Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2x250g Ehrmannia tai 1x500g Milbonanzaa. Molempi parempi, viiliksen mukaan. Eikä jaksa aina lidlissä käydä kun ei saatan käy edes kortti!

itellä 1 purkki (ehrmannia tottakai) aamulla..sotken siihen jonku hedelmän,ehkä vähän mysliä ja jogurttia makuja vaihdellen..täytyy myöntää että se on jopa HYVÄÄ :)

1-3 Ehrmannia yleensä menee päivittäin. Sekaan Tropic o´light mango-appelsiini tiivistemehua :kuola:

Mulla on aika yleinen väli/iltapala sellanen, että purkki rahkaa edellämainitulla tavalla maustettuna, ja siihen jälkiruuaksi 2 rkl rypsi- tai oliiviöljyä.

S0874 sanoi:
1-3 Ehrmannia yleensä menee päivittäin. Sekaan Tropic o´light mango-appelsiini tiivistemehua :kuola:

Mulla on aika yleinen väli/iltapala sellanen, että purkki rahkaa edellämainitulla tavalla maustettuna, ja siihen jälkiruuaksi 2 rkl rypsi- tai oliiviöljyä.

Tuo O´lightin mango-appelsiini on kyllä järjettömän hyvän makuita. Muutenkin nuo o´lightit hakkaa mielestäni Funlightit 6-0 ja on vielä hieman halvempiakin.

S0874 sanoi:
.....
ja siihen jälkiruuaksi 2 rkl rypsi- tai oliiviöljyä.

Saatko muuten vedettyä rypsiöljyt naamariin ilman irvistelyjä? Mun täytyy aina vetästä jotain 4dl vettä/mehua/maitoa päälle että saa sen maun huuhdottua pois, niin ja nenän kautta ei ulos parane hengitellä n. 15 sekuntiin :D
Kaikkein pahinta on, kun se maku hiipii suuhun vielä tunteja nauttimisen jälkeen jos erehtyy röyhtäisemään..

soikkeli sanoi:
Saatko muuten vedettyä rypsiöljyt naamariin ilman irvistelyjä? Mun täytyy aina vetästä jotain 4dl vettä/mehua/maitoa päälle että saa sen maun huuhdottua pois, niin ja nenän kautta ei ulos parane hengitellä n. 15 sekuntiin :D
Kaikkein pahinta on, kun se maku hiipii suuhun vielä tunteja nauttimisen jälkeen jos erehtyy röyhtäisemään..

Kyllä mulla menee kaikki öljyt ilman mitään ongelmia. Rypsiöljy on meikäläisen suuhun aika mautonta, oliiviöljyssä on jo makua mut en mä sitäkään voi pahaksi mauksi sanoa, eli helposti menee.

Miten pystytte ees syömää rahkaa itelläni ei kyl mee alas millää sekotuksil ja eihän siin ees oo paljoo proteiinii (11g) esim. tonnikala paljo parempi vaihtoehto (27g)

abcd sanoi:
Miten pystytte ees syömää rahkaa itelläni ei kyl mee alas millää sekotuksil ja eihän siin ees oo paljoo proteiinii (11g) esim. tonnikala paljo parempi vaihtoehto (27g)

Purkki rahkaa = prodea ~25g.

parhaimmillaan menny 8-10 nykyään enää 2-4 riippuu päivästä onko duunia vai ei. Ja ehdottomasti Ehrmannia.

Syön ainoastaan yhden 250g purkin päivässä yöproteiiniksi. Kyytiin 10 - 15 grammaa proteiinia herajauhoista ja pari ruokalusikallista rypsiöljyä. Ei mitään namia, mutta menee alas helposti.

Sama täällä, 1-3 purkkia menee ja merkkinä ehrmann. Nää valion jne rahkat on nii jöötiä, mut ehrmann mukavan vetelää :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom