Kuinka paljon treenivuosia?

Reilut 2.5 vuotta. Siitä määrätietoista treeniä 1.5 vuotta. Hyvin hyvin alussa siis ollaan. Takaisin ei ole paluuta jos vain terveys/paikat kestää.

Salille raahauduin ekan kerran "tosimielessä" samoihin aikoihin kun tapasin kultaseni eli... apua. 9 kk sitten. Alussa oli aika räpeltämistä mutta nyt alan päästä juonen päästä kiinni. Ensimmäinen urheilullinen harrastus jota olen harrastellut näin pitkään ja joka jaksaa kiinnostaa...! Ja olen kyllä kaikennäköistä kokeillut... lentopallo oli kivaa mutta kun olen... pätkä... :itku:

Järkevää treeniä jossa on yritetty miettiä vähän sitäkin että mitä sitä oikein suuhun mättää, niin 2,5 kuukautta. Vähemmän järkevää n.11 vuotta.:kippis1:

Alotin jotain n.kolme kuukautta ennen kuin täytin 15 vuotta. Nyt oon 21 vuotta ja 7kuukautta eli paljonkos siitä tulee... en jaksa laskee, mutta intin takia olin vuoden treenaamatta.

Tuo punttaaminen ei ole ollut meikäläiselle varsinaisesti se pää -laji. Loikkaa on hypätty ihan huippu tähtäimessä useampi vuos, ennen ku maailma tippu jalkojen alta vammojen takia puolisentoista vuotta takaperin....:( ...Mut hyvin on toivuttu siitä tunteiden myllerryksestä :) . Treenivuosia on aikasta monta..jotain yheksän kai, jos näitä vammojen jälkeisiä ei lasketa lukuun...
Nyt sit leikkausmääräystä odotellaan, ja keskitytään enemmänkin tuohon valmenneus ja manageri puoleen! :D ...

Originally posted by MissFlightattendant
Tuo punttaaminen ei ole ollut meikäläiselle varsinaisesti se pää -laji. Loikkaa on hypätty ihan huippu tähtäimessä useampi vuos, ennen ku maailma tippu jalkojen alta vammojen takia puolisentoista vuotta takaperin....:( ...Mut hyvin on toivuttu siitä tunteiden myllerryksestä :) . Treenivuosia on aikasta monta..jotain yheksän kai, jos näitä vammojen jälkeisiä ei lasketa lukuun...
Nyt sit leikkausmääräystä odotellaan, ja keskitytään enemmänkin tuohon valmenneus ja manageri puoleen! :D ...

kuvia ois kiva nähdä..:haart:

Originally posted by mik99
hei mähän voisin alkaa sun reeni kaveriks ku asutaan kummatki oulus..:)

Tarjous muiden tarjokkaiden joukossa :D ...;) ..jos ymmärrät :)
Laitetaan sekin korvan taakse harkintaan ;) ... Miks sulla ei ole tuota sijaintia tuossa profiilissa?..lisääppäs se sinne..:)

Tarjous muiden tarjokkaiden joukossa :D ...;) ..jos ymmärrät :)
Laitetaan sekin korvan taakse harkintaan ;) ... Miks sulla ei ole tuota sijaintia tuossa profiilissa?..lisääppäs se sinne..:)

joo ehkä sit salin vaihto hommat edessä ku salilta loppuu käsipainot..ethän sä tämmöisen kyniksen kans viitsis reenata..:(

joo ehkä sit salin vaihto hommat edessä ku salilta loppuu käsipainot..ethän sä tämmöisen kyniksen kans viitsis reenata..:(

Miten niin kyniksen kans?...mä en tunne muuten tuota sanavalintaasi....

Miten niin kyniksen kans?...mä en tunne muuten tuota sanavalintaasi....

no kukkakeppi...kynäniska..jne..:lol2: henkilö jonka ranne on paksumpi kuin hauis..ym..:david:

no kukkakeppi...kynäniska..jne..:lol2: henkilö jonka ranne on paksumpi kuin hauis..ym..:david:

Varmaan aliarvioit tuota kokoasi hieman... Mä siirryn nyt tuonne tv-viihteen pariin..:D

Varmaan aliarvioit tuota kokoasi hieman... Mä siirryn nyt tuonne tv-viihteen pariin..:D

joo palataan asiaan sitten ku olen "vähän" isompi..täytyy itsekkin täs alkaa kattoo tota televiisiota..;)

ps.mis salilla sä käyt..?..:)

Originally posted by Sale
Hihiii liity liity harrastetaa sit nettiseksii :blow:
Joo, ok sori.

Että näin... :david: ...pitänee miettiä tuota v.i.p hommaa..:D ..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom