kuinka vanha olit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rough
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Terve kaikille reenareille!
Otsikon mukainen mysteeri tuli mieleen : minkä ikäisenä juuri Sinä aloitit käymään salilla?
Itse innostuin kehoilusta kun olin 10-13v(en tarkkaan muista)!
kiitos vastauksistanne !:D

18v ... mutta näin jälkeenpäin ajatellen olis tuolloin voinu vähän panostaa järkevämpään treeniin.

15 tai 16v

tasaista hölmöilyä koko ajan vähän järkevämpään suuntaan mennen. nyt 23:na voi sanoa että on päässy kärryille jo vähän koko touhusta

jotain 16 tai 17.. innostus lähti edelliseen lajiin kuuluneen kuntosaliharjoittelun myötä:)

15-16v kun tuli ostettua penkki ja alettua nosteleen. Harmi ettei tyhmempi älynnyt siinä vaiheessa jatkaa harrastusta, vaan se jäi jonkun ajan päästä unholaan. Pari vuotta ajatus muhi jossain takaraivossa ja 20-vuotiaana paluu takaisin raudan ääreen :rock:

16.tosin hommaan tuli jotain järkeä vasta intin jälkeen 19v:na

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
20 vuotiaana intissä innostuin painoilla treenailemaan. Alusta asti oli ihan ok ohjelma ja hyviä kavereita neuvomassa eli rhp -vaihe jäi elämättä ;)

Jääkiekko aikoina 15 vuotiaana just jotai rinnallevetoa, penkkia ja kyykkyä. Myöhemmin sitten 18 vuotiaana. Alusta asti olen treenannut järkevästi :] Ja onnellinen siitä. Vikat rasvat ku sais vaa huitsin nevadaan ja lisää sitä piffia perkele

15-16 vuotiaana random käyntejä sitten 16 vuotiaana aloitin salilla käynnin, jonka jälkeen taukojen kanssa käyny. Nyt 1½vuotta taas kunnolla käynyt, joista vuosi vähän fiksummin :)

16 vuotiaana aloitin. Pari kuukautta meni katsellessa, mutta meillä on salilla sen verran hyvä henki että kokeneemmat opettaa kun ne huomaa että joku on tosissaan homman kanssa. Tekniikat opittiin ja motivaatio oli alusta asti kunnossa, mutta esimerkiksi ruokailutottumusten parantaminen vaati aikaa ja kärsivällisyyttä.

Suositut

Back
Ylös Bottom