kuinka tiukkaan kuntoon? ja verisuonet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
mitenkähän sitä pääsis sellaseen tiukkaan kuntoon että erottus lihakset ja rasvaprosentti pienenis..ku ei uskalla hirveästi vähentää tuota syömistä ku sit pelko että häviää viimeisetkin lihakset nyt mennään jo alle 2000kcl!!ja miten nuo yhet tuolla salilla on niin kireessä kunnossa mutta silti niin isoja ja näyttää että ne tekee vaan sitä sun tätä eikä mitään ohjelmaa...jos vetää nappia niiin silloinhan sitä pysyy tiukassa ja kasvaa mutta ku ei sellanen ainakaan vielä kiinnosta..pitäskö sitä aerobista vaan lisätä että sais sykkeen joskus nousemaan sen 120 yli, vai tartteeko sitä että saa rasvan pois...saa kommentoida..

Tää tais mennä ihan offtopic mut kyl mä ainaki punttitreenillä saan sykkeen yli 120... tosin leposyke on päälle 80.

verisuonet?

onkohan mitään väliä ko jollain on todella paksut ja erottuvat suonet käsissä ja toisilla ei..esim mulla ei mene edes hauiksen yli mitään sormen paksusta suonta...heijastaako tämä lihasten verenkiertoon ja tällä tavoin treeniin/kehittymiseen?

kaNi- sanoi:
Tää tais mennä ihan offtopic mut kyl mä ainaki punttitreenillä saan sykkeen yli 120... tosin leposyke on päälle 80.

nii no hetkellisesti...ei mulla ainakaan koko tuntia ole pulssi yli satasessa..korkeintaan jossain selkä tai jalka treenissä...

Vähän taustatietoja kiitos. Ja nyt leikin kotimodea eli olisin kyllä Timbana yhdistämisen lisäksi siirtänyt tämän aloittelijoitten osiolle.
Eli kerroppas jotain treenailuistas, treenistäs, syömisistäs, dietistäs, muuten itsestäs.

Missukka sanoi:
Vähän taustatietoja kiitos. Ja nyt leikin kotimodea eli olisin kyllä Timbana yhdistämisen lisäksi siirtänyt tämän aloittelijoitten osiolle.
Eli kerroppas jotain treenailuistas, treenistäs, syömisistäs, dietistäs, muuten itsestäs.
joo eli nykyään painan 74 oon 175pitkä nyt oon käyny töiden ohella ma rinta/hauis ti /selkä ke lepo to olkapää/ojentaja pe jalat...töissä on kokoajan sellasta kävelyä ympäriinsä ja välillä raskaidenkin juttujen nostelua...tai aika useastikkin..=)nyt olen ottanut pari kertaa viikosssa parin kilsan juoksulenkki ja sit metsästyksessä tulee käveltyä..ruokailu

aamu:kauramuroja/maitoa,heraa 1d,kuppi kahvia
välipala: pari leipää jossa on juustoa kinkkua ehkä jotain tomaattia kurkkua..
lounas:joku valmis ateria jossa on noin 200kcl ja 20g protskua..noin..+maitoa ja kahvi
välipala:taas pari leipää samat täytteet ko edellisessäkin..
päivällinen:jauheliha pihvi tai jotain muuta lihaa ehkä pastaa ja valmis salaattia + raejuustoa + maitoa...
salin jälkeen palautusjuoma
(ehkä jotain naposteltavaa)
250g rahkaa ennen nukkumaan menoa...

siinä oli minun syönti...korjatkaa niin minä tottelen!!!

salin jälkeen palkkari, sitten iltapala? eikä muuta siinä salin ja nukkumisen välissä? syö nyt ihmeessä n.1-1,5h salin jälkeen joku kunnon ateria ainakin

minkäs verran olet aerobista tehnyt?kauanko olet ollut nyt dietillä?

mikä mulla on toiminut kuin junan vessa so far on kuppi kahvia+aamuaerobiset-yhdistelmä.näin niiku vinkkinä että muitakin keinoja on kuin se ainainen kaloreiden vähentäminen

Alec, millä tyylillä/minkä kestoista aamuaerobista teet? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun itellä tuntuu aamuaerobisen aloittaminen nihkeältä vaikka sen hyödyt ovatkin käytännössä kiistattomia. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alec sanoi:
minkäs verran olet aerobista tehnyt?kauanko olet ollut nyt dietillä?

mikä mulla on toiminut kuin junan vessa so far on kuppi kahvia+aamuaerobiset-yhdistelmä.näin niiku vinkkinä että muitakin keinoja on kuin se ainainen kaloreiden vähentäminen
no sen pari kertaaa viikossa lenkillä+muut kävely touhut...eli enempi liikuntaa ja saman verran ruakaa..??...joo no kyllä sitä ku tarkemmin ajattelee niin tulee vielä syötyä ennen iltapalaa...nyt ainakin...=)

saakos kysyä mihen aikaan noin niinkuin suunnilleen oot treenit tehnyt?
kun ei oo hirveetä nälkää ilmeisesti tullut ennen iltapalaa, ja mihin aikaan sen sitten syöt?

sumo sanoi:
Alec, millä tyylillä/minkä kestoista aamuaerobista teet? Ihan mielenkiinnosta kysyn kun itellä tuntuu aamuaerobisen aloittaminen nihkeältä vaikka sen hyödyt ovatkin käytännössä kiistattomia. :)

ulkona kävellen tai kuntopyörällä,riippuu vähän(niin hc en ole että lähtisin vesisateeseen kävelemään kun kerran kuntopyöräkin on käytössä=)
alotin puolesta tunnista ja nostin sitä aina viisi minuuttia kerralla,nyt teen 50 minuutin settejä.aamukahvia kiskon nyt kolmatta viikkoa,jonkun 8 viikkoa taisin tehdä pelkkää aerobista.

eihän aamuaerobinen nyt mitään herkkua ole mutta sen kestää kun tietää miten hyvää se mulle tekee =)

Ängen nyt tähän samaan ketjuun, mutta kysyisin tuosta aamuaerobisesta. Eli pyrin hyödyntämään viikonloppuaamut, ja kävelen reippaasti n. 10 km. Yleensä vedän kupin kahvia ennen. Onko tehokasta, vai olisiko joku lyhyempi juoksulenkki ehkä parempi? Jos menen salille aamusta, teen myös crossarilla tms. vähän pidemmän treenin, 40-60 min, tyhjällä vatsalla myös+salitreeni.

pinni_ sanoi:
Ängen nyt tähän samaan ketjuun, mutta kysyisin tuosta aamuaerobisesta. Eli pyrin hyödyntämään viikonloppuaamut, ja kävelen reippaasti n. 10 km. Yleensä vedän kupin kahvia ennen. Onko tehokasta, vai olisiko joku lyhyempi juoksulenkki ehkä parempi? Jos menen salille aamusta, teen myös crossarilla tms. vähän pidemmän treenin, 40-60 min, tyhjällä vatsalla myös+salitreeni.

uusimmassa Body-lehdessä(muistaakseni se oli uusimmassa) oli ravintoguru Chris Aceton kirjottama artikkeli aerobisesta,sanoma oli muistaakseni jotakuinkin niin että hyvin treenannut ja ylimäärästä rasvaa vain vähän->lyhytkestonen aerobinen kovemmalla rasituksella(esim.juuri juosten),hyvin treenannut mutta vähän bulkannut ja/tai ylipainoinen->pidempikestoinen aerobinen pienemmällä rasituksella(esim.kävellen)

Itselläni toimi kanssa kuin tauti tuo aamuaerobinen, 40min matolla sykkeellä n. 130-140, alussa nostettiin hetkeksi tuonne 190-180 tuntumaan, niin ei mennyt sitten puolta ajasta siihen odotteluun. Ainakin itselleni tuo mattojumppa tuntui sopivan, mp3-soitin mukaan ja jotain energistä pauketta, samalla saattoi myös lukea lehtiä tai jopa tenttiin (tosin hiki välillä haittasi näkyvyyttä :D). Ensimmäiset 2-3vk oli tietysti kamalaa, sen jälkeen siihen tottui, ja joskus 2kk päästä olisi pää hajonnut jos ei olisi päässyt kävelemään. En tosin yrittänyt mitenkään erityisesti säästellä lihoja, vaan pääasiassa poistaa makkarat.

Vähän ehkä off topic, mutta... Onko kellään kokemuksia siitä, että olisi vaihtanut keskellä päivää tehdyt/aamupalan jälkeiset noin tunnin mittaiset aerobiset sessiot(juoksulenkit tms.) aamuaerobisiin tyhjällä vatsalla tarkoituksenaan päästä ylimääräisistä rasvoista eroon? Oon tehnyt noita about tunnin aerobisia sykkeellä 140-160 jo iät ja ajat, mutta eipä tunnu enää rasvat tottelevan kuria, vaikka viikossa tulisikin yli 6 h puhdasta aerobista.

Onko HIIT treenist mitään hyötyä sali treenin jälkeen, yleensä illalla.
182/88 on mitat ja mahaa pitäs saaha poies lihaksia kuluttamatta :(

Mupa sanoi:
Onko HIIT treenist mitään hyötyä sali treenin jälkeen, yleensä illalla.
182/88 on mitat ja mahaa pitäs saaha poies lihaksia kuluttamatta :(

paremmin se toimii aamulla tyhjällä vatsalla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom