Kuka rokkaa stadionin - Cheek vai Warner?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja badboys
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta myyjä ei ole hän itse, vaan taustalla operoiva Warner, joka ”päätti rokata stadionin”. Cheek on musiikkiyhtiölle kultasampo, jonka varjolla voidaan esitellä yhtiön muitakin artisteja kahtena iltana Olympiastadionilla ja myydä näin musiikkia laajemmalla skaalalla.

Keikka on valtavan markkinakoneiston tuotos, jossa Kauppalehden tietojen mukaan esimerkiksi korvamerkittiin yhteistyökumppaneille lippuja ennen lipunmyynnin alkua.

”Täytyy elää pumpulissa, mikäli kuvittelee jonkun suomalaisen oikeasti myyvän yksinään 80 000 lippua Olympiastadionille”, sanoi nimetön lähde, joka on ollut välikätenä luomassa ”hypeä”.

Kuka rokkaa stadionin - Cheek vai Warner? | Kauppalehti.fi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En pidä pätkääkään Cheekistä musiikillisesti mutta kyllä huvittaa kuinka kaikenmailman vassarit, apurahataiteilijat ja muu "suvaitsevaisto" on ottanut miehen sylkykupikseen. Ilmeisesti haukkuminen ja mollaaminen on sallittua kunhan se ei tapahdu ihonvärin takia tai heikompi osaisia kohtaan.

En pidä pätkääkään Cheekistä musiikillisesti mutta kyllä huvittaa kuinka kaikenmailman vassarit, apurahataiteilijat ja muu "suvaitsevaisto" on ottanut miehen sylkykupikseen. Ilmeisesti haukkuminen ja mollaaminen on sallittua kunhan se ei tapahdu ihonvärin takia tai heikompi osaisia kohtaan.

Kauppalehtikö on nykyään vassarilehti ? Jos viittasit tohon tekstiin niin en kyllä ymmärrä miten siinä hyökättiin Cheekkiä kohtaan ?

Muute ei noi konsertit haittaa mutta kun asun lähellä olympiastadionia niin pakostaki joutuu kuuntelemaan tuota paskaa.

Ai, mä luulin, että Cheekki myi niitä lippuja itse Lippupalvelun toimistossa.

Mut eiks Katri-Helena ole Liimataisen oma artisti? Vai jakeleeko sit Warner kuitenkin sen firman cd:t kauppoihin? Mä kun eilen ja tänään luin rouvan esiintymisestä ko. konsertissa.

Kauppalehtikö on nykyään vassarilehti ? Jos viittasit tohon tekstiin niin en kyllä ymmärrä miten siinä hyökättiin Cheekkiä kohtaan ?

En viitannut artikkeliin vaan kaikenmaailman avautumisiin cheekistä.

Mua ei haittaa nuo stadioni keikat mutta voisivat kyllä rajoittaa cheekin soittamista radiossa kuten myös jvg:n taskut täynnä massii ja sitten sitä vitun polkupyöräily biisiä.

Itse kävin diggailemassa Notkeaa Rottaa tänään sateessa Kontufestareilla. Pisti vähän oikeaan perspektiiviin tätä Suomen räppiskeneä.

Paitsi että Cheek on tiettävästi ihan tosissaan -ja stadionin täyttämisestä päätellen uskomattoman moni muukin. ;)

Olisin minäkin tosissaan Cheekkinä jos noin hyvin business sillä musiikilla pyörisi :D

e: äitini olisi halunnut olla tapahtumassa mutta ei saanut lippuja, vaikkei tunnista koko Cheekkiä. Monen on vissiin vaikea ymmärtää että jotku ihmiset menee tollaisiin tapahtumiin spektaakkelin ja tapahtuman itsensä takia. Ei voi kiistää etteikö nuo lava rakennelmat valoineen ja ilotulituksineen varmaan vaikuttavia olleet.

Itse olin paikan päällä ja olihan show tapahtumana hieno. Ilotulitukset, kaikki vieraat, laulukuoro, ihme sotilaspojat soittamas pärinä rumpuja, koko setti! Mutta itselle suomiräp skeneen eka kosketus oli juurikin Cheekin "avaimet mun kulmille" levy josta sitten räpin kuuntelu laajentui huomattavasti.

