Kuka saa veren kiehumaan ?

En tuhlaa energiaa vihamielisyyden ylläpitoon muita ihmisiä kohtaan. Täysin urhaa.Suvaitsen kaikki, tosin joskus en ymmärrä. Annan jokaisen kukan kukkia omalla tavallaan, eihän se minulta ole välttämättä pois. Jos henkilökohtaisia ongelmia joidenkin ihmisten edesauttamana ilmenee, on aika puuttua siihen. Siihen asti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dragon sanoi:
Mua vituttaa semmoset jeesustelijat, jotka suvaitsevat mitä vaan :hyper:

Noh noh, pojat. Mielipiteiden merellä kannattaa pukea pelastusliivit päälle, jos ei kestä niitä tuhansia erilaisia aaltoja..mutta arvostan myös sinun mielipidettäsi, koska olet sen arvoinen. :love:

Fabien sanoi:
Noh noh, pojat. Mielipiteiden merellä kannattaa pukea pelastusliivit päälle, jos ei kestä niitä tuhansia erilaisia aaltoja..mutta arvostan myös sinun mielipidettäsi, koska olet sen arvoinen. :love:

:haart: :love:

Relg sanoi:
Se räppäri Kana alias joku helvetin kotkotin jonka nimee en nyt muista.

Kyllä. Katoin joskus jotain haastattelua telkkarista. Siinä kysyttiin, että mitä tekee nyt ja mitä haluis tehä isona jne.: "..mä haluisin matkustella tosi paljon kaikkial esim. Euroopassa. Mitäs sit... Niin, sit mä haluisin kokee kaikkee uutta hienoa. Mä haluisin kans pelastaa sademetsät, koska se ei oo oikeen, et ne rakentaa niitä jalkapallokenttiä sinne ja kaikki eläimet kuolee sukupuuttoon..." Se heittää semmosta juttua, jota kuuli ala-asteen alkuaikoina tyttöjen suusta. Toki ymmärrän, että jos on mukuloiden kanssa paljon tekemisissä, pitää olla vähän lapsellinen, mutta Kana taitaa kyllä temmeltää niiden penskojen kanssa ihan puhtaasti siks, että on ite jääny sille tasolle. Niin... ja jos oikein muistan haastattelusta, tää Kana on 28-vuotias!!! :itku: Ite olin aina eläny siinä käsityksessä, että ikää olis jotain 17-20 vuotta.

Sori, jos on jonkun tuttu. Varmasti todella mukava ihminen livenä!

Veren saa kiehumaan työpäikan lökäpöksyjätkät.
Lähes aikuiset ukot on aina tuomassa saikkulappua kun muka sattuu sinne ja tänne, on paha olo, särkee päätä ja sun muuta, ja kummasti tämä meininki lisääntyy virallisten ryyppyjuhlien aikaan, helteiden tulessa ym.ym.
Mut toisaalta heille voi hymyillä kun työsopimukset ei välttämättä aina sitten jatku... ;)

Minua ottaa paahan ihmiset jotka jaksaa jankuttaa samasta asiasta yha uudelleen ja uudelleen. Jonninjoutavia paskahousuja sanon mina!

Ihmiset, jotka pääsevät tiedotusvälineisiin asiantuntijoina ilman meriittejä tai muuten vain esittävät asiat kaikkitietäväisinä täysin väärin.

Tekopyhät ihmiset esim. rikkaat uskovaiset

Punaniskaiset juntit, asennevammaiset ihmiset mm. Tony Halme.

Ihmiset, jotka eivät osaa katsella asioita toisten näkökulmasta.

Vallu Valpio, julkkikseksi ilman minkäänlaisia saavutuksia, jos ei lahopäisyyttä lasketa...

Aamunavauksen juontaja Ari ¨anssi¨ Pelkonen ei kukaan voi olla noin ärsyttävä ja olla radiossa ja telkkarissa töissä.

jääkiekkoilijat joita haastatellaan ja heitä haastattelevat henkilöt... hockey nightin juontajat...ttu mitä £$€$#¤%#"%!!

neutraali sanoi:
Unelmakämpästä se yks rillipäinen laiha "läski" jätkä jolla kasvaa tissit(pasi vissiin oli sen nimi). Ärsyttää se sen asenne, armoton nörtti joka on täysin vaimonsa tossun alla, todellinen luuseri. Mies jolla ei ole omia päätöksiä vaan kaikki tehdään niinkuin vaimoke sanoo :curs: :wall:

Sama :D Mutta lisäksi se sen Pasin emäntä saa kyllä meikäläisen kiehumaan. Sitä pariskuntaa en kestäis sekuntiakaan, jos se sattuis olemaan tuttavapiirissä.

Se akka vielä joskus sano, että "minulle sopii vain 2 miestyyppiä, joko täydellinen hissukka, joka on tossun alla tai sitten niin vahva dominoiva mies, joka pitäis minua tossun alla väkisin". Vaikea arvata kumpaan ryhmään tämä Pasi kuuluu!

Miksihän mää katon sitäki ohjelmaa :curs:

1. Ne kohta linnan edessä heiluvat kuokkavieraat.
2. Totaalikieltäyjät. Kaunis ajatus, mutta ei mitään yhteyttä oikeaan elämään.
3. Monet suomalaiset "julkkikset". Jääkiekkoilijat, Miss Marjatytöt, levyraatirokkarit jne. He ovat maailmankuuluja vain Suomessa, pitäkää prkl ne tennarit maassa te v*tun henrysaarijarisarasvuot.
4. Taloyhtiömme se läski m*lkku, joka luulee olevansa pihapoliisi jumalan armosta.
5. Iltapäivälehdet, seiskat sun muut. Jos tangolaulaja on homo, niin arvaa kiinnostaako?

Paavo Lipponen: Äijä on sen näkönen niinkuin olisi rautakanki perseessä, puhe laahaa ja muutenkin aika myrtsin oloinen.

Jasmin Mäntylä/Marika Fingeroos/muut vastaavat:
Pakko päästä lehden sivuille hinnalla millä hyvänsä. Aina löytyy jotakin kerrottavaa mikä on jaettava suomen kansalle tyyliin "Istuin koulussa takarivissä ja en tykännyt matematiikasta" ja vastaavia jonniin joutavia juttuja. Marikasta taitaa tulla uusi lööppien kuningatar. Nyt se on menossa naimisiin ja suunnittelevat rauhallisia pienen piirin häitä ja katsokaa vain niin jossain Seiskassa on yksinoikeusjuttu "Keskisen salarakkaan hääkuvat VAIN Seiskassa"

-se Inno-sisustusohjelman hinaaja, huhhuh kun on ärsyttävän oloinen jamppa
-Katri "kutri" Manninen, "puhutaan nyt seksistä avoimesti" blaablaa

Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät ajattele tai ajattelevat, että heillä on eri vapauksia ja eri säännöt. Esimerkkejä pikkuasioista:

-Paikallisjunassa yksi keski-ikäinen ukko, joka tulee aikaisessa vaiheessa junaan jättää aina salkun keskikäytävälle, istuu kolmen istuttavan penkkirivin käytävän puoleisessa päässä aina siten, että ihmiset, jotka haluavat istumaan joutuvat hyppimään aina sen yli. Muita huomioimaton mulkku ei edes lehdenlukemiseltaan tajua väistää ihmisiä! Ruuhka-aikaan voisi täyttää ne paikat laidoilta alkaen ja, jos se laukku ei pysy sylissä, niin siellä hyllyt sitä varten. :jahas:

-Ihmiset jotka kävelevät muutaman metrin päästä roskiksesta ja sitten heittävät roskat maahan. :curs:

-Ne idiootit, jotka luulevat, että koska oma auto sai viisi tähteä turvatestissä ja mun auto vaan neljä, niin he voivat tilanteessa kuin tilanteessa pitää 20 km/h kovempaa keskinopeutta.

-Ne idiootit, jotka luulevat olevansa niin hyviä kuljettajia, että voivat maantienopeuksissa ajaa alle 10 metrin päässä mun perseestä.

-Venäläiset. Miksi niiden pitää asua näin lähellä ja tunkea sitä käsittelemätöntä paskaa Suomenlahti täyteen, niin että kohta siinä ei kasva enää kuin venäläinen paska! :curs:

Kyllä helpotti! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom