Kuinka pitkän joulutauon pidit?

Status
Viestiketju on suljettu.
Elikäs oletko pitänyt joulutaukoa ja jos olet niin kuinka kauan? Itsellä tulee nyt viikko täyteen ja huomenna olis tarkotus mennä taas puntteja nostelemaan. Virtaa tuntuis riittävän, kun on saanut levätä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei oikeastaan muuten kuin se että keskiviikonreenit siirtyivät tiistaille..mut ens viikon onkin mulla paussi ku tulee tuonne rukan suuntaan lähdettyä..:)

Tänään taas alotettiin. Viime treeni oli 17:s päivä, joten tulihan tota taukoo 10 päivää.
Tosin alkuperäinen tauon syy oli tuo p**un a-virus. Olo oli kun hakatulla, kuumetta 39 ja paino tippu pari kiloo.
Tosin ne tuli kyllä jostain syystä jouluna takas :thumbs:

Viikko tulee tänään täyteen. Tekis mieli päästä jo huomenna rehkimään, mutta taitaa mennä töissä liian myöhään.

Taukoa on ollut jo yli kuukausi. Ja motivaatio on palannut, kohta alkaa taas treenit... :whip:

Maanantaina kävin viimeksi. Huomenna taas. Ennen viime maanantaina viimeksi kävin sitä edellisenä maanantaina ja silloin taas meni selkä :rolleyes: viikon oli käyttökelvoton

n. viikko taukoa ollu eli joululomalla en oo treenennu. tämä vaan sen takia että pakkikselta lukemani perusteella oli pienoista ylikuntoa pukkaamassa. kysyimpä sitten salilla eräältä "kaadan-vaikka-kaupungin-talon" -kokoiselta äijältä ylikunnosta niin sano että pidä vaan lomaa ja kunnolla... jaa no tämä meni vähä:offtopic:

No näinhän siinä perkele taas kävi. Ensin pitää taukoa omasta tahdosta ja heti kun pitäisi päästä taas treenaamaan niin kipeeksihän sitä tultiin. :itku: Kyllä suoraan sanottuna vitutti herätä, kun kurkku oli niin kipeä ettei nielaista viitsinyt ja nenäkin oli ihan tukossa. Mistäköhän se muuten johtuu, että aina lusmuillessa tulee kaikki taudit. Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta tämä mun lyhyellä treeniajalla. No eipä tässä auta surkutella, vaan toivoa, että tauti menee äkkiä ohi sekä treenaamisen että uuden vuoden kannalta.

4 päivää = liikaa. :curs:

Kolme viikkoa tuli pidettyä taukoa ennen joulua h**vetin flunssakompleksin takia. Joulutaukoa en pitänyt, aattona ja tapaninpäivänä salilla.

Kolmeen viikkoon en käynyt kuin kolmesti salilla (treenaamassa jalat :D), syynä flunssa ja paranemisen jälkeen joulupyhät. Eilen alkoi taas treenit, tosin oli hieman puhti poissa. Tästä eteenpäin uudella innolla. :)

Yksi treeni jäi väliin, jouluaattona. En ehtinyt ja viitsinyt mennä salille ja löhösin kaiken luppo ajan. Kevyt viikko oli muutenki tämä jouluviikko, joten ei suurta menetystä ollut.

Tulee 12 päivää taukoa, toisin kuin suunnittelin. En ole edes sauvakävelylenkeillä käynyt. Syönyt suunnilleen puolet normaaleista kalorimääristä. Heti huomaa, että kun kulutus laskee, niin ruokahalu laskee entisestään. Alaselkä ja koko ukko on pirun kankean ja tukkosen tuntuinen, vaikka olen muutamana iltana venytellyt/verrytellyt. :( Toisaalta voi tehdä hyvääkin, en ole edes viikon taukoa kuukausiin pitänyt. Vasen olkapää olikin ennen joulua kohtuullisen kipeänä, nyt kunnossa.

Noo, tämä käynee semmosena deconditioning jaksona HST reenille, jota olen suunnitellut. Voimareeni/Sheiko suunnitelmat jäävät nyt hamaan tulevaisuuteen. Kehoilureenillä jatkan ja uudenvuoden aattona sekä loppuviikosta pitää testata ne HST:n mukaiset 15, 10 ja 5 toiston sarjamaksimit. Penkistä ja kyykystä tiedän ne aika tarkasti, mutta pitänee silti kokeilla. Parempi tietää kuin luulla. Lisää myöhemmin HST threadissa (se "koko kroppa 3 kertaa viikossa" vai mikä sen kauhian pitkän ja hyvän threadin nimi olikaan?), reeniohjelmat yms. Joululomalla olen kahlannut sitä ja virallista HST saitin juttuja läpi.

1 ylimääräinen lepopäivä...

Eikä pukkikaan, mokoma, tuonu niitä lahjoja :D

10 päivää pakollista lepoa A-viruksen kyläillessä. Paino ihme kyllä pysyi samana, kiitos runsaiden jouluherkkujen :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom