole oppinut niitä voi johtua monestakin syystä.

Angel of Death sanoi:
Ja puhumattakaan kadulla. Jos seison yksin kadulla ja ohi kävelee 1-2 mannea/somppua niin on se kumma kun eivät mitään sano ja kävelevät aivan kiltisti ohi. Mutta sitten kun niitä on se yli 5 ja itse olen yksin niin kyllä ollaan heti pummimassa tupakkaa ja rahaa. SAATANA!!! :curs: . Jos haluaisivat tapella niin tappelisivat joskus reilusti yksi yhtä vastaan! Ja en ole rasisti, esim. tunnen muutaman ihan rennon ulkomaalaisenkin ja vihaan yhtälailla edellä mainitusti käyttäytyviä valkoisia.

No eikö olisi helpompaa sanoa, että vihaat rahanpummaajia ja öykkäreitä?

Kaikki ne kusipäämyyntipäälliköt jotka ajaa työsuhdeaudia Helsingissä. Audiahan ei koske liikennesäännöt. Niillä saa ajaa miten vaan ja pienempien päälle.

jesus adidas sanoi:
Sitten koulujen opetussuunnitelmien laatijat:
Eikös se kemian ykköskurssi ole enää pakollinen? Siellä oli muistaakseni jotain settiä proteiineista..

Mutta itse en myöskään oikeen ymmärrä mustalaisia. Haluaisin kyllä, mutta ei vain ole ensimmäistäkään hyvää kokemusta niistä. Rasisti en ole, jos nään bussikuskina jonkun tumman kaverin niin ei voi muuta sanoa kuin että :thumbs: . Kaveri ainakin yrittää. Mutta ei oo paljoo kyöstiä näkyny ratin takana.

mattibodari sanoi:
Gunther, ja sen musavideo teeny weeny string bikini, ei vitun vitun vittu! Musiikkia on kiva joskus kuunnella kännissä mutta tuo äijä!
http://www.gunthernet.com/gallery/5.jpg[IMG][/QUOTE]
Hehehe, voiko 20-vuotias oikeasti provosoitua noin pahasti täysin vitsillä tehdystä eurohumppaprojektista? :lol2:

jänkäkoira sanoi:
Eikös se kemian ykköskurssi ole enää pakollinen? Siellä oli muistaakseni jotain settiä proteiineista..

Kyllä se pakollinen on, en kyllä muista että paljoa oltas protskuista puhuttu.

Minussa suurta agressiota aiheuttavat ihmiset jotka makaavat vain sohvalla ja perustelevat huonoa kuntoaan sillä "etten minä sille mitään mahda, se on yhteiskunnan vika" aiheuttavat minussa ainakin suuren agression (itse kyllä pystyin siihen vaikuttamaan elämäntapoja muuttamalla, mikseivät he sitten pysty?) , varsinkin kun itse on juuri tullut puntilta/lenkiltä/krav magasta tai vastaavasta ja tosissaan yrittää trimmata itseään niin parhaaseen kuntoon kuin vain on mahdollista ja joku elämäntapaläski tulee jeesustelemaan miten ruumiini on hormooneilla ja steroideilla muokattu ja miten olen sairas kun treenaan, tekisi vaan niin mieli huutaa törkeyksiä päin naamaa

nimim:"Entinen elämäntapaläski, nyt perkeleen kovakuntoinen sälli"

Hah, nyt on nähtävästi löydetty erittäin mehukas aihe. :D

Oma lista olisi:

Ihmiset, jotka kuuntelevat selkeää poppia ja kertovat kuuntelevansa/soittavansa heavyä tai ihan oikeaa rock'n'rollia, kuten Linkin park-fanit yms.

Pilottipellet, joiden hartiat kasvaa 50 senttiä heti kun saadaan takki päälle ja porukka ympärille.

Törkeästi ihmisryhmiä niputtavat ihmiset ja muut kansallismieliset idiootit, jotka tietävät, että holokausti on juutalaisten salaliitto... (Veri kiehuu lukiessa joitakin pakkiksen threadeja. :wall: )

Ihmiset, jotka vihaavat Tomia. :haart:

Niin ja tietysti rintahauis-pellet, jotka tietävät, että pystyvät niputtamaan kenet vain tarpeen vaatiessa. :thumbs:

Helpottavaa. :)

-Insert Name- sanoi:
Törkeästi ihmisryhmiä niputtavat ihmiset ja muut kansallismieliset idiootit, jotka tietävät, että holokausti on juutalaisten salaliitto... (Veri kiehuu lukiessa joitakin pakkiksen threadeja. :wall: )
Holokaustinen on Natsi Jokusen lemmikkilintu.

