Tulee 12 päivää taukoa, toisin kuin suunnittelin. En ole edes sauvakävelylenkeillä käynyt. Syönyt suunnilleen puolet normaaleista kalorimääristä. Heti huomaa, että kun kulutus laskee, niin ruokahalu laskee entisestään. Alaselkä ja koko ukko on pirun kankean ja tukkosen tuntuinen, vaikka olen muutamana iltana venytellyt/verrytellyt. :( Toisaalta voi tehdä hyvääkin, en ole edes viikon taukoa kuukausiin pitänyt. Vasen olkapää olikin ennen joulua kohtuullisen kipeänä, nyt kunnossa.
Noo, tämä käynee semmosena deconditioning jaksona HST reenille, jota olen suunnitellut. Voimareeni/Sheiko suunnitelmat jäävät nyt hamaan tulevaisuuteen. Kehoilureenillä jatkan ja uudenvuoden aattona sekä loppuviikosta pitää testata ne HST:n mukaiset 15, 10 ja 5 toiston sarjamaksimit. Penkistä ja kyykystä tiedän ne aika tarkasti, mutta pitänee silti kokeilla. Parempi tietää kuin luulla. Lisää myöhemmin HST threadissa (se "koko kroppa 3 kertaa viikossa" vai mikä sen kauhian pitkän ja hyvän threadin nimi olikaan?), reeniohjelmat yms. Joululomalla olen kahlannut sitä ja virallista HST saitin juttuja läpi.