Kuka on syntynyt hevosenkenkä perseessä?

Pakkotoisto alkaa olemaan jo sen kokoinen foorumi, että täältä on pakko löytyä jos jonkun näköistä hannu hanhea. Jonkun on täytynyt voittaa lotossa paljon rahaa tai muussa suuremman luokan rahapelissä / jonkun on täytynyt saada perinnöksi iso rahasumma / jonkun on täytynyt syntyä varakkaaseen sukuun jne...

Vai löytyykö muuten vaan onnekkaita, jotka ovat onnistuneet käytännössä jokaisella elämän osa-alueella.
Eikä mitään tylsiä juttuja, että on terve ja seurustelee onnellisesti. Vaan kunnon äksöniä nyt vaaditaan.

Toinen asia sitten onkin "kel onni on, se onnen kätkeköön", mutta uskoisin että näin anonyymisti ei tuota vaikeuksia tunnustaa itseään onnenpekaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis täytyy sano että kyllähän tämä pärstä on jo aivan ku lottovoitto ittessään.

Tunnen kateuden syövän sisältä jo nyt! Kuka hyväosainen pääsee syötäväksi elävältä! :david:

Ei vaan toivon tosiaan että niin mainio threadin aihe kuin tämä onkin että ei mene tosiaan sitten sinne pedot-osastolle. Vähän niinkuin onnentoivotuksena meikältä.

Vielä lisäyksenä, että eihän onni nyt pelkästään rahallista voittoa tarkoita, mutta siinä se yleensä näyttelee niin konkreettista roolia, että puhutaan onnesta.

Onko kukaan säilynyt naarmuitta onnettomuudessa, missä olisi kaiken järjen mukaan pitänyt sattua pahastikin? Tai ylipäätänsä onko joku huomannut jossain tilanteessa, että nyt oli onnea matkassa ja paljon?

Vai onko onnea lainkaan olemassa, vaan kaikki on ennalta määrättyä tai sattumanvaraista?

Koska jos samalla henkilölle tapahtuu paljon ns. onnenpotkuja niin ei voida enää puhua sattumanvaraisesta touhusta. Ja juuri tämmöisiä henkilöitä on varmasti olemassa...

Usein tuohon onneen liittyy kuitenkin epäonneakin, esim noita perintöjä ajatellen. On kiva rikastua tekemättä mitään, mutta toisaalta se tarkoittaa jonkun toisen kuolemaa.

MissEvilEve sanoi:
Usein tuohon onneen liittyy kuitenkin epäonneakin, esim noita perintöjä ajatellen. On kiva rikastua tekemättä mitään, mutta toisaalta se tarkoittaa jonkun toisen kuolemaa.

No joo totta tuokin, mutta taitaa olla ainut asia, jossa onnen ja epäonnen vastakkainasettelu on noin räikeä. Koska ainahan joillakin on epäonnea, jos voitat päävoiton niin se tarkoittaa epäonnea muille kilpailuun osallistuville. Mutta tuskin jostain auto-onnettomuudesta selviäminen keneltäkään pois on, paitsi hautaustoimistolta :D

Anonymous sanoi:
Onko kukaan säilynyt naarmuitta onnettomuudessa, missä olisi kaiken järjen mukaan pitänyt sattua pahastikin? Tai ylipäätänsä onko joku huomannut jossain tilanteessa, että nyt oli onnea matkassa ja paljon?

Motocross-pyörällä ilman kypärää /mitään suojia tieltä ulos kantoon ja siitä tangon yli lepikkoon ja lennon loppuvaiheessa kyynärpää edellä petäjään. Seurauksena murtuma kädessä joka todettiin 6 kk liian myöhään. Vauhtia oli ihan hyvin, mutta ei niissä laitteissa mitään mittaria ole. edit:Ja mikäli oikein muistan, se pyörä meni osiksi sen tapahtuman jälkeen.

quiz sanoi:
Olen ollut miljonääri vuodesta 1999. Myös euroissa laskettuna.

Moi, oonkin aina muistellut et oot helvetin hauska tyyppi ollut ain tääl pakkiksel. What do you say if we grab a couple of beers someday, m8?

-Marchi- sanoi:
Moi, oonkin aina muistellut et oot helvetin hauska tyyppi ollut ain tääl pakkiksel. What do you say if we grab a couple of beers someday, m8?
oon absolutisti

quiz sanoi:
Olen ollut miljonääri vuodesta 1999. Myös euroissa laskettuna.

Sulle ja myös muille, kertokaa taustat. (Että pääsee varastaa lottonumerot/liikeidean.. Tai vaikka sen perheen)

Mulla on helvetin hyvännäköinen vaimo, älykäs, hyvässä duunissa, ei valita mun harrastuksista ja sen kanssa voi jutella ja nauraa asioille. Ite en ole erityisen komea, pitkä/raamikas tai edes rikas. Tosin olen aika hauska ja vekkuli kaveri mutta siltikin pidän itseäni helvetin onnekkaana. No sängyssä oon kyllä aika hyvä kans.

MissEvilEve sanoi:

hmm, mielestäni kuolemaa on hiukan huono sanoa epäonneksi, kun me kaikki tulemme jossain vaiheessa ennemin tai myöhemmin kuolemaan. Ei se ole onnesta kiinni.

jos joku tapetaan tai kuolee onnettomuudessa, niin onko se epäonnea vai elämää? Meillä kaikilla on aikamme ja paikkamme, me ei voida sitä valita...

"In my experience, there's no such thing as luck" Obi-Wan Kenobi.

MissEvilEve sanoi:
Kaukainen täti kuoli amerikassa ja perit 200.000.000 USD. Paskat tädistä ketä en ole nähnytkään :rock:

Noh, kerran voitin lotossa 5 oikein, 120mk. Mutta onhan tässä onnea, 2 asuntoa, vakituiset työpaikat, vauva tulossa (ja hieno auto pihassa: vuoden -89 Nissan Sunny :D )

Lotto on kyllä joka viikko vetämässä :lol2:

Mutta mitä tuohon hevosenkenkään tulee niin kyllä se on syntyessä ollut kaksi kertaa umpisolmussa ja väärinpäin perseessä kiertyen kolme kertaa kaulan ympäri. Tuloksella sitä on itse yksin omin avuin väännelty ja koitettu suoristella ja jossain määrin myös onnistuttu.

Anonymous sanoi:
Vai löytyykö muuten vaan onnekkaita, jotka ovat onnistuneet käytännössä jokaisella elämän osa-alueella. Eikä mitään tylsiä juttuja, että on terve ja seurustelee onnellisesti. Vaan kunnon äksöniä nyt vaaditaan.

Varmaan tämä on sitten helvetin tylsää, mutta väittäisin olevani onnellinen, olen ollut jo pitkän aikaa. En ole rikkaasta perheestä, enkä ole itsekään rikas. Minulla ei ole onnellista (/mitään) parisuhdetta, en ole kuuluisa (en kyllä välittäisikään olla), vaikutusvallankin kanssa on vähän niin ja näin.

SILTI: niinkin (nähtävästi) naurettavat asiat kuin oma koti maailman parhaassa paikassa, talous tasapainossa, vakituinen työ (jota itse arvostan, jota moni muu kadehtisi), terveys, upeita ystäviä & perhe, vapaa-aikani voin käyttää juuri sillä tavalla kuin haluan, olen edennyt "urallani" ikääni nähden erinomaisesti... Ylipäätään, elän kutakuinkin sellaista elämää kuin haluan.

Jatkuvasti ihmiset kitisevät kun elämä ei ole sitä mitä haluaisi... kun pitäisi olla rikkaampi/menestyneempi/ paremman näköinen jne. - tehkää niille asioille jotain!!! Lähestulkoon mitä tahansa voi saavuttaa, jos tosissaan yrittää. Minä olen siitä hyvä esimerkki. :)

Ainoa kerta kun tunsin että nyt on onni matkassa oli pikkupoikana. Tasapainoilin kävellen noin kaksi-kolme metriä korkean puuaidan päällä. Aidan päälle oli siis naulattu lappeelleen lankku jota pitkin nuoren vesselin piti tietysti päästä tepastelemaan. Kuinka ollakkaan, alaspäinhän sieltä lähdettiin tulemaan, aika suora kaatuminen ja kiviluohikko häämötti edessä. Olipa kuitenkin ollut sen verran huolimaton aidanrakentaja että ei ollut vetäissyt lankun päällä olevaa naulaa pohjaan asti. Pudotus loppui kesken matkan ja huomasin roikkuvani pää alaspäin aidassa kiinni. Kengännauha oli tarttunut naulan kantaan ja siinähän sitten killuttiin kunnes naapurin setä tuli nostamaan irti.

Edit: Muuten ei sitten ole onni oikein potkinut.

Siis onko tässä tarkoitus kertoa niistä tapauksista kun selviää tapaturmista säikähdyksellä tai voittaa arpajaisissa, vai oikeasti selvittää miksi jotkut ihmiset vaikuttavat tekevän kaiken oikein? On nimittäin aivan eri asioita.

oon joskus voittanut faijan kanssa kimppaan 50 000mk monivedosta. no tolla rahalla saa nyt pyyhkiä ahteria mutta kyl se mukavalta tuntui. niin ja broidin kanssa joskus 7800e monivedosta kanssa. sekin tuntui mukavalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom