Mun mielestä prässissä voi ihan hyvin ottaa kevyitä syviä sarjoja, ja sitten raskaampia lyhyemmällä liikeradalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sama mieltä.. tuntuma on tärkein:whip:hölkkääjä sanoi:tai sitten vielä raskaampia pitkällä liikeradalla
hoplaa90 sanoi:sama mieltä.. tuntuma on tärkein:whip:
Bodaaja sanoi:Joo...lataa siihen kelkkaan 400kg ja pudota syliin:D Itelläni on kuitenkin aika raskaat painot tällä hetkellä kyseissä liikkeessä, ja mulla perse irtoaa helposti pehmusteesta, joten en hajota paikkoja.
jto sanoi:alaselkä irtoaa, jos jalkaterät on suhteessa lantioon liian korkeella siinä levyllä. laske jalkoja, niin ei irtoo. lisäksi levyä voi tiltata hieman pystympään. raudoissa voi joutuu karsimaan, mutta egoliikehän toi useimmiten onkin :D
Joonaz sanoi:hmm, tuota menee ihan OffTopiciksi mutta tekeekö kukaan vaakaprässiä? vai onko se aivan turhaliike, itse en oo koskaan salilla olevaan vaakaprässiin koskaan kajonnut mut oon miettinyt että onko siitä mitään hyötyä mihinkään suuntaan. Itse teen kyllä aina normi prässil joka toinen viikko kun en tee kyykkyä..

Mites sitten kun mulla ainakin on niin jäykät paikat tai jotain että perse nousee todella helposti ja levyäkin joutuu pitämään mahdollisimman pystyssä ettei kantapäät nouse. Oon reenannu jo muutaman vuoden eikä se enää venyttelyllä parana, aina ollut sama ongelma. Joten pitäiskö päästää kelkka vain siihen asti että sekä perse että kantapäät pysyvät aloillaan?PattiPete sanoi:Perse ei saa ainakaan missään nimessä nousta ilmaan. Jos tekee aina niin, että perse nousee niin voi samantien varata ajan selkäleikkaukseen.
MrIks sanoi:Mites sitten kun mulla ainakin on niin jäykät paikat tai jotain että perse nousee todella helposti ja levyäkin joutuu pitämään mahdollisimman pystyssä ettei kantapäät nouse. Oon reenannu jo muutaman vuoden eikä se enää venyttelyllä parana, aina ollut sama ongelma. Joten pitäiskö päästää kelkka vain siihen asti että sekä perse että kantapäät pysyvät aloillaan?
Jos sen noin tekee niin silloin on liikaa painoa, niin syvälle kun masiina ja oma liikkuvuus antaa myöden. Eli käytännössä toi tarkoittaa sitä, että se kelkka lasketaan niin syvälle kun se kolahtaa sinne rajoittimiinKipi I sanoi:Niin syvälle että jaksaa työntää vielä ylös.
Joonaz sanoi:hmm, tuota menee ihan OffTopiciksi mutta tekeekö kukaan vaakaprässiä? vai onko se aivan turhaliike, itse en oo koskaan salilla olevaan vaakaprässiin koskaan kajonnut mut oon miettinyt että onko siitä mitään hyötyä mihinkään suuntaan. Itse teen kyllä aina normi prässil joka toinen viikko kun en tee kyykkyä..
Bodaaja sanoi:Tänne samaan trediin vois myös kaikki prässääjät pistää niiden egosarjojen painoja:D
Viime reenissä otin kutosen 355kglla (kelkka 50kg)
Ens treenissä kokeillaan 400kgta:whip:
Leech sanoi:Jos sen noin tekee niin silloin on liikaa painoa, niin syvälle kun masiina ja oma liikkuvuus antaa myöden. Eli käytännössä toi tarkoittaa sitä, että se kelkka lasketaan niin syvälle kun se kolahtaa sinne rajoittimiin