Kuinka paljon syöt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joppa
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia energiamääriä pyrit syömään tällä hetkellä?

Itse tähtään noin 3500 kilokaloriin, mutta en laske niitä oikeestaan ollenkaan. Joskus ehkä kerran tai pari kuukaudessa saatan kirjottaa päivän ruoat kalorilaskuriin. Lähinnä syön ajatuksella kalori=:)

En tiiä onks tällasessa kenties hieman listauksenomaisessa ketjussa mitään järkeä, mut...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon huomannut, että 3000kcal on mulle ylläpitokalorit niin bulkilla menee 3300-3500kcal ja nyt dietillä 2500kcal. Saatan dietin edetessä tiputtaa tonne 2200-2300kcal tuntumaan. Pituutta 174, painoa 80, rasva% 20 tällä hetkellä ja kesäkuun tavoite on rasvat 12% paino siellä 70-74 välissä.

Sillon mennään kyllä pahasti metsään, kun sanotaan että syödään 3500 kaloria eikä niitä lasketa ollenkaan. Todellisuudessa se kalorimäärä voi olla mitä vaan 2000 ja 5000 väliltä...

Paino 84kg ja pituus 170cm. Kalorit 2900-3100. Proteiinia reilu 3g/painokilo. Näillä mennessä paino ei juuri nouse eikä laske. Sen sijaan läski muuttuu pikkuhiljaa lihakseksi...

2500 pyrin syömään, tarkotus olisi nostaa tuonne 3000. Menny pitemmän aikaa jo ihan liian alhasilla kaloreilla. Sen huomasi vasta kun alkoi ruokavaakaa käyttämään ja kalorilaskuria. Ei ihme että on paino jumittanut 95-97kg kohdalla jo pitkän aikaa. Ihme että on lihasta tullut suht hyvin kuitenki vaikka oo syöny läheskään tarpeeksi.

Välipäivinä kun ei ole oikeastaan mitään liikuntaa ja toimistotyö on päivän aktiviteetti pyrin syömään n. 2500-2700kcal. Salipäivinä jolloin tulee se tunnin salisetti tuohon päälle syön 3000-3200kcal. Kalorilaskurilla mennään joten suhteellisen tarkasti saan aina täyteen.

Sillon mennään kyllä pahasti metsään, kun sanotaan että syödään 3500 kaloria eikä niitä lasketa ollenkaan. Todellisuudessa se kalorimäärä voi olla mitä vaan 2000 ja 5000 väliltä...

No ei välttämättä. Lasken hyvin harvoin kaloreitani, mutta sekin vähä riittää jo siihen, että nään suunnilleen mistä määrästä ruokaa tulee minkäkin verran energiaa.

Laskin tossa äsken piruuttaan kalorilaskurilla. Treenipäivinä tulee sellaset 4300kcal syötyä. Muuten varmaan jossain 4000kcal tienoilla liikutaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom