Kuka saa veren kiehumaan ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jiiii sanoi:
Katri "kutri" Manninen, "puhutaan nyt seksistä avoimesti" blaablaa

Hah hah hah, no joo. Onneksi suomalaiset on vielä sen verran hyvällä itsetunnolla varustettuja ettei kaikki potaska mene läpi. ;)

Nojoo, monikohan tuntee oikeesti noi ihmiset ketkä heitä ärsyttää? No, tää tästä jeesustelusta. Minulla ei ole oikeastaan kuin yksi ihminen joka minua ärsyttää. Hän ei ole tehnyt minulle mitään, sanonut mitään tms. Se vaan ÄRSYTTÄÄ. Hiton jankkaaja, soutaa ja huopaa... AARGH. Onneks ei kovin usein tarvii olla kanssakäymisessä :-)

Kahdeksaakymppiä ja sitä alle ajavat.

Määrittele tarkemmin! Itse ajan monesti kahdeksaakymppiä kahdeksankympin alueella ja alle sen, jos nopeusrajoitukset ovat sitä alemmat.

Ajanpa yhdellä tiellä välillä kuuttakymppiäkin vaikka siellä on kahdeksankympin nopeusrajoitus. Arvaako kukaan miksi?

Tylerd sanoi:
Ja itse kysymykseen, mua ärsyttää ihan vitusti sen ämmän ääni niissä Hesburgerin radio mainoksissa ja ne Hesburgerin radiomainokset on muutenkin ihan saatanasta :curs:

Sama täällä ! Ensimmäinen kerta elämässä kun joutuu vaihtamaan radiokanavaa MAINOKSEN takia.

typhoon sanoi:
Jätkä jonka kanssa mun EX-tyttöystävä petti mua.... onhan siiitä jo muutama kuukausi aikaa mutta silti.

Hei haloo??? Entäs se horo sitten???? Eix sen olis pitänyt sanoa että kattoo saa mut koskee ei?

Mua ärsyttää mun anoppi joka puhuu enemmän kuin tuhat kuvaa, ja löytää meikäläisestä- joka on kiva, komea, älykäs ja vaikka mitä- ison kasan virheitä.

neiti (antti) tuisku, silloin kun se soi salilla. siis meidän salilla ei ole vielä keksitty ottaa käyttöön uutta (20v vanhaa) cd-tekniikkaa. radio+kasettisoitin yhdistelmä. tarkoittaa; pakko kuunnella radiota. ja joku typerä energy työntää vähän väliä jotain shittiä. seinän taakse tuli pari kk sitten oma naisten puoli ja sinne tietenkin uudet soittimet. jee jee.

Percele sanoi:
Tsot, tsot, kajahtiko kalikka?

Kato, mä ajan edelleen autoa ihan rajotusten mukaan vaikka takana olisi joku perseenreikä jolla on kiire. :lol2:

N.O.Kummonen sanoi:
Ajanpa yhdellä tiellä välillä kuuttakymppiäkin vaikka siellä on kahdeksankympin nopeusrajoitus. Arvaako kukaan miksi?

Olet rattijuoppo? :D

Tietenkin ajetaan kelin/kykyjen mukaan, mutta "periaatteesta" kasikymppiä jurnuttavat ottaa päähän.

Massamaster sanoi:
Hei haloo??? Entäs se horo sitten???? Eix sen olis pitänyt sanoa että kattoo saa mut koskee ei?

Sama tuli minulla mieleen. Jos se muijan kanssa pettänyt jamppa ei ole oma kaveri tai muuten hyvä tuttu, niin mitä ihmeen syytä voi sitä olla vihata? Eikös se ole se oma muija joka siinä on yksistään mokannut. Eihän se toinen ole välttämättä tiennyt seurustelusta ja entä sitten vaikka ois tietänytkin, ei se siitä syyllistä tee ainakaan mun silmissä. Moniko täälläkin jeesustelevista on polkenut varattua muijaa vailla mitään omantunnontuskia? Veikkaan että kohtuu moni joka yleensäkin harrastaa yhden illan juttuja...

Mutta mua vituttaa hyvin paljon Krisse ja Kana, pakko vaan kääntää kanavaa jos ne naamat jossain näkyy ja vaan siitä syystä, että ovat ihanvitunärsyttäviä. Mitkään nykäset ei mua jaksa vituttaa, säälittää enemmänkin. Töissä yksi pomo ja pari työkaveria vituttaa kyllä välillä ihan huolella. :curs:

Timba79 sanoi:
Sama tuli minulla mieleen. Jos se muijan kanssa pettänyt jamppa ei ole oma kaveri tai muuten hyvä tuttu, niin mitä ihmeen syytä voi sitä olla vihata? Eikös se ole se oma muija joka siinä on yksistään mokannut. Eihän se toinen ole välttämättä tiennyt seurustelusta ja entä sitten vaikka ois tietänytkin, ei se siitä syyllistä tee ainakaan mun silmissä. Moniko täälläkin jeesustelevista on polkenut varattua muijaa vailla mitään omantunnontuskia? Veikkaan että kohtuu moni joka yleensäkin harrastaa yhden illan juttuja...
QUOTE]

osuit naulan kantaan! :thumbs:

neutraali sanoi:
Unelmakämpästä se yks rillipäinen laiha "läski" jätkä jolla kasvaa tissit(pasi vissiin oli sen nimi). Ärsyttää se sen asenne, armoton nörtti joka on täysin vaimonsa tossun alla, todellinen luuseri. Mies jolla ei ole omia päätöksiä vaan kaikki tehdään niinkuin vaimoke sanoo :curs: :wall:

Tämän nörtin vaimon duunipaikka on n. 30m päästä oman duunin toimistosta. Henkilökuntaravintolassa sitä joskus näkee, kerronko terveisiä :D

No mutta asiaan, lähinnä pistää keittämään ihmiset jotka puhuvat asiasta mistä ei oikeasti tiedä hölkäsen pöläystä! Ja myös ihmiset jotka puskevat asennetta, että hän on aina oikeassa (äitini on yksi tämmöinen).

Julkisuuden henkilöistä yksi erittäin emu on koeajo.tv:n juontaja. Nimeä en tiedä, mutta niin aneeminen ja mätä se jannu on. Hyi hyi!

Salomaa sanoi:
Julkisuuden henkilöistä yksi erittäin emu on koeajo.tv:n juontaja. Nimeä en tiedä, mutta niin aneeminen ja mätä se jannu on. Hyi hyi!

Jess! Mä en oo ainoo. :kippis1:

macg sanoi:
Timba79 sanoi:
QUOTE]

osuit naulan kantaan! :thumbs:

Mitä sitä moralisoimaan, muutakun kutsut kaikki saunomaan ja hierotte sovinnon aikaseksi :rock:

Turha tehdä elämästä hankalaa...

Tietenkin ajetaan kelin/kykyjen mukaan, mutta "periaatteesta" kasikymppiä jurnuttavat ottaa päähän.

Tavallaan johtuu olosuhteista... Kyseessä on maalais/saaristotie, jonka liepeillä noin muutaman neliökilometrin alueella elää laskennan mukaan nelisenkymmentä hirveä. Onnettomuustilastoja tutkimalla on havaittu suunnilleen seuraavaa:

-60 km/h hirveä päin, niin selviää vahingoitta tai pienin vammoin.
-80 km/h hirveä päin, niin loukkaantuu vakavasti.
-100 km/h hirveä päin, niin todennäköisesti kuolee.

Tieto on olemassa ja on jokaisen oma asia miten sitä hyödyntää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom