Kuinka tiuhaa treenausta ja minkälaista? Kuva!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2yoo9wi.jpg

156cm 58kg puoli vuotta sitten synnyttänyt joten antakaa armoa xd ei ehkä ole hyvä idea julkaista tällasia kuvia mutta menkööt :D läskiä lähtenyt puolessa vuodessa 16 kiloa ja nyt pitäisi aloittaa kunnon treenaus. Olen lenkkeillyt pari kuukautta 5 kertaa viikossa viis kilsaa. Sitä haluaisin myös jatkaa salin ohella mutta ehkä pari kertaa viikossa olisi riittävästi? Kuntosalilla olisi tarkoitus käydä 4-5 kertaa viikossa, aijon kyllä palkata vielä personaltrainerin tekemään minulle suunnitelman. Mites noilla liikunoilla olisi tarkoitus saavuttaa tuloksia, ruokavalion muutos tietty myös edessä mutta jos haaveena on olla jonain päivänä bikinifitness kunnossa niin missäköhän vaiheessa se olisi aikaisintaan mahdollista jos pitäydyn treenisuunnitelmassa? En aijo kisata ikinä mutta vastaavanlainen vartalo viehättää :) nyt toivon asiallista kehon ja lähtökohtien arvostelua ja tulosten nopeuden arviointia + vinkkejä siihen kuinka usein ja millaista treeniä te suosittelisitte !

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tervetuloa naisena miesten foorumille. Tee vaikka uus käyttäjä ja esiinny miehenä, niin saat muutakin kun kuolaavien teinien kommentteja, eivät ole vielä nähneet naista alasti, koita ymmärtää.

Kannattaa mennä tuonne Punttimimmit-alafoorumille. Siellä on infoa kisaajiksi haluavien treenistä.

Sanoisin, että lähtökohdat on ihan hyvät. Heitän hatusta, että 1-2 vuodessa voit olla ihan "kisakunnossa". Siis kisakunnossa siinä mielessä ettei maallikko erota kisaajasta.

Kannattaa sitten myös varmistaa, että personal trainer on osaava eikä anna mitään pilipaliohjelmaa.

mä teen valmennusjuttuja monille eri lajeilla työkseni. kyllähän sulla on jo kropassa selkeesti urheilullinen leima ja raskauden jälkiä ei käytännössä näy. onnea jälkikasvusta ja hyvistä geeneistä :) mun osote löytyy tuolta mun allekirjotuksen linkistä.

Ihan kuin meikä muutama vuosi sitten, tosi samantyyppisiä ollaan vaikka itse oonkin pidempi ja painavampi. Oot tainnut liikkua kuitenkin ennenkin?

Hyvät lähtökohdat sulla on tosiaan saada kroppa tosi hyvään kuntoon, varmasti myös bikinifitness-tyyppiseksi. Siinä lajissahan tärkeintä on pyöreät pakarat ja olkapäät sekä kapeahko uuma. Mutta jos et halua kisata ko. lajissa, niin ehkä olisi ihan järkevä treenata kokonaisvaltaisesti kroppaan lihasta ja miettiä sitten myöhemmin onko syytä pudotella vielä erikseen rasvoja. Kun alat treenaamaan kovaa ja syöt n. plusmiinusnolla niin kroppa tiivistyy automaattisesti.

Treenaisin 3-4 kertaa viikossa (se on ihan riittävästi) salilla ja sitten pari kävelyä päälle. Syöntipuoli ja lepo on yhtä tärkeitä kuin treeni, joten muista pitää myös kevyitä viikkoja ja syödä monipuolisesti, säännöllisesti ja riittävästi proteiinia ja rasvaa.

Back
Ylös Bottom