Kuinka nopeasti pystyy/kannattaa laihduttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kimppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käypä tutustumassa ketoketjuun ravintopuolella. Jos jaksat lueskella saat hieman tusinatavarasta poikkeavia näkökulmia tähän ongelmaan ja pystyt ratkaisemaan itse ongelmasi.

Nightkin: Olen lueskellut aika paljonkin tuota ketoketjua ja siellä on aika paljon tietoa koskien ketoilua ja sen plussia ja miinuksia sekä keskustelua puolesta ja vastaan. En itse ainakaan suoranaisesti löytänyt yksiselitteistä ratkaisua omaan ongelmaani joten voitko valoittaa hieman?

Tuntuu että mielipiteitä täällä Pakkiksellakin on satoja koskien painon pudotusta, säästöliekkiä, VHH:ta, ketoilua yms. joten sen oikean tiedon poimiminen on todella hankalaa.

Itse koen nuodattavani lähinnä VHH-ruokavaliota enkä edes halua lähteä kokeilemaan ketodieettiä.

Vastauksista kiitollinen jo etukäteen!

ketodieeteistä sen verran, että musta ne on sellasille, joille liikunta ja perusterve ruokavalio on ollut vakituista jo pidemmän aikaan (vuosia). tähän väitteeseen olis varmaan monella paljon sanomista...

toi ain.vaihd. tietty paljo kiinni siittä miten oot aikasemmin liikkunu. jos et juur lainkaan, nin sen nostaminen vie aikaa paljonki ja sit taas toisinpäin, jos oot liikkunu paljo.

mut eipä nopeilla hokkuspokkus pudotuksilla tehdä mitään pysyvää taikka onnistunutta vaan kirjaimellisesti paskanen loppu.. perusterveet rungot musta ainuita varmoja tuloksentekijöitä.

Noin parin viikon välein jos tuntuu että paino ei putoa niin yhtenä päivänä yli tarpeen aivan päinvastaista ruokaa kun tavallisesti.
Ja mitä vähemmän ylipainoa sen vaikeampi siitä on päästä eroon joten ei kannata nopean alun antaa vaikuttaa niin että menettää toivonsa kun ei se enää yhtä nopeasti putoakaan.

Todella vähät kalorit voisi toimia jokusen aikaa lähinnä niin että sen jälkeen tulisi vähemmästä määrästä vatsa täyteen. Mutta ei se painonpudotus kidutusta pitäisi olla vaan ennemminkin koetus kärsivällisyydestä.

Nuo siis omia mielipiteitäni ja kantapään kautta opittua kun 40kg pudotettu.

Back
Ylös Bottom