Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin mäkin...:D monta!kaNi- sanoi:oon löytäny neliapilan
PriYa sanoi:Itse en ole mikään Hannu Hanhi, päin vastoin, mutta mummini taitaa olla. Ainakin, jos onnea mitataan rahassa. Ensin se peri jonkun rikkaan tätinsä, jonka olemassaolosta ei ole tiennyt mitään. Sitten rikastui vielä lisää osakekaupoilla. :kippis1:
Toisaalta se on kyllä kasvanut orpokodissa, ja aviomieskin hakkas päivittäin ennen kuin sydän petti. Että se siitä onnesta...
quiz sanoi:oon absolutisti
Volcano sanoi:Selvisin pahasta kolarista mustelmilla.
Toi 7 salamaniskusta selvinnyt äijähän teki GWR mukaan itsemurhan sydänsurujen takia...Anonymous sanoi:Guinnesin ennätystenkirjassahan on mies, joka on selvinnyt (oliko se) seitsemästä salamaniskusta. Todella hyvää onnea IMO, mutta vastaavasti herää kysymys, onko se niin onnekasta saada edes niitä seitsemää salamaniskua osumaan itteensä.
Knarr sanoi:Oon löytäny pienempänä poikana kavereiden kanssa neuvostoliiton kranaatin maan alta kun rakennettiin majaa, viranomaisille meni ja olis voinu räjähtää siinä samassa paikassa.
Emme siis tienneet mikä se ensiksi oli, kuljetimme vaan sitä pitkin kyliä ja vietiin tuttavan kotia.. :D
Sano että kovempi kolahdus olis voinu räjäyttää sen tai vastaavaa koska oli niin vanha ja hauras.
EDIT: ei muute ollunna käsikranaatti vaan jostain tykistä ammuttava, n. 60cm pitkä
Tyggis sanoi:Vaikka itsellänikin menee kohtalaisen hyvin, niin silti joskus ärsyttää rikkaat kakrut. Itte teen töitä ja opiskelen, ostan niillä rahoilla jotain kivaa. Sitten tulee poikia, jotka ostaa ökykivaa ja väittää että on omilla rahoilla ostaneet... "Tein tossa kesätöitä 2kk, 5000€/kk..." Mutta kateellisuuttahan se vain on