Olen 162 cm pitkä 48 kiloinen nainen joka tahtoisi lisää painoa LIHAKSILLA.no mullahan oli sitä lihasta jo ja sen huomasi tossa kuukaus sitten, joku masennus kausi iski ja laihduin 4 kiloa.....
luulen tai olen varma et syön liian vähän treenipäivinä? syön ehkä 2-3 kertaa päivässä myös treenipäivinä kuten muinakin ja koitan syödä vähän(olen sairastanut anoreksian ja koitan nyt saada itseni kuntoon, mutten tahdo tulla läskiksi vaan saada muotoni takaisin kiinteyttämällä) jotka mulla oli ennen ihan kotitreenillä...en muista miten toimin tuolloin.
Eli salille ei ole varaa mennä. Kotona minulla on kahvakuula, käsipainot, nauhoja, jumppapallo, jumppamatto, nilkkapainot, vatsalihas laite, hyppynaru.
En syö lihaa(kalaa todella harvoin uppoaa) mut maitotuotteet ja kananmunat kyllä menee.
Kysymys kuuluu, voiko joku neuvoa minulle miten olisi hyvä syödä ja kuinka usein ja miten treenata että saisin aikaan tuloksia eli painoa ja kiinteyttä.vatsalihakset on kyl jo näkyvillä mutta reidet ja takapuoli ei ole minkään näköiset, oon kyl tosissaa treenannut vasta 2 kk...
mä käytän cla ja L-karnitiini tuotteita ja superfood jauheista macaa yms.ja lisä protskuna on nyt soya protsku jauhe, muuhun ei ollut varaa.
No niin eli miten paljon pitäs syödä treenipäivinä jolloin teen lihastreeniä, millainen lihastreeni tepsii parhaiten ja kuinka usein kannattaa harrastaa aerobista treeniä(harrastan tanssia lähinnä aerobisena treeninä) miten se ruokavalio ja kuinka usein kannattaa treenailla? joogaan kyllä lähes joka pv......ja venyttelen.Olen ikäväkseni huomannut että olen saanut takareisiin vain selluliittia johtuen kai siitä et himoan sokeria enkä voi vaihtaa vaaleita jauhoja yms.terveellisempiin koska en kanna kotiin rahaa ja ruokaa vaan mieheni tekee sen.syön mitä hän tuo ja tummat riisit ja makaronit on muka vain turhaa höpötystä.oon päässyt eroon sipseistä yms.herkuista niin et kerran kk menee ehkä vähän.mutta leivoksia menee 1-3 kpl joka viikko.onko liikaa? pilaako treenin? en tähtää mihinkä "bikini fitness kisakuntoon" :D haluan vaan kiinteän kropan ja etenkin pyöreän kauniin takapuolen joka mulla ennen oli!
ennen raskautta ja anoreksiaa.
kiitän jos saan treeni ja ruoka ohjeistusta.
asilliset vastaukset olisi paikallaan.meni hermot johonkin suomi24 kun siellä heti tulee vaan suoranaista vittuilua.......heti tuli et ei hitto soikoon et sinä kiinteydy kotona treenamalla.miten mun ystäväni sitten sai ittensä kuntoon kotitreenillä ja anoreksia tausta?
hah.hän ei osannut mua neuvoa....ikävä kyllä.hän sanoi ettei osaa antaa neuvoja kun on ihan eri ruokavaliot yms.sanoi vain kyykkää kyykkää.sen tiedänkin ehkä jo