Nykyyän sit pumpataankin Og ikosta jne. Enemmän tai vähemmän olen Cheekin musaa kuunnellut viimmeiset vuodet ja ihan mielenkiinnosta olin eilen paikan päällä. Harmillisesti jätettiin vanhat "fanit" kylmäksi soittamalla musiikkia joka on tehty "vain elämää" ohjelman jälkeen. Jotenkin kylmäksi jäi olo. En kovin paljon saanut fiilistä, kun kuulin JVG olevan lämppäri -.-'' Ei mitään negoja Cheekiä kohtaan mutta "vanhalle fanille" tästä jäi mieleen vain rahastus. Stadionin rokkasi warner. Ehkä onkin nostettava kytkintä ja ensi kerralla suunnattava kuuntelemaan räppiä kontulaan.

Itse olin paikan päällä ja olihan show tapahtumana hieno. Ilotulitukset, kaikki vieraat, laulukuoro, ihme sotilaspojat soittamas pärinä rumpuja, koko setti! Mutta itselle suomiräp skeneen eka kosketus oli juurikin Cheekin "avaimet mun kulmille" levy josta sitten räpin kuuntelu laajentui huomattavasti.

Nykyyän sit pumpataankin Og ikosta jne. Enemmän tai vähemmän olen Cheekin musaa kuunnellut viimmeiset vuodet ja ihan mielenkiinnosta olin eilen paikan päällä. Harmillisesti jätettiin vanhat "fanit" kylmäksi soittamalla musiikkia joka on tehty "vain elämää" ohjelman jälkeen. Jotenkin kylmäksi jäi olo. En kovin paljon saanut fiilistä, kun kuulin JVG olevan lämppäri -.-'' Ei mitään negoja Cheekiä kohtaan mutta "vanhalle fanille" tästä jäi mieleen vain rahastus. Stadionin rokkasi warner. Ehkä onkin nostettava kytkintä ja ensi kerralla suunnattava kuuntelemaan räppiä kontulaan.
Itellä pisti sama silmään biisilistas! Parhaat jäi soittamatta. mm. Tytöt, fresh jne :D ei tainnu ees Avaimet mun kiesiin olla soittolistalla. Huoh.

Mm juuri tuosta syystä keikka ei edes tuntunu cheekin setiltä, vaan nimenomaan luomaa lisää hypeä kassamangeetti biiseille :/

Mikä kumma tässä oli niin ihmeellistä ja uutisarvoista, kun sekä Iltasanomien että Iltalehdet sivuilla oli monta päivää 3-4 uutista etusivulla siitä milloin katsojat olivat sateessa konsertissa, Cheek oli kastunut konsertissa, Cheek itki konsertissa, joku Katri Helena vitsaili Cheekistä konsertissa, konsertissa oli kova meininki, jokainen julkkis kommentoi vuorollaan Cheekin konserttia ja jopa "Näin alkoi historiallinen spektaakkeli" Cheekin konsertissa. Siis mitä helvettiä?? Historiallista ja tällaisen mediahypen arvoista, että joku useimmille täysin yhdentekevä kotimainen räppäri heitti keikan?

Tämmösestä aivan suhteettomasta mediahärdellistä olisi voinut kuvitella, että vähintään Elvis ja Michael Jackson ovat nousseet kuolleista ja saapuneet yhdessä Suomeen konsertoimaan Beatles lämppärinään. :dance:

Monen on vissiin vaikea ymmärtää että jotku ihmiset menee tollaisiin tapahtumiin spektaakkelin ja tapahtuman itsensä takia.
Sinäpä sen sanoit. Mä en suuremmin tykkää Cheekin tuotannosta, tai ehkäpä voisi sanoa jopa suoraan, että se on aika paskaa, mutta jälkikäteen kun katselin kuvia tuolta ja luin juttua lehdistä niin tuli mieleen, että olis ollu tosi siistiä olla tuolla.

Musiikkihan on pääosin ripulia, mutta täytyy antaa propsit kaverin kyvylle tahkota ihan ok määrä rahaa näinkin rajoittuneessa maassa kuin suomi.

e: äitini olisi halunnut olla tapahtumassa mutta ei saanut lippuja, vaikkei tunnista koko Cheekkiä. Monen on vissiin vaikea ymmärtää että jotku ihmiset menee tollaisiin tapahtumiin spektaakkelin ja tapahtuman itsensä takia. Ei voi kiistää etteikö nuo lava rakennelmat valoineen ja ilotulituksineen varmaan vaikuttavia olleet.

Jep, sitä varten se markkinointikoneisto toimii. Osa ihmisistä haluaa olla mukana tekemässä HISTORIALLISTA tapahtumaa. Jätkä laulaa lavalla miten ämmät on ongelmii ja mammat kuuntelee innoissaan. :) Mielenkiintoinen ilmiö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom