Kuinka pitää salihanskat kunnossa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maree
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Laitoin haiseviin kyykkykenkiin päiväksi puolikkaat omenat ja jotenkin se imi sitä hajua hyvin. Leikkauspinta ylös, ettei nesteitä valu kankaaseen. Sitruuna taisi olla toinen, joka toimii hyvin. Saattaisin kokeilla jotain tommosta hanskoillekin, jos käyttäisin.

Söit kai omena vielä prosessin jälkeen? :D Hanskoista voi tulla vähän tahmaset, jos niihin menee tunkemaan omenan...

Itse en hanskoja käytä. Parempi ote, tuntuma tankoon täydellinen (se on kuin käden jatke) ja kovettumien nyppimen on hyvää ajanvietettä, jos joutuu odottelemaan/ olemaan tylsällä oppitunnilla :) + mankun käyttö tuntuu HC:ltä

Parempi ote, tuntuma tankoon täydellinen (se on kuin käden jatke) ja kovettumien nyppimen on hyvää ajanvietettä, jos joutuu odottelemaan/ olemaan tylsällä oppitunnilla :) + mankun käyttö tuntuu HC:ltä

Itsekin käytin ennen hanskoja. Sitten valaistuin ylläolevista syistä. Nykyään menneisyys hävettää, mutta pystyn siitä avoimesti jo puhumaan.

Itekki pidin salihanskoja joskus aktiivisesti käytössä, mutta ei ne kauaa kestäny yleensä ennen ku ne hajos. Vittumaisesti monessa hanskassa ne kämmenen nahkaiset kohdat ruttaantu ja teki kaikesta nostamisesta kivuliasta. Plus ne tarrat aina repeenty kanssa. Ei oo nykytuotteet tehty kestämään.:puntti:

Jossain siivousohjelmassa laitettiin lätkää harrastavien lasten hieltä haiseviin luistimiin hiilenpala yöksi imemään sitä poltetun kusen dunkkua pois. Jossain olen myös kuullut pakastamisesta kenkien hien hajun poistamiseen. Itse en ole kumpaakaan kikkaa koskaan kokeillut, enkä varsinkaan hanskoihin kun en itse salihanskoja käytä, mutta eipä kai tuossa kovin paljoa tappiota tule jos viimeisinä vaihtoehtoina noita joskus testaat. Ne hiilet varmaan kannattaa kääriä johonkin paperiin tms ettei ne hanskojen sisukset nokeennu täysin.

Taidankin mennä varastosta kaivamaan vanhat Lee Haney treenihanskat -90luvun alusta. Kiitos tän threadin, muistin et mullahan on sellasetkin, mustaa nahkaa ja rannetuki tarralla, ne olis sopivan reteet käyttää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hoitoalalla työtä tekevien ihmisten kädet pitää olla "virheettömät". Koska nirhautunut/kovettunut iho kuulema ei ole niin helppo pitää puhtaana ja kaikenmaailman pöpöt pääsee puremaan herkemmin. Mutta en muuten ymmärrä moista hanska hommaa, kerran menin semmoiset ostamaan ja muutaman kerran pidin ja sitten en ole liiemmin niihin koskenu. Ei ollu minun homma :)

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom