kuinka paljon lihasmassaa nainen voi saada vuodessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
162/47 kg nainen ja nyt vatsalihasta näkyvis yms.(joo oon alipainoinen ja oon anoreksiasta parantumassa) mutta haluan treenillä noi kilot.kuinka paljon puolessa vuodessa suunnilleen voi saada kehoon lihasmassaa.ETENKIN REISIIN, PAKAROIHIN, LANTIOLLE JA VATSAAN! :) kiitos jos joku viittii neuvoa.mä en käy salil vaan tiukat vatsalihakset on hankittu kotona sillä omistan kaikenlaisia kuntoiluavälineitä ja dvdeitä yms.kotioloissa.en syö lihaa mutta syön protskupitoisia kasviksia ja maitotuotteita :) superfoodei on käytöss ja sinkkiä, kromia, d vitamiinia, kalkkia ja sit cla-80 life, ja L-carnitine tuote..en tiiä onko hyötyy aattelin et kokeilen ku lahjaks sain :D ja sit soija protsku jauhetta jota sekoitellaa johonki pirtelöihin :D (oon ite sekoittanut maitoon treenin jälkeen sitä) oon viel suht.liian laiha ja tahtoisin lihasmassa.....miten toimia ja voiko tuloksia syntyy nopeestikkin? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Päivän syömiset olisi kiva tietää! Entisenä anorektikkona kuitenkin suosittelen, että opit hyväksymään kroppasi, ennekuin rupeat kunnolla treenaamaan ja hommaat sitä painoa lisää.

no minä syön .. no en osaa sanoo mitä päivittäin ku vaihtelee mutta oon lakto-ovo-vegaani.syön paljon protskupitoisia ruokia ja noh, paheekseni tummaa suklaata menee ja silloin tällöin lasi viiniä.ruokavaliossa on nyt esim.tofu, soija, pavut, linssit, siemenet, kaura, leipä, vihannekset, etenkin vihreät, hedelmät suosikkina avokado ja greippi ja herkku on soijajugurtti ja seassa ananasta ja raejuustoa.syön kyl ihan tarvittavan kalorimäärän joka päivä :) tartten vinkkei, en oo tyytyäväin tähä luiseen kroppaan mutten tahdo LÄSKIÄ kroppaa...tahtoisin et muodot on olemas kesäkuuhun mennessä lihaksil.vatsalihakset näkyy jo mut peppu ja reidet vähän"roikkuu" ja on olemattomat :(

162/47 kg nainen ja nyt vatsalihasta näkyvis yms.(joo oon alipainoinen ja oon anoreksiasta parantumassa) mutta haluan treenillä noi kilot.kuinka paljon puolessa vuodessa suunnilleen voi saada kehoon lihasmassaa.ETENKIN REISIIN, PAKAROIHIN, LANTIOLLE JA VATSAAN! :) kiitos jos joku viittii neuvoa.mä en käy salil vaan tiukat vatsalihakset on hankittu kotona sillä omistan kaikenlaisia kuntoiluavälineitä ja dvdeitä yms.kotioloissa.en syö lihaa mutta syön protskupitoisia kasviksia ja maitotuotteita :) superfoodei on käytöss ja sinkkiä, kromia, d vitamiinia, kalkkia ja sit cla-80 life, ja L-carnitine tuote..en tiiä onko hyötyy aattelin et kokeilen ku lahjaks sain :D ja sit soija protsku jauhetta jota sekoitellaa johonki pirtelöihin :D (oon ite sekoittanut maitoon treenin jälkeen sitä) oon viel suht.liian laiha ja tahtoisin lihasmassa.....miten toimia ja voiko tuloksia syntyy nopeestikkin? :)

Turhaan sä mietit kuinka paljon voit kasvaa. Sit kun et kasvakaan niin masennut vaan. Keskity syömään hyvin ja treenaamaan fiksusti niin ihan takuulla tulee lihasta ja näyttävä kroppa.

Zone-sarja -42%
no minä syön .. no en osaa sanoo mitä päivittäin ku vaihtelee mutta oon lakto-ovo-vegaani.syön paljon protskupitoisia ruokia ja noh, paheekseni tummaa suklaata menee ja silloin tällöin lasi viiniä.ruokavaliossa on nyt esim.tofu, soija, pavut, linssit, siemenet, kaura, leipä, vihannekset, etenkin vihreät, hedelmät suosikkina avokado ja greippi ja herkku on soijajugurtti ja seassa ananasta ja raejuustoa.syön kyl ihan tarvittavan kalorimäärän joka päivä :) tartten vinkkei, en oo tyytyäväin tähä luiseen kroppaan mutten tahdo LÄSKIÄ kroppaa...tahtoisin et muodot on olemas kesäkuuhun mennessä lihaksil.vatsalihakset näkyy jo mut peppu ja reidet vähän"roikkuu" ja on olemattomat :(

laitahhan ylös vaikka muutaman päivän syömiset, siitä on todella paljon apua :)

Valitettavasti tuo "läskin pelko" kertoo siitä, ettet ole sinut sairautesi kanssa vielä ja toipuminen on kesken, joten itse en ainakaan lähtisi neuvomaan treeniasioissa ennenkuin sairaus on hallinnassa. Siinä voidaan mennä vaan syvemmälle suohon. Tsemppiä toipumiseen! Ehdit vielä kyllä saamaan sporttisen ja terveen kropan. Tässä kohtaa kuuntelisin siis ammatti-ihmisten neuvoja - oletko saanut luvan jo treenata?

Ruokavalio vinkkejä?

Olen 162 cm pitkä 48 kiloinen nainen joka tahtoisi lisää painoa LIHAKSILLA.no mullahan oli sitä lihasta jo ja sen huomasi tossa kuukaus sitten, joku masennus kausi iski ja laihduin 4 kiloa.....
luulen tai olen varma et syön liian vähän treenipäivinä? syön ehkä 2-3 kertaa päivässä myös treenipäivinä kuten muinakin ja koitan syödä vähän(olen sairastanut anoreksian ja koitan nyt saada itseni kuntoon, mutten tahdo tulla läskiksi vaan saada muotoni takaisin kiinteyttämällä) jotka mulla oli ennen ihan kotitreenillä...en muista miten toimin tuolloin.

Eli salille ei ole varaa mennä. Kotona minulla on kahvakuula, käsipainot, nauhoja, jumppapallo, jumppamatto, nilkkapainot, vatsalihas laite, hyppynaru.

En syö lihaa(kalaa todella harvoin uppoaa) mut maitotuotteet ja kananmunat kyllä menee.

Kysymys kuuluu, voiko joku neuvoa minulle miten olisi hyvä syödä ja kuinka usein ja miten treenata että saisin aikaan tuloksia eli painoa ja kiinteyttä.vatsalihakset on kyl jo näkyvillä mutta reidet ja takapuoli ei ole minkään näköiset, oon kyl tosissaa treenannut vasta 2 kk...

mä käytän cla ja L-karnitiini tuotteita ja superfood jauheista macaa yms.ja lisä protskuna on nyt soya protsku jauhe, muuhun ei ollut varaa.

No niin eli miten paljon pitäs syödä treenipäivinä jolloin teen lihastreeniä, millainen lihastreeni tepsii parhaiten ja kuinka usein kannattaa harrastaa aerobista treeniä(harrastan tanssia lähinnä aerobisena treeninä) miten se ruokavalio ja kuinka usein kannattaa treenailla? joogaan kyllä lähes joka pv......ja venyttelen.Olen ikäväkseni huomannut että olen saanut takareisiin vain selluliittia johtuen kai siitä et himoan sokeria enkä voi vaihtaa vaaleita jauhoja yms.terveellisempiin koska en kanna kotiin rahaa ja ruokaa vaan mieheni tekee sen.syön mitä hän tuo ja tummat riisit ja makaronit on muka vain turhaa höpötystä.oon päässyt eroon sipseistä yms.herkuista niin et kerran kk menee ehkä vähän.mutta leivoksia menee 1-3 kpl joka viikko.onko liikaa? pilaako treenin? en tähtää mihinkä "bikini fitness kisakuntoon" :D haluan vaan kiinteän kropan ja etenkin pyöreän kauniin takapuolen joka mulla ennen oli! :) ennen raskautta ja anoreksiaa.

kiitän jos saan treeni ja ruoka ohjeistusta. :) asilliset vastaukset olisi paikallaan.meni hermot johonkin suomi24 kun siellä heti tulee vaan suoranaista vittuilua.......heti tuli et ei hitto soikoon et sinä kiinteydy kotona treenamalla.miten mun ystäväni sitten sai ittensä kuntoon kotitreenillä ja anoreksia tausta? :) hah.hän ei osannut mua neuvoa....ikävä kyllä.hän sanoi ettei osaa antaa neuvoja kun on ihan eri ruokavaliot yms.sanoi vain kyykkää kyykkää.sen tiedänkin ehkä jo :)

Kuten elsu tossa aiemmin jo koitti pyydellä, niin kirjota muutamalta päivältä ylös ruokailusi paperille ja sen jälkeen postaa ruoka ja määrä tänne.

Oletettavasti syöt liian vähän. Miinuskaloreillahan aloittelijalla kasvaa hetken aikaa lihas ja sen jälkeen tulee stoppi. Eli oletettavasti olet jo saavuttanut tuon pisteen ja nyt treenaat, mutta se muodokas peppu ei pääse kasvamaan, koska syöt liian vähän. Keho tarvitsee ravintoa ja proteiinia, joilla sitä peppua kasvatellaan. Se että naiselle tulee selluliittiä, ei oletettavasti johdu niistä syömistäsi leivoksista, vaan geeneistä. Toki se että saat kasvatettua niitä lihaksiasi syö paljon proteiinipitoista ruokaa ja pyri lisäämään lautaselle aina raejuustoa ja vaikka kananmunia keitettyinä, jos kerran et itse ruokiin voi niin vaikuttaa. Näin se lihas kasvaa ja selluliitti ei hallitse kehoasi, kun alla on lihasta.

Tärkein neuvo itseltä on nyt että SYÖ, jotta se lihas kasvaa. Seuraavana alat miettiin mitä liikkeitä kotona voisit tehdä.

Voisiko tähän ketjuun kuitenkin saada jotain lukuja? Olisi kiinnostavaa heittää faktaa pöytään tutuille ikilaihduttajille, jotka väittävät saaneensa spinnigistä 10 kiloa lihasta syksyn aikana... ;)

Voisiko tähän ketjuun kuitenkin saada jotain lukuja? Olisi kiinnostavaa heittää faktaa pöytään tutuille ikilaihduttajille, jotka väittävät saaneensa spinnigistä 10 kiloa lihasta syksyn aikana... ;)

Milläs näihin heität mitään faktaa, kun ei asiasta sen kummemmin tutkimustietoa ole ja vaikka olisikin, niin muuttujia on niin paljon että aina olisi joku ulisemassa että tutkimuksessa oli ruokavalio/treeniohjelma/jokumuusyy ihan pielessä. Sekä tietysti ne genetiikka- ja yksilöllisyyskortit tulisi pelattua heti.

Muutama kilo lihasmassaa vuodessa on jo varsin hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos englantia osannet niin lukase How Much Muscle Can You Gain & How Fast Can You Build It? mutta vastaus kumminkin on että peilistä näät paljon näyttävää lihasta tullut ja niitä lukuja turha miettiä päässä että paljon lihasmassaa tullut tarkalleen koska en itse ainakaan ymmärrä mihin sitä tietoa tarvitsee? Spinningillä varmastikkaan mitään lihasmassoja saa mutta toki kun on luuranko niin näkyy ne vähäisetkin lihakset näkyvästi.

Olen 162 cm pitkä 48 kiloinen nainen joka tahtoisi lisää painoa LIHAKSILLA.no mullahan oli sitä lihasta jo ja sen huomasi tossa kuukaus sitten, joku masennus kausi iski ja laihduin 4 kiloa.....
luulen tai olen varma et syön liian vähän treenipäivinä? syön ehkä 2-3 kertaa päivässä myös treenipäivinä kuten muinakin ja koitan syödä vähän(olen sairastanut anoreksian ja koitan nyt saada itseni kuntoon, mutten tahdo tulla läskiksi vaan saada muotoni takaisin kiinteyttämällä) jotka mulla oli ennen ihan kotitreenillä...en muista miten toimin tuolloin.

Eli salille ei ole varaa mennä. Kotona minulla on kahvakuula, käsipainot, nauhoja, jumppapallo, jumppamatto, nilkkapainot, vatsalihas laite, hyppynaru.

En syö lihaa(kalaa todella harvoin uppoaa) mut maitotuotteet ja kananmunat kyllä menee.

Kysymys kuuluu, voiko joku neuvoa minulle miten olisi hyvä syödä ja kuinka usein ja miten treenata että saisin aikaan tuloksia eli painoa ja kiinteyttä.vatsalihakset on kyl jo näkyvillä mutta reidet ja takapuoli ei ole minkään näköiset, oon kyl tosissaa treenannut vasta 2 kk...

mä käytän cla ja L-karnitiini tuotteita ja superfood jauheista macaa yms.ja lisä protskuna on nyt soya protsku jauhe, muuhun ei ollut varaa.

No niin eli miten paljon pitäs syödä treenipäivinä jolloin teen lihastreeniä, millainen lihastreeni tepsii parhaiten ja kuinka usein kannattaa harrastaa aerobista treeniä(harrastan tanssia lähinnä aerobisena treeninä) miten se ruokavalio ja kuinka usein kannattaa treenailla? joogaan kyllä lähes joka pv......ja venyttelen.Olen ikäväkseni huomannut että olen saanut takareisiin vain selluliittia johtuen kai siitä et himoan sokeria enkä voi vaihtaa vaaleita jauhoja yms.terveellisempiin koska en kanna kotiin rahaa ja ruokaa vaan mieheni tekee sen.syön mitä hän tuo ja tummat riisit ja makaronit on muka vain turhaa höpötystä.oon päässyt eroon sipseistä yms.herkuista niin et kerran kk menee ehkä vähän.mutta leivoksia menee 1-3 kpl joka viikko.onko liikaa? pilaako treenin? en tähtää mihinkä "bikini fitness kisakuntoon" :D haluan vaan kiinteän kropan ja etenkin pyöreän kauniin takapuolen joka mulla ennen oli! :) ennen raskautta ja anoreksiaa.

kiitän jos saan treeni ja ruoka ohjeistusta. :) asilliset vastaukset olisi paikallaan.meni hermot johonkin suomi24 kun siellä heti tulee vaan suoranaista vittuilua.......heti tuli et ei hitto soikoon et sinä kiinteydy kotona treenamalla.miten mun ystäväni sitten sai ittensä kuntoon kotitreenillä ja anoreksia tausta? :) hah.hän ei osannut mua neuvoa....ikävä kyllä.hän sanoi ettei osaa antaa neuvoja kun on ihan eri ruokavaliot yms.sanoi vain kyykkää kyykkää.sen tiedänkin ehkä jo :)

Olisko sinne salille varaa mennä jos jätät noi cla:t superfoodit yms. ostamatta? Perse kun ei kotioloissa kasva kuin sipsillä... Ja miehellesi suosittelen ruokavalio neuvontaa

Tuosta ei kannata lähtee laihduttamaan enää, 55kg voit ainakin nostaa painos. Jätä aeroobiset pois ja mene salille. Ei mitään kevyttä hinkkaamista 20toistoo vaan tiukkaa 10toiston sarjaa.. Joku 50e/kk on pieni hinta nykypäivänä, omasta terveydestä. Etkä saa sitä kiinteää peppua ihan 1kk treenillä vaan vuoden päästä voipi ollakkin.

Kyllä sitä kotitreenilläkin pystyy sitä takapuolta kasvattamaan, ainoastaan oikeanlaisiella treenillä. Mutta kasvissyöjä kun olet niin tuo proteiinin saanti on aina vähän ongelma. Vähintään 5krt päivässä pitäis syödä, joka aterialle hiilarii, protskuu ja unohtamatta hyviä rasvoja.. Proteiinit siihen 2-3g/painokiloo kohden ja treeniohjelmia kotioloihin kyllä löytyy :) kunhan sen muistaa, että rasvaa tulee aina sivutuotteena. ;)

Ei varmaan kukaan kukaan tiedä vastausta kysymykseen paljonko nainen voi saada lihasmassaa vuodessa.

Lihastohtorin kirjoitus lihaskasvunopeudesta. Pitää 3kg vuodessa naiselle erittäin kovana saavutuksena ja niin se varmaan onkin.

Eikö noita ruoakavalioketjuja ole aloittelijoiden osio pullollaan? Käypä sieltä lukemassa perusjutut niin eiköhän homma ala toimia.

Ei nyt millään pahalla, mutta ei sitä lihasta synny jos et ole valmis yhtään läskiä hankkimaan ohessa. Ja jo tuo rasvanpolttajien popsiminen kertoo, ettei anoreksiasta todellakaan ole toivuttu.

Entä jos muija bulkkaa ja ei välitä siitä läskin tulemisesta? Läskinhän nyt saa sitten pois helposti jos sitä sattuukin tulemaan vaikka se +5kg, harva kummiskaan onnistuu +30kg puhasta laardia bulkkaamaan =D

Missä se lihaskasvun ja ravinnonsaannin leikkauspiste kulkee, jos syö 10kcal yli kulutuksen, voiko saada vähän lihasta rakennettua?

Raja ei sijaitse tarkasti kulutuksen mukaisen kalorimäärän yläpuolella, makro ja mikroravinteiden riittävä saanti on ratkaisevassa asemassa lihasmassan kasvattamisessa. Roskaruokaa syövä voi mm. omien mieltymyksiensä vuoksi saada pääasiassa huonoja hiilihydraatteja ja rasvaa ja hyvin vähän puhdasta proteiinia.

Todellisuudessa se piste voi sijaita myös miinuskalori puolella. Makrojen, proteiinit, hiilihydraatit ja rasva lisäksi puhutaan mikroravinteista(vitamiinit, kivennäisaineet etc.).
Jos syödään miten sattuu ja HK-sininen, ranskalaiset perunat sokerijuomat ja karkit tuovat päivittäiset kalorit, lihassoluille saadaan huonosti rakennusaineita.
Reilusti ylipainoisten ihmisten on raportoitu karsivän aliravitsemuksesta monien vitamiinien ja hivenaineiden kohdalla, kun syödään yksipuolisesti roskaruokaa.

Jos makrot ovat kunnossa ja näitä mikroravinteita saadaan runsaasti terveellisestä puhtaasta ja vähän prosessoidusta ruuasta, lihasolujen kasvuun tarvittavat rakennusaineet voidaan saada kerättyä jo paljon pienemmällä kalorimäärällä, jopa miinuskaloreilla kun varmistetaan kaikkien tarvittavien mikroravinteiden riittävä saanti.

Back
Ylös Bottom