Kuinka monta rahkapurkkia päivässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nortti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähiaikoina vasta oon alkanu syömään rahkaa. Joka treenipäivänä illalla 250g + 250g raejuustoa pitkin päivää. Pitää tieten käydä huomenna lidlistä hakemassa tuota 500g halparahkaa niin tulis helpommin syötyä 500g päivässä. Vaikka just aamupalalla+illalla. Ananasmurskaa oon ruukannu panna sekaan...

Edit: voiko rahkaa muuten pakastaa? Sais ostaa heti kerralla enemmän kun on tuonne lidliin kumminki 50km matkaa ja harvemmin tulee sielläpäin käytyä...

Astro sanoi:
Kuka tunnustaa tehneensä pepsikuohu.avi pätkän? Tiskipöydän reunalla näkyy iso pino tyhjiä Erkku-purkkeja ja 400g raejuustopurkkeja?

Heh heh, meikäläiselläkin tuli heti mieleen että nyt on joku pakkislainen asialla.

Ja 2-3 purkkii ehrmannii päivässä menee mulla.

Aamulla 1, töissä tauoilla 2, iltapalaksi 1, ja yleensä vielä jossain vaiheessa iltaa ennen iltapalaa 1, eli yhteensä 5 purkkia ehramia päivässä

Itse vedän about noin 250-1000g ehramia, sillä Milbona on niin paksua, mutta siinä tosin on enemmän proteiinia. Nyt on varmaan pakko syödä enemmän ehramia, sillä multa loppui prostku haujot, mutta oneks palkkari jauhoja on paljon jäljellä ja jouluna saan taas lisää protskuu hyllyä täyttämään.:rolleyes:

Itse kokeilin joskus 3-4kk sitten valion rahkaa melkein millä vaan lisämakupatentilla ja tuli sitten heitettyä puoliksi syöty purkki huspois, ei vaan uponnut sitten millään.

Nyt pitkän rahkakammon jälkeen uskaltauduin ostamaan ehrmannia ja kuppihan tyhjeni ennenkuin ehti kunnolla edes avaamaankaan, sairaan hyvää! Taitaa alkaa 1-2 päivittäisen purkin rahkakierre tästä. :kuola:

:Provo: Milbona hakkaa Ehrmannin 100-0. Miksi näin? Milbonassa on "huomattavasti" enemmän protskua, Milbonassa on vähemmän hiilaria, (joo tiedän että puhutaan erittäin pienestä osasta), Milbonassa on vähemmän rasvaa?? Sitten ehkä se kaikkein oleellisin. Milbona hakkaa hinnassa Ehrmanin! Anteeksi Ehrman fanit!! :david:

3-5 purkkii ehrmania jugurtilla ja maidolla hjöystettynä.

Ennen vedin päivässä 1-2 purkkia Valion Rahkaa, nykyään tulee vedettyä joskus ehkä 2-4 purkkia viikossa eli semmonen 0.571 purkkia/pvä. Valio on paras mitä olen maistunu, ei ole mitään vetistä litkua.

Mik99 sanoi:
:Provo: Milbona hakkaa Ehrmannin 100-0. Miksi näin? Milbonassa on "huomattavasti" enemmän protskua, Milbonassa on vähemmän hiilaria, (joo tiedän että puhutaan erittäin pienestä osasta), Milbonassa on vähemmän rasvaa?? Sitten ehkä se kaikkein oleellisin. Milbona hakkaa hinnassa Ehrmanin! Anteeksi Ehrman fanit!! :david:
Milbona on kovempaa kamaa ja ei läheskään niin jugurtimaisempaa kuin ehram. Ja ehram on 10-20 centtiä kalliimpaa kamaa, minusta ero ei ole suuri ja minusta opiskelijan budjetillakin noita voi ostella..

Suositut

Back
Ylös Bottom