-Insert Name- sanoi:
Ihmiset, jotka vihaavat Tomia. :haart:
Niitä on paljon, joten :haart: myös sinne. :)

- Ylimieliset mulkut
- Miehet, jotka vonkaa varatuilta muijilta ja sotkee toisten kuvioita. & Sama toisinpäin.
- Epäterveellisen lihavat ihmiset jotka ruikuttaa etteivät laihdu, kun syö sipsejä sohvalla ja pitää viikon kukkakaalidieetin kuussa. Koittasivat jumalauta toisinpäin, kasvaa pienestä isoksi.. :rolleyes:
- Edelliseen viitaten, ihmiset jotkaa puolustaa lihavuutta.
- sama pätee ylenpalttiseen tupakointiin ja viinanjuontiin
- Ihmiset jotka ei tiedä asiasta mitään, mutta selittävät asiantuntevasti. Jos ei tiedä, voi puhua kysyvään sävyyn, eikä suoltaa täyttä paskaa ja vängätä vastaan toiselle joka tietää.

- Ihmiset jotka kehtaa haukkua hölmön puuhaksi tai leimata hormonihiireksi jos kunto on jotain muuta kuin kolme leukaa ja pesupallo.

- "Poliisit" liikenteessä, eli herra ja rouva täydellisyydet jotka keskittyvät valvomaan etteivät muut riko mitään säännöstä tai aja 80km/h alueella kovempaa kuin 70km/h todellista nopeutta. Hulluimmat tällaiset saattavat jopa estää jos yrität ohittaa. Raivostuttavaa!

- Ja yksi kaikkein ärsyttävimmistä! Se on tyypit, jotka lähtee baariin / bileisiin / kaupungille ottamaan miestä väkevämpää, ja sen jälkeen haastavat riitaa keinolla millä hyvänsä, siis ihan hakemalla, tai alkavat uhota jos jonkun olemus tai varpaan asento ei miellytä. Näitä porukassa hihat käärittyinä tallustavia juntteja oli pahimpina teiniaikoina siellä ja täällä, mutta ikävä kyllä samat juntit käyttäytyy samoin vieläkin.

Bush ainakin...
Riitaahaastavat ja kiroilevat juopot joka kulmassa ja kulkuvälineessä Helsingissä!

Popstars mulkku Risto Asikainen. Näyttää ainakin ruudun välityksellä helvetin likaiselta äijältä, voin vaan kuvitella mitä kulissien takana tapahtuu.

Donald Trump. Lievästi ylimielinen. Ihan sama vaikka olis kuinka helvetisti rahaa, niin ei tartte tehdä ittestään pelleä.

Mutta näin yleensä ottaen, ei mua kukaan ärsytä. Ihan turhaa tuhlata omaa energiaansa yhdentekeviin mulkkuihin.

Hippa sanoi:
No eikö olisi helpompaa sanoa, että vihaat rahanpummaajia ja öykkäreitä?

No olisi ehkä mutta se on kumma kun itselleni on vain kerran tullut valkoisia pummimaan rahaa (siis en tarkoita kysymistä vaan sitä että yritetään ottaa väkisin). Monet ulkomaalaiset taas (nuoret lähinnä) ovat tulleet useasti ja nimenomaan kunnon ylivoimalla :curs:. Tietenkään ei saisi yleistää, mutta omat kokemukset eivät oikein vakuuta. Tulee jotenkin mieleen niistä että ne luulee olevansa kadun kingejä ja ne kuvittelee sormea heilauttamalla saavansa kaverin rahat :curs:. En voi sille mitään mutta en kyllä siedä tuollaista käytöstä. Ei mulla mitään niitä vastaan muuten ole. Ja esim. työssäkäyvät ja kunnollista elämää elävät ulkomaalaiset ovat tervetulleita Suomeen omasta mielestäni. Tämä oli tietysti vain oma kokemukseni, mutta mitä olen muidenkin postauksia lukenut niin en ole ainoa joka on huomennut tämän. Mutta en jaksa alkaa väittelemään tästä asiasta. Pitää yrittää sopeutua :piis:.

Tomi sanoi:
Niille voi näyttää aika helposti kaapin paikan.

Joo, mulla se rajoittuu tarpeeksi huonona päivänä johonkin karjaisuun tai kommenttiin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom