Kuinka nopeasti lihas katoaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Optimus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mulle tapahtuu tällainen ilmiö: joskus vaikka nukun about 10-12 tuntia yössä niin sit ku herään niin käsi näyttää puolet kapeammalta mitä se on silloin ku olen syönyt päivällä. Mistä tämä voi johtua? syön tosin kuin hevonen ja treenaan 3 x viikossa. katoaako tossa yön aikana lihaksia :S

Jusse__ sanoi:
mulle tapahtuu tällainen ilmiö: joskus vaikka nukun about 10-12 tuntia yössä niin sit ku herään niin käsi näyttää puolet kapeammalta mitä se on silloin ku olen syönyt päivällä. Mistä tämä voi johtua? syön tosin kuin hevonen ja treenaan 3 x viikossa. katoaako tossa yön aikana lihaksia :S

Lihakset katoavat yöllä. Epäilen hammaskeijua. Suosittelen ettet nuku enää koskaan.

just just.eikö ne lihakset juuri yöllä kasva.tai siis nukkuessa/levätessä.
Joten Jusse_ älä ota tosissasi tuota terin tekstiä :P

mun piti tossa kesällä pitää lomaa tollasen viikon verran, mut sit se jotenkin vaan venähti jostain syystä pääl kuukauden lomaks ja sit ku meni takas salil ni oli aikamoisesti tippunu noi tulokset. Mut aikas nopeasti se kyllä nousee niihin vanhoihin tuloksiin

Selviytyjillä oli aika erottuvat lihakset. Mielestäni rasvaa oli palanut kehosta enemmän kuin lihasta. Lihaksen pilkkominen ravinnoksihan on aika monimutkaista.

stealth sanoi:
pystyykö siellä armeijassa missään harjoitella?

Ainakin Parolassa oli 10 vuotta sitten kuntosali, ihan OK vehkeet löytyi. Sinne pääsi illalla kun varsinainen päiväohjelma oli päättynyt.

Aloittelija minäkin näissä asioissa, mutta kerrompa nyt mielipiteeni. Tämä koskee kylläkin vain minun hauista. Muista lihaksista ei nyt ole tullut huomioitua mitään, mutta ainakin omasta mielestäni lihasten kuihtuminen on aavistuksen hitaampaa kun kasvaminen silloin jos on kuitenkin jotain liikuntaa jos lopettaa treenaamisen. Itse joskus aloin jouluna nostelemaan painoja. 10kg painolla tein 12 pitusta sarjaa juuri ja juuri. No kesälomaan mennessä sitten tein 17,5kg 12 sarjaa. Koko kesäloman aikana en sitten treenannut ja nyt kesäloman jälkeen vielä sitten jaksoin 16kg painolla tehdä tuota 12 sarjaa. Kesällä kyllä raksahommia tein sillon tällöin, mutta muut ajat pääasiassa löhöilin. Koulujen kesälomasta siis kyse. En nyt muista millon ne alkaa niin en voi laskea aikaa kauanko treenasin joulusta asti siihen kesäloman alkuun. Kesäloma on kuitenkin kai noin 2,5kk ja loppui elokuun 16. päivä. Arvioisin että loma oli ehkä noin puolet siihen treenaukseen käytetystä ajasta. Eniten lihasten pienentymiseen vaikuttaa varmaankin se, että tekeekö niillä lihaksilla enää yhtään mitään ja sitten se, että miten syö. :rolleyes:

:offtopic:
Taas tulee esille miten heikot mun hauikset on "keskitasoon" verrattuna! :prkl:
Mä oon treenannu nyt päälle vuoden enkä varmasti sais millään 17,5 kg:llä 12-sarjoja.

AAAARGH. Liian nopeasti, jos ja kun ei pysty mitään tekemään. Ihan vain pikku anekdoottina nuo rakkaat vastukseni, joita nelipäiseksi reisilihakseksikin kutsutaan. Vedettiin polvi auki, ja kipeäksihän sellaisesta tulee. Ei pystynyt edes jalkaa suorana nostamaan selällä maatessaan. Jumalavita, vaivaiset puolitoista viikkoa ja parin vuoden työ kadoksissa??? Mainittakoon vielä, ettei toiselle jalalle tapahtunut samassa ajassa yhtään mitään?! Olisikohan se liikaa toivottu, että jalat olisivat samaa paria?

Niin että kyllä se lihasten katoamisen nopeus näyttää riipuvan siitäkin, mitä niillä lihaksilla tekee kun ei salilla käy...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
uskoisin et jos on reenannu muutaman vuoden (luomuna), niin ei ne katoo kauhee äkkii ja jos katoo ni tulee suht helposti takaisin (lihasmuisti - taruako???).

mut jos vetää punttii 3kk ja joku mömmö kuuri ni moi viiko pääst

JUSSE - sillo ku reenat ni lihakset on turvoksissa ja sit nukut ni käsissä ei hirveesti veri kierrä ja kädet (ja muut) on levossa, joten kai se siitä selittyy

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom