Kuinka vanhana tajusit olevasi ikuinen laihaläski?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jfx
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jfx

Saa vastata vaikka lähtökohta olisi ollut parempi tai huonompikin. Itsellä siinä meni pari kuukautta vajaa 25 vuotta ja nyt treeniä takana vuosi ja kahdeksan kuukautta. 30 vuotiaana olis tarkotus olla kunnossa.

Siis olet treenannut alle kaksi vuotta, ja olet jo henkisellä puolella luovuttanut ?
Mitä tohon edes pitäisi sanoa,sanokaa muut jotakin.. :david:

Tarkennetaan nyt sitten vielä, että tuosta kun huomasin olevani ikuinen laihaläski on nyt jo reilu puolitoista vuotta ja sitten kun olen 30 niin saliuraa pitäisi olla takana viisi vuotta joka pitäisi riittää jonkinlaisen hyvän kunnon saavuttamiseen. Tällä hetkellä tuo tavoitteeni on mielestäni ihan aikataulussa.

Taisit ymmärtää jotain väärin kun luulit, että olisin luovuttamassa? Olisi ollut tosin mukavempi huomata laihaläskeyteni hieman aikaisemmin, mutta eihän sitä silloin itselleen pystynyt myöntämään. Parempi kuitenkin myöhään kun ei milloinkaan.

No juu ehkä itsekkin aina tajunnut tuon, mutta sitä en, että sellaisena myös pysyn jos en tosissaan ala salilla käymään.

Pitkään jo tajunnut että kovin esteettistä olemusta en tule saamaan. Ei kyllä liity laihaläskiyteen pahemmin. Käynkin kyllä salilla omaksi ilokseni vaikka tietysti ihan kiva ettei ihan ruipelokaan ole :)

Lähelle kolmikymppiseksi olin pelkästään laiha, sitten aloin pikkuhiljaa muuttumaan laihaläskiksi. Onneksi tajusin ruveta käymään salilla. Nyt olen laiha jolla on voimamaha :)

Viime syksy ja alkutalvi oli pahin jama itselläni.. ikää se kolmekymmentä ja huomasin joistain valokuvista että ei vittu minkä näkönen keijo... Kyllästyin ja tein päätöksen että nyt ukko kuntoon. Reenannut olen jo kymmenen vuotta jollain tavalla, nyt oikeastaan ensimmäistä vuotta treenaan kunnolla tulostavoitteisesti ja onneksi se myös näkyy ja tuntuu. Aiemmasta treenistaustasta tietty jotakin pohjakuntoa saanut ja kestävyyttä treenaamiseen mutta kyllä sitä on taas miettinyt että minkä helevetin takia ei ole voinut perehtyä aiemmin asioihin, kunto olisi nyt aivan toinen..

Ylläolevan kanssa niin sama. Kolmekymppisenä sitä vasta pystyi myöntämään itselleen että on aivan eri kunnossa mitä sitä itselleen on uskotellut.
Valokuvista myös itselle tuo totuus valkeni...
Näennäistä treenausta ja ruokavalio oli heikkoa, nyt muutettu kaikki ja kohti kovaa kuntoa.
Usein tulee päiviteltyä miksi ei voinut tätä tajuta aikaisemmin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom