- Liittynyt
- 22.9.2011
- Viestejä
- 224
Mutta myyjä ei ole hän itse, vaan taustalla operoiva Warner, joka ”päätti rokata stadionin”. Cheek on musiikkiyhtiölle kultasampo, jonka varjolla voidaan esitellä yhtiön muitakin artisteja kahtena iltana Olympiastadionilla ja myydä näin musiikkia laajemmalla skaalalla.
Keikka on valtavan markkinakoneiston tuotos, jossa Kauppalehden tietojen mukaan esimerkiksi korvamerkittiin yhteistyökumppaneille lippuja ennen lipunmyynnin alkua.
”Täytyy elää pumpulissa, mikäli kuvittelee jonkun suomalaisen oikeasti myyvän yksinään 80 000 lippua Olympiastadionille”, sanoi nimetön lähde, joka on ollut välikätenä luomassa ”hypeä”.
Kuka rokkaa stadionin - Cheek vai Warner? | Kauppalehti.fi