Kuka kuuluu adventtikirkkoon?

Rupee vituttaa niin saatanasti ku kuuleekin jotain lapsiin sekautujista.Eikä noikaan papit varmaan mitään erikoist tuomiota tost saa mut voi olla ens vuoden osannotto aika hiljasta hejän kirkkoseuraan.Tommoset ihmiset pitäis pitäis tappaa heti ettei ne pääse enää muihin paikkoihin töihin se on vähän sama vertauskuva kun on rikkaruohoja maassa ja niit koukitaan pois ni kuka pälli niit sinne istuttaa uudelleen.Sitä paitsi toi on sairaus mist ei voi parantua joten ne uusii aina tekonsa. PS: Harmi ku ei löydy sillast hymiöö mis punttisika hakkaa pappii pesäpallomailal.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Järkky uutinen oikeasti, mutta silti ei voi olla ajattelematta South Parkin jaksoa "Red Hot Catholic Love", kun lukee noista pervoista. Taitaa South Park olla enemmän kuin oikeassa. Ladatkaa jakso jostain, niin tiedätte mitä tarkoitan.

Just katoin ton. Se love boat-juttu oli kaikista hervottomin siinä alussa :D
The Catholic Boat's gonna be headin' on out today.
The Catholic Boat. Time to throw all of your cares away.

608.jpg

Originally posted by FFQ
Tuosta hänelle hieman mietittävää:

http://edition.cnn.com/2003/US/08/24/geoghan/

Näin rapakon takana! Ottaisikohan joku mallia?

Joo, jokin "silmä silmästä" -rangaistus pitäis kyllä keksiä noille. Ja noita tapahtuu vähän joka puolella. Mutta mikä on se koko totuus? Kuinka lukemattomia määtiä vastaavia tapauksia jää hiljaisuuteen ja unholaan syystä tai toisesta?

Jehovathan oli taannoin kovassa syynissä samasta aiheesta jos satuitte seuraamaan. Yksinomaan Yhdysvalloissa Jehovain keskusjärjestöllä tai vastaavalla oli muistaakseni n. 17 000 nimen lista kilteistä perheen isistä tai seurakunnan vanhimmista jotka oli tavalla tai toisella tehnyt tuhmia. Tuotiinko nämä nimet julki? Ei tietenkään. Jehovien seurakunnan sääntöjen mukaan, jos vaikka 8-v. tyttö menee seurakunnan vanhimpien luo kertomaan asiasta, niin hänellä pitää olla 2 tai useampia "todistajia" eli silminnäkijöitä tapahtuneesta. Muussa tapauksessa lapsi passitetaan kotiin eikä hänen huutoaan oteta kuuleviin korviinkaan. Ja jos tällainen tapaus pääsisikin seurakunnassa tulemaan esiin, isille seurasi rangaistus joka oli käytännössä julkinen toruminen seurakunnassa ja se siitä. Hyväksikäyttö jatkuu... Ja aikuisiässä jos tyttö ottaa hatkat himasta niin lapsi suljetaan täysin koko seurakunnan ulkopuolelle kuin häntä ei olisi olemassakaan. Sen jälkeen hänellä ei ole vanhempia, perhettä, sukulaisia, vanhoja kavereita... Mitä tapahtuikaan sille "rakastakaa lähimmäisiänne"?

Ei voi sanoa kuin että Jeesus sentään! Neuroottiset ja sulkeutuneet uskovaiset idiootit; herätkää nyt vittu oikeaan elämään ja alkakaa käyttäytyä sen mukaisesti! Minä ainakaan EN SIEDÄ teitä, ainakaan niin kauan kun edustatte maailman suosituinta fantasianovellia ja teette tuhojanne sen nimissä, ihan niinkuin viimeisen 2000 vuoden aikana olemme nähneet. Olette tappaneet ihmisiä sen nimissä jo sellaisen määrän ettei voi edes käsittää. Teidän hommanne karkasi käsistä jo vuonna 0! Menkää itseenne ja ajatelkaa asioita. Tiedän, turha toivo...

Tätä threadia en aio tästä enää jatkaa. Toivottavasti tästä oli apua edes jollekin.

http://www.vapaa-ajattelijat.fi/

Radiossa sanottiin että kyseinen / syytetty henkilö on eronnut vuosi sitten adventtikirkon palveluksesta.

Että siitä vaan adventtikirkon sivuilta selaamaan niin saattaa löytyä nimiä..

En tosin ole varma, saation ymmärtää väärin tms.

LOL "älkää tehkö niin kuin minä teen. tehkää niinkuin minä opetan"
Kohta joku uskovainen avautuu, että "ei se mies ollut oikea uskovainen. me pesemme kätemme tästä jutusta".

Kaikilla tuntuu olevan käsitys et se pappi olis raiskannut jonkun lapsen. Ne pari juttua mitä lehdistä olen nähnyt ei kyllä anna tälläistä ymmärtää. Se eka uhrikin kertoi vaan jostain kädestäpitämisestä mikä ahdisti? Voisko olla et tässä vähän yliammuttu lehdissä, kun bikinikausi loppunut ja Nykänenkin viettää hiljaiseloa?

Originally posted by HooEee
LOL "älkää tehkö niin kuin minä teen. tehkää niinkuin minä opetan"
Kohta joku uskovainen avautuu, että "ei se mies ollut oikea uskovainen. me pesemme kätemme tästä jutusta".

Ja sinäkö oot sitä mieltä että se on joku uskovaisten pappien vakio juttu ahdistella lapsia????? Eiköhän tämä oo taas näitä hajaotoksia.. taitaa löytyä näitä ahdistelijoita kaikista ammattiryhmistä.. ei ole ainakaan mulla mikään tarve pestä käsiäni esim. kaikkien suomen portsareitten rikoksista, yksilöt vastatkoon teoistaan.

Originally posted by Driven
Kaikilla tuntuu olevan käsitys et se pappi olis raiskannut jonkun lapsen. Ne pari juttua mitä lehdistä olen nähnyt ei kyllä anna tälläistä ymmärtää. Se eka uhrikin kertoi vaan jostain kädestäpitämisestä mikä ahdisti?

Äh, älä ajattele, kaikki vaan mukaan joukkohysteriaan, ristiinnaulitse, ristiinnaulitse!
banana.gif

Originally posted by muffy
Joo, jokin "silmä silmästä" -rangaistus pitäis kyllä keksiä noille. Ja noita tapahtuu vähän joka puolella.

Totta on että tapahtuu joka puolella. Itse tiedän lähipiiristä kaksi tapausta.

Ns.tavallisia suomalaisia miehiä. Yhdistävä tekijä on molemmilla ollut tietty "tunne vammaisuus" ja alkoholiongelma.

Mitä kovemmat rangaistukset on pedofiliassa/raiskauksissa, sitä suurempi riski on että tekijä tappaa uhrinsa.

Jos käytössä olisi kuoleman rangaistus näistä rikoksista, ei uhreja mediassa paljon näkyisi. Ainakaan elossa.
-----------------------------

Tämä pedofiilirumba tuntuu olevan vaan lisä nauloja eri uskontokuntien arkkuihin. Ehkä lopulta ihmiset joutuvat katsomaan tosiasioita silmästä silmään..hyvä niin. Ja tällä tarkoitan jokaista vähemmistö/enemmistö uskontoa ja jokaista ihmistä.

Originally posted by Kalju
Ja sinäkö oot sitä mieltä että se on joku uskovaisten pappien vakio juttu ahdistella lapsia????? Eiköhän tämä oo taas näitä hajaotoksia.. taitaa löytyä näitä ahdistelijoita kaikista ammattiryhmistä.. ei ole ainakaan mulla mikään tarve pestä käsiäni esim. kaikkien suomen portsareitten rikoksista, yksilöt vastatkoon teoistaan.

Toi on ihan totta, mitä sanoit yksilöistä. Jokainen vastaa omista teoistaan loppujen lopuksi.

Originally posted by kekexx
Äh, älä ajattele, kaikki vaan mukaan joukkohysteriaan, ristiinnaulitse, ristiinnaulitse!
banana.gif

Ei vaan roviolle :D

Originally posted by Kalju

Lue viestini uudestaan, ehkä ymmärrät sisällön!

Originally posted by HooEee

Noi sun kannanotot "uskovaisiin" vaikuttaa siltä, että "uskovaiset" on jotain yhteensulautunutta biomassaa jolla on yhteiset aivot. Samaa tasoa kuin "bodareilla on pienet munat" tai "kaikki mannet hakkaa ihmisiä moralla".

Originally posted by V-selkä
Rupee vituttaa niin saatanasti ku kuuleekin jotain lapsiin sekautujista.Eikä noikaan papit varmaan mitään erikoist tuomiota tost saa mut voi olla ens vuoden osannotto aika hiljasta hejän kirkkoseuraan.Tommoset ihmiset pitäis pitäis tappaa heti ettei ne pääse enää muihin paikkoihin töihin se on vähän sama vertauskuva kun on rikkaruohoja maassa ja niit koukitaan pois ni kuka pälli niit sinne istuttaa uudelleen.Sitä paitsi toi on sairaus mist ei voi parantua joten ne uusii aina tekonsa. PS: Harmi ku ei löydy sillast hymiöö mis punttisika hakkaa pappii pesäpallomailal.

Vaikutat kaikin puolin erittäin fiksulta ihmiseltä :kuola: Jos mä saisin päättää, niin sairaat luki-häiriöiset teinit pitäisi tappaa, koska he ovat parantumattomasti sairaita.

Jimmy taitaa olla joko uskovainen tai pedofiili tai ehkä uskovainen pedofiili :D

Originally posted by muffy
Joo, jokin "silmä silmästä" -rangaistus pitäis kyllä keksiä noille.

Poliisisetä pitää kädestä kiinni, halaa ja sanoo: "Isä rakastaa sinua hyvin HYVIN paljon."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom