Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
1-2 purkkia päivässä, ja tietenkin tuota rahkojen aatelia eli Ehrmannia. Milbonaakin söin joskus, mutta sitten palasin takaisin Ehrmanniin. Rahka menee joko pelkiltään tai sitten esim. omenan, funlightin, ananaksen tai marjojen kanssa, vähän sen mukaan millaisia tarjoiluehdotuksia Pakkiksella suositellaan. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suurinpiirtein menee se 500g purkki exquisaa (maustamatonta) päivässä jos sellasta on vaan jääkaapissa. Mausteeksi siihen hieman Funlightia ja ai kun on niin hyvää. Aamulla tietty kaurahiutaleet mukaan. :kuola: Nyt on kyllä kaapissa jotain herkkuperse mansikkarahkaa joten eikun vain sitä naamaan. :rock:

1prk päivässä.

Lisukkeena Valion marjajogurttia, pellavansiemenrouhetta ja joskus kaurahiutaleita.

kahlaajalintu sanoi:
en yhtään kappaletta. Rahka on vaan ihan H*****IN pahaa!!!
Ajattelin ~36 vuotta samoin mutta nyt olen muutaman kuukauden syönyt tätä ja sitä menee paljon. Laitan sekaan reippaasti jogurttia ja alas menee jo ihan hyvin.
Ehrmannia tulee syötyä eniten mut sitten tehdään emännän kans Lidlin rahkasta isompi seos jossa on mansikoita ja vispikermaa seassa. Se se hyvää on!
Suosittelen kyllä kokeilemaan sillä itse olen katunut kun venytin niin pitkään aloitusta. Tätä kun 100 kiloinenkin syö aamupalaksi niin nälkä on pois monta tuntia mihin ei normaalit aamupalat ole pystyneet. Olen useasti ollut koko 8h töissä kolmella purkilla rahkaa+jogurtit päälle ja hyvin oon pärjännyt.
Suosittelen kokeilemaan tosissaan:rock:

Tänään söin elämäni ensimmäisen rahkapurkin, ehrmannia tietysti :rock: . Ihan syötävää on varsinkin kun kattoo sitä proteiinin määrää siitä kyljestä. Maistuu muuten ihan viililtä tuo maitorahka :D

1-2 purkkia päivässä olis varmaan ihan sopiva määrä, vois tuota maidon juontiakin sitten vähentää(menee väh. 2litraa päivässä).

Mä syön joka aamu noin 300g Lidlin Milbonaa kahdella murskatulla banaanilla, joka on ihan hyvää ja älyttömän halpaa! Rahka euron puol kiloa.

Joo, Milbona rocks!! Halvempaa, herkullisempaa ja enemmän proteiinia kuin Ehrmannissa. Joskus aikoinaan Timba79:n kirjoittamana luin samat hehkutukset ja rahkamerkki meni sen myötä vaihtoon. Mulla menee puolikas tai kokonainen 500 g pönikkä päivässä, vaihtelee. (Ja ne on surun päiviä kun ei ole Lidlissä ehditty käydä eikä Milbonaa löydy jääkaapista...)

Silloin kun tulee käytyä Lidl:ssä niin tulee ostettua iso satsi tota Milbona rahkaa. Sitä sitten menee 2 purkkia päivässä eli 1kg.

Rowena sanoi:
Joo, Milbona rocks!! Halvempaa, herkullisempaa ja enemmän proteiinia kuin Ehrmannissa. Joskus aikoinaan Timba79:n kirjoittamana luin samat hehkutukset ja rahkamerkki meni sen myötä vaihtoon. Mulla menee puolikas tai kokonainen 500 g pönikkä päivässä, vaihtelee. (Ja ne on surun päiviä kun ei ole Lidlissä ehditty käydä eikä Milbonaa löydy jääkaapista...)
Tuon voinkin allekirjoittaa rahkankulutusmääriä myöten täysin :thumbs:
Milbonaa syö sellaisenaankin ihan mielellään, mutta Ehrmannin kirpeä (nimenomaan kirpeä, ei hapan) maku ja vetinen koostumus potkii vastaan, vaikka yrittäisi huijata aistejaan sotkemalla sekaan yhtä sun toista.

Kuinka paljon milbonan 500g paketti maksaa lidlissä? Kuinka paljon täytyy varata rahaa mukaa :D. Aamulla vedin 250g ehrmannia johon sekotin sokerii, mustikoita ja suklaarusinoita :kuola:

Rowena sanoi:

Milbonaa vedän edelleenkin. Joskus Ehrmannia jos Lidlistä rahkat loppu. Ostan aina sen 12 päkin kerralla niitä, nuo riittää n. 10 päiväksi.

Valovuosi sanoi:
Milbonaa syö sellaisenaankin ihan mielellään, mutta Ehrmannin kirpeä (nimenomaan kirpeä, ei hapan) maku ja vetinen koostumus potkii vastaan, vaikka yrittäisi huijata aistejaan sotkemalla sekaan yhtä sun toista.
Jos rahkaa söisin, niin söisin mielummin Ehrmannia. Mä tykkään siitä koostumuksesta enemmän. Milbona on sellasta sementtiä, että sitä ei saa perämoottorillakaan sekaisin, ja se jää kitalakeen niin kovaa kiinni, että siinä tarvitaan melkein talttaa ja vasaraa.

Rane00 sanoi:
onko exguisa rahka yhtä terveellistä kuin esim. ehrmann ja onko siinä enemmä kaloreita?:evil:

Nuo exguisat sun muut on sokerihöttöjä, eli jätä väliin. Kaloreita voi olla enemmän, mutta ne on senverran huonosta lähteestä, että ei kannata syödä. Pistä vaikka jotain sokeritonta jugurttia rahkan sekaan niin saat käytännössä yhtä hyvää, mutta ravintoarvot n. 100 kertaa paremmat. ;)

Rowena sanoi:
(Ja ne on surun päiviä kun ei ole Lidlissä ehditty käydä eikä Milbonaa löydy jääkaapista...)
Niin tosiaan on! Mulla on just sellanen katastrofaalinen tilanne päällä, ei tiedä hyppäiskö parvekkeelta alas vai mitä tekis... :(
No ei vainees, huomenna tilanne korjaantuu lavallisella hekumallista Milbonaa. :D
Basher sanoi:
Kuinka paljon milbonan 500g paketti maksaa lidlissä? Kuinka paljon täytyy varata rahaa mukaa :D. Aamulla vedin 250g ehrmannia johon sekotin sokerii, mustikoita ja suklaarusinoita :kuola:
Euron puol kiloa.
Powerhousu sanoi:
Jos rahkaa söisin, niin söisin mielummin Ehrmannia. Mä tykkään siitä koostumuksesta enemmän. Milbona on sellasta sementtiä, että sitä ei saa perämoottorillakaan sekaisin, ja se jää kitalakeen niin kovaa kiinni, että siinä tarvitaan melkein talttaa ja vasaraa.
Mä teen aina iltaisin useamman päivän aamupalat valmiiks isompaan kippaan, ei tarvi sitten aamulla alkaa läträämään ja tässä yhteydessä sinne sekaan on hyvä heittää vähän maitoa, joka ei muuta makua yhtään mihinkään, mutta tekee siitä huomattavasti helpommin syötävää. :)
Sinne sekaan muuten on hyvä heittää vähän mysliä, ravintoarvot sen kun paranee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom