Kuinka paljon treenivuosia?

Huhhuh, oottepa te kaikki kauheita karpaaseja :eek: ... Itelläni punttailua takana vasta :ööh: (jo) 3kk ... tästä se alkaa sutviintua...

ekan kerran puntille kesällä 2002 (alussa treenattiin 6 kertaa viikossa koko kroppa kerrallaan!)...kunnon treenit alkoi kun olin lukenut pakkista pari kuukautta...thanks to pakkis!

0,5 vuotta pelleilyä takana. Tossa ajassa ei pahemmin kehitystä tullu, kun vaihdoin ohjelmaa n. joka toinen viikko ja mietin liikaa kaikkea turhaa :curs:

Nyt vasta alkoi kunnon treenaaminen.

n.6.5 vuotta tullut salilla telmittyä.. tosin ns "järkevää" reeniä takana varmaan vasta jotain 3 vuotta :nolo:

No ylläolevastahan seurari luonnollisesti se, että alamäki siitä alkoi, kun sorruimme uimahallilla sijanneen salin jälkeen turmion tielle pukuhuoneessa. Otimme salin jälkeen kaverin luontaistuotekaupasta ostamia "WRANGE TURBO puristeproteiineja", jotka taas P-A-K-O-T-T-I lihakset kasvuun ja turvasi proteiinin saannin. Tiedätte että paluuta tämän jälkeen ei ollut, koukussa olimme ja osasimme vain haaveilla "WRANGE SUPER TURBO GOLD" proteiinipuristeista. Se olisi ollut jotain se, mutta olipahan jotain mitä haaveilla Bodauslehden J Virtamon kirjoitusten ja kuvien lisäksi.

:lol2: minullakin nuo Wrangen urpo :kakka: roteiinipuristeet oli ensimmäinen lisäravinne ja kai niitä vieläkin jostain anttilan luontaistuotehyllyltä löytää :) täytyykin käydä katsomassa

Reilut puoli vuotta olen nyt painoja nostellut, kotosalla ainoastaan,.
Tänään tosin teen suuren muutokseen treeniin ja menen ensimmäistä kertaa elämässäni 'oikealle' salille turoilemaan, toivottakaa onnea.
Tänään olisi kyllä vuorossa rinta/hauis/kyynärvarsi-treenipäivä mutta taidan aloitaa salikokemukseni selkäpäivällä etten näytä perus hauis/rinta-pelleltä.

n. 3 vuotta on tullut kiukulla ja tosissaan väännettyä.
Nyt tosin on kyllä tulossa piiiiitkä tauko "pienen" työtapaturman vuoksi. Mutta takaisin tullaan mikäli lääkäri suo. Luovuteta ei ja sääli on sairautta :)

Tollaset vajaa puoli vuotta treeniä takana, tällä hetkellä treenaan kotona. Salille menen takasin sit kun himassa loppuu painot kesken.

Taitaa tulla kohta 3 1/2 täyteen siitä kun aloin salilla käymään vaikkakin joka kesä tulee melkein 3 kk tauko.Nyt syksystä asti oon tehny melko tarkkaan valmentajan tekemää punttiohjelmaa ja tuntuu että jotain tulosta olis ehkä syntynytkin.... :thumbs:

Aktiivista treeniä takana reilu vuosi. Sitä ennen 4 vuotta satunnaista punttien kolistelua vailla parempaa päämäärää, ilman treeniohjelmia ja huonolla ruokavaliolla ilman lisäravinteita. ...Ja sitten ihmeteltiin, että miksei ukko kasva. :jahas:

Ikää 22. Taitaa olla noin 7 vuotta salilla, josta kohta 4kk painonnostoa.

Ennen sitä vedin vähän kaikkea, tennistä, telinevoimistelua, yleisurheilua ym. Kaiken kaikkiaan voi sanoa että suht. aktiivinen olen ollut alusta asti, mutta en ollut hirveän määrätietoinen.

n. 2½ vuotta takana, eka vuosi meni penkki-haukka-vatsa-linjalla :david: :wall: :david:

4 kuukautta treeniä.

Alusta asti selkeillä ohjelmilla ja tavoitteilla onneks en menny pikkuvelin rinta-hauis pelleilyyn mukaan.

Pakkiksen jäseneksi liityin tässä kuussa mutta tätä on kateltu aivan alusta asti...:)

Pari vuotta takanapäin, erinäistä tahtia. Pakkiksen löytäminen toi paljon uutta tietoa treenaamisesta minulle helposti käsiteltävässä muodossa.:)

Toukokuussa tulee 25vuotta kun aloitin. Ostin kaverilta Weiderin vinyyli sarjan. Siitä pikkuhiljaa painoja hommattiin lisää sekä tehtiin uusia laitteita
kunnes, yksi huone kotona oli täynnä treenivälineitä.
Tällä koti Gymillä treenattiinkin n.15vuotta, josta sitten siirryttiin yleiselle
salille.
Nyt 10 vuotta treenattu paikallisella salilla. Pisin tauko ollut n.puolivuotta kun käsitreenin yhteydessä "tusahti" toinen keuhko... siinä tuli
hieman muutakin, mutta palattiin treeneihin noin puolen vuoden kuluttua,
mutta meni vielä jokunen vuosi ennen kuin pystyi treenaamaan kunnolla.
Armeijassa pyrittiin pitämään kuntoa yllä, joten siellä ei varsinaisesti taukoa tullut.
Eli kun aloitin olin 15vuotta... eli oltu mukana 1979-2004.

En kuitenkaan kilpaillut, kuten Hokkasen Jussi 1977-2003, siitä voi sanoa jo että pitää lajista.

Elokuusta -02 aktiivisesti, sitä ennen pari kertaa vuoden jaksoja kunnes jokin tärkeämpi muka keskeytti :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom