Juuri tuosta siinä mollaamisessa on kyse. Suosio on ostettua, ja uskottavuus on menetetty.
Buahahahha, kaveri on tehnyt musiikkia olettattavasti pidempään mitä herra kierojalka on omin jaloin kävellyt ja ihan siis puhtaasti nollasta vetänyt itsensä tämän maan ehdottomaan huippuun ja mielestäsi suosio on ostettua.
Ei sitten tule mieleen että menestyvät artistit on sellaisia mitä isot musatalot haluaa ja johon panostetaan rahaa.
Itse kävin Stadikalla, kävin myös jäähallissa. Olen kuunnellut Cheekin tuotantoa siitä asti kun se on kotimaista tehnyt eli käytännössä lähes alusta. Tykkään edelleen, en tosin kaikista biiseistä, mutta en minkään muunkaan artistin kohdalla.
Ihan sama ois väittää nyt että vaikka Metallica tai Iron Maiden on rahalla tehtyä paskaa, isolla rahalle tehtyä eli siis ihan vitun isoa sontaa. Mutta näinhän ei voi ääneen tietenkään sanoa. Enkä minä ainakaan edes sanoisi, tykkään molemmista ja itse ovat suosionsa luoneet ja työn tehneet.
Jos tosiaan haluaa jonkun sylkykupin että rahalla teosta niin vaikka nyt tuo mainittu Anna Abreu on sellainen. Söpö tyttö jolla ihan ok lauluääni. Idolsin kautta pääsi suoraan isojen firmojen listoille ja biisit on sille hyvin pitkälle tehty kaikkineen. Toki tehnyt itsekin, en sitä kiistä. Mutta jos nyt vertaa Cheekiin niin ei nyt ihan samana päivänä voi puhua siitä kumpi on tehty rahalla ja kumpi on tehnyt itse.
Hieno artisti Cheek, helvetin hienot keikat. Stadikalla oli vähän kaikille kaikkea, ei ollut pelkkää räppiä. Ei tämä Cheekin räppi tietenkään kaikkiin osu enää kun ei räyhätä tappamisesta ja murhaamisesta eli ei ole sitä gangstameininkiä juuri ollenkaan.
No ihan sama, olen keski-ikäinen mies ja voin sanoa että fanitan Cheekiä ihan nyt niin kuin yleensä fanitan. En siis ostele fanituotteita ja leikkele lehtikuvia, vaan kuuntelen musaa ja käyn keikoilla.
Jatkakaa toki räksyttämistä, se on aina yhtä viihdyttävää kun takana on vaan se perus suomimeininki eli kat....