Mua ärsyttää ihmiset, jotka eivät ajattele tai ajattelevat, että heillä on eri vapauksia ja eri säännöt. Esimerkkejä pikkuasioista:
-Paikallisjunassa yksi keski-ikäinen ukko, joka tulee aikaisessa vaiheessa junaan jättää aina salkun keskikäytävälle, istuu kolmen istuttavan penkkirivin käytävän puoleisessa päässä
aina siten, että ihmiset, jotka haluavat istumaan joutuvat hyppimään aina sen yli. Muita huomioimaton mulkku ei edes lehdenlukemiseltaan tajua väistää ihmisiä! Ruuhka-aikaan voisi täyttää ne paikat laidoilta alkaen ja, jos se laukku ei pysy sylissä, niin siellä hyllyt sitä varten. :jahas:
-Ihmiset jotka kävelevät muutaman metrin päästä roskiksesta ja sitten heittävät roskat maahan. :curs:
-Ne idiootit, jotka luulevat, että koska oma auto sai viisi tähteä turvatestissä ja mun auto vaan neljä, niin he voivat tilanteessa kuin tilanteessa pitää 20 km/h kovempaa keskinopeutta.
-Ne idiootit, jotka luulevat olevansa niin hyviä kuljettajia, että voivat maantienopeuksissa ajaa alle 10 metrin päässä mun perseestä.
-Venäläiset. Miksi niiden pitää asua näin lähellä ja tunkea sitä käsittelemätöntä paskaa Suomenlahti täyteen, niin että kohta siinä ei kasva enää kuin venäläinen paska! :curs:
Kyllä helpotti!