Kuka on syntynyt hevosenkenkä perseessä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon löytäny pienempänä poikana kavereiden kanssa neuvostoliiton kranaatin maan alta kun rakennettiin majaa, viranomaisille meni ja olis voinu räjähtää siinä samassa paikassa.
Emme siis tienneet mikä se ensiksi oli, kuljetimme vaan sitä pitkin kyliä ja vietiin tuttavan kotia.. :D
Sano että kovempi kolahdus olis voinu räjäyttää sen tai vastaavaa koska oli niin vanha ja hauras.

EDIT: ei muute ollunna käsikranaatti vaan jostain tykistä ammuttava, n. 60cm pitkä

Itse en ole mikään Hannu Hanhi, päin vastoin, mutta mummini taitaa olla. Ainakin, jos onnea mitataan rahassa. Ensin se peri jonkun rikkaan tätinsä, jonka olemassaolosta ei ole tiennyt mitään. Sitten rikastui vielä lisää osakekaupoilla. :kippis1:

Toisaalta se on kyllä kasvanut orpokodissa, ja aviomieskin hakkas päivittäin ennen kuin sydän petti. Että se siitä onnesta... :rolleyes:

PriYa sanoi:
Itse en ole mikään Hannu Hanhi, päin vastoin, mutta mummini taitaa olla. Ainakin, jos onnea mitataan rahassa. Ensin se peri jonkun rikkaan tätinsä, jonka olemassaolosta ei ole tiennyt mitään. Sitten rikastui vielä lisää osakekaupoilla. :kippis1:

Toisaalta se on kyllä kasvanut orpokodissa, ja aviomieskin hakkas päivittäin ennen kuin sydän petti. Että se siitä onnesta... :rolleyes:

Ehkä tossa piileekin se juju. Ei kukaan voi olla täysin onnellinen, vaikka ison rahamäärän voittaisikin, sillä aina jokin elämän osa-alue vaatisi vastaavasti myös sitä onnea.

Guinnesin ennätystenkirjassahan on mies, joka on selvinnyt (oliko se) seitsemästä salamaniskusta. Todella hyvää onnea IMO, mutta vastaavasti herää kysymys, onko se niin onnekasta saada edes niitä seitsemää salamaniskua osumaan itteensä.

Volcano sanoi:
Selvisin pahasta kolarista mustelmilla.

Samoin (autokolari).

Mopolla ratakaatumisessa ei edes sattunut (hyvät kamat + tuuria matkassa + lowside) ja ajo jatkui jo samana päivänä.

Toisaalta kaksipyöräisillä tuuri ei ole aina ollut matkassa...

Anonymous sanoi:
Guinnesin ennätystenkirjassahan on mies, joka on selvinnyt (oliko se) seitsemästä salamaniskusta. Todella hyvää onnea IMO, mutta vastaavasti herää kysymys, onko se niin onnekasta saada edes niitä seitsemää salamaniskua osumaan itteensä.
Toi 7 salamaniskusta selvinnyt äijähän teki GWR mukaan itsemurhan sydänsurujen takia...:offtopic:

Ajoin prätkällä rekan vaunun alle, selvisin vesipolvella ja turvonneella lonkalla. En nyt tiedä oliko siinä tuuria mukana, lähinnä onni onnettomuudessa.

Knarr sanoi:
Oon löytäny pienempänä poikana kavereiden kanssa neuvostoliiton kranaatin maan alta kun rakennettiin majaa, viranomaisille meni ja olis voinu räjähtää siinä samassa paikassa.
Emme siis tienneet mikä se ensiksi oli, kuljetimme vaan sitä pitkin kyliä ja vietiin tuttavan kotia.. :D
Sano että kovempi kolahdus olis voinu räjäyttää sen tai vastaavaa koska oli niin vanha ja hauras.

EDIT: ei muute ollunna käsikranaatti vaan jostain tykistä ammuttava, n. 60cm pitkä

Mä löysin myös kakarana saksalaisten varsikäsikranaatin kaverin kanssa alueelta jossa on vanhoja sotaraunioita ja juoksuhautoja. Kikkailtiin kranu kourassa ja sitten tuli isommat pojat ja otti sen meiltä. Heittivät sen sitten junaradan alittavaan ojan rumpuun, ja koko porukka oli n. 2m:n päässä, onneksi ei räjähtäny...
Nyt jälkeenpäin ymmärrän miksi mutsi antoi tukkapöllyä aina kun käytiin varkain "raunioilla".

Mun faija on kohtuullisen rikas mutta mä olen silti ihan vitun köyhä. Opiskelua ja iltaduunia.
Haluaisinko olla isäni? En todellakaan. Se aina miettii miten sitä rahaa saa säästettyä tai tehtyä lisää. Ihan hirveätä katsella sivusta kun äijän koko elämä tuntuu pyörivän pätäkän ympärillä. Siinä samassa esim. lastenlapsille ei ole ikinä aikaa aivan kuten sillä ei ollut mullekaan ikinä aikaa, paitsi jos piti tehdä jotain...

Rahalle: :0:

Vaikka itsellänikin menee kohtalaisen hyvin, niin silti joskus ärsyttää rikkaat kakrut. Itte teen töitä ja opiskelen, ostan niillä rahoilla jotain kivaa. Sitten tulee poikia, jotka ostaa ökykivaa ja väittää että on omilla rahoilla ostaneet... "Tein tossa kesätöitä 2kk, 5000€/kk..." Mutta kateellisuuttahan se vain on :)

Tuun joskus kaukana tulevaisuudessa perimään todennäköisesti sen verran rahaa, että tilillä on nollia ainakin miljoonan edestä. En oo asiaa oikeastaan koskaan ajatellut, koska siihen mennessä olen toivottavasti jo eläkkeellä.

Eniten kultalusikka anaalissa syntyneissä ärsyttää se, etteivät ne tajua eikä aina arvosta etuoikeuttaan. Se, että joillakin on rahaa enemmän kuin mulla, ei vaivaa pätkääkään. Eihän se tietenkään ole multa pois.

Tämä thread kaipaa todellakin sitä aluksi mainittua äksöniä, eli todellisia menestystarinoita tai onnenpotkuja, esimerkiksi juuri rahallisia sellaisia.

Tosin threadin aloittaja nimesi threadin nimen liian voimakkaasti: ei kukaan halua myöntää edes anonyymina muille ja vielä vähemmän itselleen omaavansa hevosenkengän perseessä, vaikka niitä olisi oikeasti useampikin siellä.

Tyggis sanoi:
Vaikka itsellänikin menee kohtalaisen hyvin, niin silti joskus ärsyttää rikkaat kakrut. Itte teen töitä ja opiskelen, ostan niillä rahoilla jotain kivaa. Sitten tulee poikia, jotka ostaa ökykivaa ja väittää että on omilla rahoilla ostaneet... "Tein tossa kesätöitä 2kk, 5000€/kk..." Mutta kateellisuuttahan se vain on :)

Juu tuo on just sitä, mikä muakin vituttaa. Itse luulen, että se johtuu kyllä vähän kateudestakin, jollain kieroa tapaa. Itse en kuitenkaan kehtaisi olla samassa asemassa, missä muut halveksuvat eikä rahaa kuitenkaan ole niin paljoa, että sillä sielunsa/kaveruutensa myydä.

.. Mulla on kolminaisuus kuolematon: sähkökitara, hyvää tahtoa ja kavereita...

TG TAHTOO RAHAA KUITENKIN!

Jotkut rikkaat häpeää kovastikkiin rahojaan ja eivät tod halua puhua niistä. Taitavat itseasiassa olla nämä entiset köyhät enimmäkseen niitä jotka tekee rahoistaan isonkin numeron.

Olen ihan tyytyväinen kyllä keskinkertasuuteenkin. Se että joutuu miettimään mitä on varaa tässä kuussa syödä ja kun tili tulee niin sama ensi kuussa ja sitä seuraavassa jne., pistää välillä kyseenalaistamaan tätä elämän mielekkyyttä.
Ja kyllä se vähän kateelliseksikin sitten tekee. Mutta jos rahaa oikeasti haluaa, kyllä kai siihen keinot on olemassa millä sitä saavuttaa. Pitää vaan kysyä että mitä on valmis sen takia uhraamaan.

MTV:llä tulee rikkaista kultalusikkapennuista hyviä ohjelmia: Laguna Beach ja Sweet Sixteen ainakin. Voi luoja, onneksi en ole kyseisiä Beverly Hillsissä asuvia tyyppejä :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom