Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jiiii sanoi:Katri "kutri" Manninen, "puhutaan nyt seksistä avoimesti" blaablaa
Kahdeksaakymppiä ja sitä alle ajavat.
Percele sanoi:Kahdeksaakymppiä ja sitä alle ajavat. :wall:
Tylerd sanoi:Ja itse kysymykseen, mua ärsyttää ihan vitusti sen ämmän ääni niissä Hesburgerin radio mainoksissa ja ne Hesburgerin radiomainokset on muutenkin ihan saatanasta :curs:
typhoon sanoi:Jätkä jonka kanssa mun EX-tyttöystävä petti mua.... onhan siiitä jo muutama kuukausi aikaa mutta silti.
Percele sanoi:Tsot, tsot, kajahtiko kalikka?
N.O.Kummonen sanoi:Ajanpa yhdellä tiellä välillä kuuttakymppiäkin vaikka siellä on kahdeksankympin nopeusrajoitus. Arvaako kukaan miksi?
screwdriver sanoi:Kato, mä ajan edelleen autoa ihan rajotusten mukaan vaikka takana olisi joku perseenreikä jolla on kiire. :lol2:
Massamaster sanoi:Hei haloo??? Entäs se horo sitten???? Eix sen olis pitänyt sanoa että kattoo saa mut koskee ei?
Timba79 sanoi:Sama tuli minulla mieleen. Jos se muijan kanssa pettänyt jamppa ei ole oma kaveri tai muuten hyvä tuttu, niin mitä ihmeen syytä voi sitä olla vihata? Eikös se ole se oma muija joka siinä on yksistään mokannut. Eihän se toinen ole välttämättä tiennyt seurustelusta ja entä sitten vaikka ois tietänytkin, ei se siitä syyllistä tee ainakaan mun silmissä. Moniko täälläkin jeesustelevista on polkenut varattua muijaa vailla mitään omantunnontuskia? Veikkaan että kohtuu moni joka yleensäkin harrastaa yhden illan juttuja...
QUOTE]
osuit naulan kantaan! :thumbs:
neutraali sanoi:Unelmakämpästä se yks rillipäinen laiha "läski" jätkä jolla kasvaa tissit(pasi vissiin oli sen nimi). Ärsyttää se sen asenne, armoton nörtti joka on täysin vaimonsa tossun alla, todellinen luuseri. Mies jolla ei ole omia päätöksiä vaan kaikki tehdään niinkuin vaimoke sanoo :curs: :wall:
Salomaa sanoi:Julkisuuden henkilöistä yksi erittäin emu on koeajo.tv:n juontaja. Nimeä en tiedä, mutta niin aneeminen ja mätä se jannu on. Hyi hyi!
macg sanoi:Timba79 sanoi:Sama tuli minulla mieleen. Jos se muijan kanssa pettänyt jamppa ei ole oma kaveri tai muuten hyvä tuttu, niin mitä ihmeen syytä voi sitä olla vihata? Eikös se ole se oma muija joka siinä on yksistään mokannut. Eihän se toinen ole välttämättä tiennyt seurustelusta ja entä sitten vaikka ois tietänytkin, ei se siitä syyllistä tee ainakaan mun silmissä. Moniko täälläkin jeesustelevista on polkenut varattua muijaa vailla mitään omantunnontuskia? Veikkaan että kohtuu moni joka yleensäkin harrastaa yhden illan juttuja...
QUOTE]
osuit naulan kantaan! :thumbs:
Mitä sitä moralisoimaan, muutakun kutsut kaikki saunomaan ja hierotte sovinnon aikaseksi
Turha tehdä elämästä hankalaa...
Tietenkin ajetaan kelin/kykyjen mukaan, mutta "periaatteesta" kasikymppiä jurnuttavat ottaa päähän.