- Ikä
- 45
On taas se aika vuodesta kun kaikki lehdet kertovat kuka on Suomen rikkain ja kuinka paljon julkimot tienaavat. Olenko ainoa jota tuollainen tarinointi ärsyttää ihan suunnattomasti? Nyt en tarkoita sitä, että olisin kateellinen vaan sitä että miksi helvetissä tuollaista pitää julkaista. Ketä nyt oikeasti kiinnostaa kuinka paljon naapurin Pera tienasi viime vuonna. Vai onko asia oikeasti niin että kateus on hyve Suomessa?
Mulle on henkilökohtaisesti aivan saman onko mun tuloni niin ja niin paljon pienemmät kuin esim Nalle Walhroosilla. Eihän kukaan tietenkään vastusta sitä että rahaa olisi niin paljon ettei sonnalle taivu, mutta ei siihenkään pidä energiaansa tuhlata että kadehtii jotain toista. Avautuminen loppuu tähän ;)
Mulle on henkilökohtaisesti aivan saman onko mun tuloni niin ja niin paljon pienemmät kuin esim Nalle Walhroosilla. Eihän kukaan tietenkään vastusta sitä että rahaa olisi niin paljon ettei sonnalle taivu, mutta ei siihenkään pidä energiaansa tuhlata että kadehtii jotain toista. Avautuminen loppuu tähän ;)