Kuka on syntynyt hevosenkenkä perseessä?

Huppe sanoi:
MTV:llä tulee rikkaista kultalusikkapennuista hyviä ohjelmia: Laguna Beach ja Sweet Sixteen ainakin. Voi luoja, onneksi en ole kyseisiä Beverly Hillsissä asuvia tyyppejä :urjo:

Toi My Super Sweet 16 on oikeesti ihan huippu ohjelma. Jonkunverran oon joskus nauranu niille kun elämä kohtelee toisia tosi kaltoin. Elämä loppuu just jos ei 16v synttäreillä ole alla oikean värinen ferrari tai jos vaikka helikopteri myöhästyy 5min ja tästä syystä et ehdi ajoissa omiin bileisiin....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sininenporkkana sanoi:
hmm, mielestäni kuolemaa on hiukan huono sanoa epäonneksi, kun me kaikki tulemme jossain vaiheessa ennemin tai myöhemmin kuolemaan. Ei se ole onnesta kiinni.

jos joku tapetaan tai kuolee onnettomuudessa, niin onko se epäonnea vai elämää? Meillä kaikilla on aikamme ja paikkamme, me ei voida sitä valita...

"In my experience, there's no such thing as luck" Obi-Wan Kenobi.

Eihän kuolema ole sinänsä onnesta kiinni, kuten ei muutkaan asiat.

Mutta ei mulla ole mitään varmaa hetkeä, jolloin kuolen. Sehän riippuu mun ratkaisuista.

Kukaan ei pakota vittuilemaan helvetin enkeleiden jäsenille tai ajamaan talvella prätkällä ilman kypärää 200 km/h.

Eli ei voi mun mielestä sanoa, että meillä on aikamme ja paikkamme (siinä mielessä, ettei siihen voisi vaikuttaa). En tiedä, kumpaa tarkoitit.

Se jos mua ammutaan snibu kiväärillä, kun kävelen kadulla, niin siihen johti ratkaisuni lähteä sillä hetkellä ulos ja kävellä sinne suuntaan jne.

En vain tiennyt, että ne ratkaisut olivat kohtaloikkaita.

Huppe sanoi:
MTV:llä tulee rikkaista kultalusikkapennuista hyviä ohjelmia: Laguna Beach ja Sweet Sixteen ainakin. Voi luoja, onneksi en ole kyseisiä Beverly Hillsissä asuvia tyyppejä :urjo:

No niinpä. Tuntuu, että eivät osaa arvostaa yhtään mitään. Joskus olen jonkun pätkän kattonut ja siinä olivat niin hajalla siihen Laguna Beachiin. Ei ollut näemmä tarpeeksi kallista, kuuluisaa ja pinnallista. Tervetuloa vaan Pukinmäkeen, ainakin täällä ollaan aidosti sitä itseään. :jahas:

Huppe sanoi:

Meikäläisen kaveri oli siellä vaihdossa ja tuntee niistä laguna beach- ihmisistä osan. Kerroin ihan pätemisen tarpeesta.

Pertti 123 sanoi:

Mutta ei mulla ole mitään varmaa hetkeä, jolloin kuolen. Sehän riippuu mun ratkaisuista.

Nyt menee aika :offtopic: , mutta kyllä se viikate niittää takuuvarmasti, ihan riippumatta sun ratkaisuista. Loppupäästä elämää voi lyhentää, mutta muuten omilla ratkaisuilla ei paljoa voi vaikuttaa lähtöhetkeen.

Pertti 123 sanoi:
Se jos mua ammutaan snibu kiväärillä, kun kävelen kadulla, niin siihen johti ratkaisuni lähteä sillä hetkellä ulos ja kävellä sinne suuntaan jne.

En vain tiennyt, että ne ratkaisut olivat kohtaloikkaita.

Aika raskas vastuu sulla kannettavana, jos sun ratkaisu lähteä maitokauppaan johtaa ammutuksi tulemiseen. Tossa esimerkissä siihen vaikuttaa myös sen ampujan ratkaisut sekä sattuma: oletko yksin kadulla, jos et, kenet snaipperi poimii ristikkoon. Toimiiko patruuna, mihin suuntaan tyyppi juuri katselee, tunteeko sut nähdessä yhtäkkistä synnintuntoa ja lähtee himbeen jne.

Sori, oli pakko kun oli niin kiinnostava käsitys kausaliteetista. :offtopic: loppuu tähän. :kippis1:

Pertti 123 sanoi:

Et voi tietää tuota. On hyvin mahdollista, että kaikki on ennalta määrättyä.

selvisin naarmuitta autokolarista....auto pyöri viis kertaa ympäri ja vauhtia oli 160 km/h...ja kaiken lisäks mulla ei ollu ees turvavyö päällä:david: . Vois sanoa et kävi vitunmoinen munkki tossa ku ei tosiaan käyny yhtään mitään, ei mustelmia ei mitään. Kyllä tommonen pistää vähä hiljaseks ja miettelijääks.

joo kyllä tosiaan tais jokunen olla mukana...ei ollu muuten kiva fiilis ku ennen tieltä suistumista auto kääntyi poikittain ja pystyin kattomaan hantin puolen ikkunasta kuinka auto lähestyi semmosta jyrkännettä jonne auto lopulta lensi. Oli vähän orpo olo ku ei voinu tehä mitään ja ties et kohta rysähtää.....

Kuulantyöntöonnettomuudesta selvisin helposti hengissä eikä mitään pysyvää vauriota jäänyt(?).
Kuula suoraan kasvoihin oikean silmän alueelle liikunnanopettajan työntämänä, jee! :)
Kuolemanvaara on aika ilmeinen, jos pään alueelle jotain tuollaisia todella kovia iskuja osuu.

Erkka80 sanoi:
Kuulantyöntöonnettomuudesta selvisin helposti hengissä eikä mitään pysyvää vauriota jäänyt(?).

Itse ollut todistamassa samaa joskus ala-asteella. Selvisi tarkkailulla, laastarilla. Myöhemmin ilmeni kehonrakennus-kompleksi. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom