Kuinka tankkaatte ennen aamutreeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ite oon huomannu, koulun salilla käydessä, ennen koulun alkamista, et ruoka on saatava sisään ainaki 45min enne reeniä, muuten tulee huono olo. ja mahollisimman hiilaripitoista ruokaa, muuten ei oikein tunnu löytyvän virtaa. puuroo,ruisleipää, omena, muna + multitabsi :D eiköhän noi voi korvata iha lisäravinteillaki, mut noilla on ite pärjänny

Joo, ei tosiaan ilman kunnon unta. Viime yönä 6h unta ja pari heräämistä muksun vuoksi niin ei kyllä kulkenut selkätreeni klo 7.00 ;)

Miettinyt jo että pitääkö tässä unohtaa salitreenit ja käydä yksi kuukausi 3krt viikko uimassa, pitäs riittää ylläpitoon tuo rasitus ja rasva palaa..

Omalla kohdalla ei tunnu olevan suurta eroa paastotreenin ja tankatun treenin välillä. Aamutreenit tulee tehtyä siis syömättä. Joskus voi siemailla protskujuomaa treenin alusta asti.

Ei varmasti optimaalista, mutta aika sama.

Wondadog: Tee 1-jakoista matalavoluumista treeniä aina kun jaksat. Pari isoa liikettä vaikka 1 RP sarja. Tiedän nuo muksun vuoksi heräämiset jne.

Treeniä tyyliin vinopenkki 1 x 12-15 RP, leuanveto vastaotteella lisäp. 1 x 12-15 RP, kyykky 1 x 20 + pullover kp 1 x 20.
Seur. koko kroppa treenissä vaikka pystypunnerrus, hauiskääntö tangolla, maastaveto jne..

Ei sitä ny kannata treeniä jättää, vaikka ei ihan optimaaliset olosuhteet olekaan, elämä on..

Yleensä perusaamiaissetti tulee huitaistua. Eli kahvia, aamupuuro rahkalla ja rypsärillä, vitamiinit ja öljykapselit.

Siitä noin 45 min - 1h, niin reenaamaan.

Olen itse ollut aiemmin vannoutunut iltatreenaaja ja jotenkin aina oli sellainen tunne, etta jos joskus pakosta joutui aikaulujen takia treenaamaan aamulla, ei treenista saanut mitaan irti. Eli ekat 10 vuotta meni aina iltaisin treenatessa. Olin myos sita mielta, etta olen vahvasti iltaihmisia eivatka aikaiset aamut ole mulle tehtyja. No tahan kaikkeen tuli muutos noin vuosi sitten kun eka lapsi syntyi ja siina samassa meni unirytmit totaalisen uusiksi. Jotta olisin voinut viettaa mahdollisimman palkon aikaa poikani kanssa, paatin aloittaa treenit ennen kuin muu perhe on viela hereilla.

Talla hetkella sita etua ei enaa ole koska poika herailee siina 5.30-6.00 joka aamu, mutta mun aamautreenit ovat jaaneet. Kummallista kylla, enaa en vaihtaisi mistaan hinnasta ammutreeneja iltaan. En huomaa talla hetkella vireystasossa enka voimissa mitaan huomauttamista. Aamurytmi seuraava:
- 5.50 - 6.00 heratys
- 6.20 aamiainen (puuroa, marjoja ja protskudrinkki)
- 7.15 salilla
- 7.30 treeni alkaa lammittelyjen jalkeen

Eli syomisesta kuluu reilu tunti ennen kuin eka kova sarja lahtee.

miulla aamullaku herään, ni kaurapuuroo, rahkaa, jogurttia, kahvia, vitamiinit ja protsku juoma missä on sekä pitkä- että lyhyt ketjuista hiilihydraattia.

Protskudrinkki tulee nykyisin juotua ennen aamutreenejä. Jaksaa kyllä vähän paremmin treenata kuin pelkän kahvin voimalla. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom