Kuinka pitää salihanskat kunnossa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maree
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tässä oon pidempään pohtinut, että onks mitään kätevää keinoa pitää hanskat puhtaana / raikkaana ? Mulla rupee yleensä jo ekan kuukauden aikana hanskoista nahka kovettumaan ja haisemaan.

Oon yleensä laittanu treenin jälkeen vaan hanskat tuulettumaan ja kuivumaan, mutta tuntuu, että niihin jää haju silti todella pahasti, ennen on ollut käytössä aina nahka/nylon hanskat. Alkuviikosta päätin repästä ja yrittää pestä niitä koneessa, no nehän kutistu ja meni paskaks vaikka tän jo tiesin etukäteen ( tokat samanlaiset hanskat, sama kävi ekoille ). Oli vaan pakko tehdä jotain, koska haju rupes olemaan sitä luokkaa, että käsienpesun ja suihkun jälkeenkin kädet hais ihan törkeesti :D

Eilen ostin sit tommoset nahka/mesh-hanskat ja ois kiva yrittää pitää nää mahd. hyvänä ettei kerran 2-3 vuoteen tarvis aina ostaa uusia vaikka eihän noi älyttömiä maksa, mut silti.

Yksi hyvä ratkaisu on olla käyttämättä niitä. Kämmenien nahka uusiutuu itsestään ja kotona voi pestä kädet mäntysuovalla.

Ei kait niistä hirveesti tartte huolehtia. Ostaa uudet kun kämmenestä ei enää löydy yhtään kangasta. Rauta rikkoo ne joka tapauksessa.

No lol ei niiden kans tartte neiteilemään rueta, kyllä ne seuraavaan treeniin kerkee kuivua ja kuluuhan ne koko ajan pikkuhiljaa. Ite oon tykänny Duke fitnessin hanskoista joissa on yksinkertaiset siteet samassa paketissa hanskoissa kiinni, kestää pitkään eikä edes juuri haise. Pesen hanskat varmaan pari kertaa koko niiden eliniän aikana.

Joo varmaan pitää antaa niiden vaan olla. Vanhat hanskat oli jo siinä kunnossa et niistä oli puolet sormista ratkenneet. Ainoa hyöty niistä oli ettei kämmenet ottaneet vaan osumaa.

Pakko kyllä sanoa, et on niin neitimäiset kädet kun olla ja voin, tein meinaan alkuviikon rinta/selkä päivän ilman hanskoja ja voi sitä tuntumaa kun teki penkkiä tangolla tai kässäreillä ilman hanskoja :itku:

Mulla siis ollu Duken hanskat viimeset 5v, mut nyt ostin vaan jotkut satunnaiset, kun ei ollu kys. hanskoja saatavilla.

Mitä helekattia niillä hanskoilla ees tekee? Huonontaa vaan otetta ja tuntumaa tangosta huomattavasti. Erittäin turha keksintö.

Itse käytän MadMax Pro -hanskoja. Edulliset (~12 €) ja hyvät mielestäni ovat. Eka kuukausi ehkä menee vasta sisäänajossa, jossa nahka hakee muotoaan, mutta koska niihin ajan myötä kusenhaju tarttuu, käytän niitä pesukoneessa välillä. Eivät ne siitä miksikään mene. Pesun jälkeinen kovuus katoaa heti kuin ne laittaa käteen. Suosittelen kyseistä tuotetta muillekin hanskamiehille ja -naisille, voimanostajat erikseen. Ei kuin hanskat heilumaan!

Ilman hanskoja saa näyttävät känsät ja jos pomo haukkuu laiskaksi, niitä voi aina vilauttaa todisteena tarmokkuudestaan.

aika tupla-neiteilyä kyllä et ostetaan hanskat ettei tuu pipi käteen ja sitten vielä pelätään että ne hienot fitness trendihanskat kuluu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se että nostaa käsitteen 'miehisyys' esille, on epämiehekästä.

Laitoin haiseviin kyykkykenkiin päiväksi puolikkaat omenat ja jotenkin se imi sitä hajua hyvin. Leikkauspinta ylös, ettei nesteitä valu kankaaseen. Sitruuna taisi olla toinen, joka toimii hyvin. Saattaisin kokeilla jotain tommosta hanskoillekin, jos käyttäisin.

Niinno enhän mä vissiin kulumisesta missään välissä valittanut vaan lähinnä siitä, että pidemmässä käytössä käy hanskat haisemaan siltä et 2h treenien jälkeen vaikka on pessy kädet erikseen 2 kertaa ja käyny suihkussa niin kädet haisee vielä ihan saatanan pahalle.

Mut siitä, et onko se jonkun mielestä neitimäistä käyttää hanskoja vai ei niin en vois olla vähempää kiinnostunut, koska ei liikuta mun elämää. Pitää kokeilla tota omena juttua joskus kun tulee taas ajankohtaseks.

Niinno enhän mä vissiin kulumisesta missään välissä valittanut vaan lähinnä siitä, että pidemmässä käytössä käy hanskat haisemaan siltä et 2h treenien jälkeen vaikka on pessy kädet erikseen 2 kertaa ja käyny suihkussa niin kädet haisee vielä ihan saatanan pahalle.

Hyi helvetti!Pese niitä käsiäs välillä!

Käsinpesu 40 astetta, hyvät kurat irtoaa. Meikäläisen halvat salihanskat ei ees pahemmin haise, jotain harmaata synteettistä näyttää olevan kämmenosat, onko tämä nyt sitä "clarino-nahkaa".

Ihan oikeasti olen sitä mieltä, että heitä helvettiin ne kintaat, mutta jos et sittenkään heitä, niin poista hajua soodalla. Laita soodaa tumppuun ja anna olla. Ravista pois kun muistat. Jos hienohelmana et tähänkään pysty, niin askartele paskapaperista, teipistä ja soodasta hajunsyöjätyynyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom