Kuinka monta punnerrusta pystyt tekemään putkeen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joskus on mennyt 62 putkeen ja intissä 60s tulos taisi olla 44.

Ajattelin että voisi treenata punnerruksia niin, että menisi tuo sadan toiston raja rikki. Tuosta käsien leveydestä/asennosta olisi kysäissyt, että mikä on paras oteleveys kun haluaa punnerusten ottavan mahdollisimman paljon rintalihaksiin eikä niinkään etuolkapäihin. Kapeallahan punnerrukset ottavat enemmän tuonne ojentaja osastolle.

60

Paljoa yli 1 punnerrus/ 1 s vauhtiin ei kyllä pysty puhtaalla tekniikalla ilman kahvoja tai vastaavaa lattiasta saatavaa otetta. Tai ehkä jos on oikein lyhyt liikerata. Siitä en sit tiedä kun mulla jää yläasennossa tissien ja lattiaan väliin 40cm.
Puhtaita menee noin 60.
Vähänkin sluibaamalla tosta puhtaudesta menee kyllä paljon enemmän...

Kun en salille ole päässyt rempan takia, olen kotioloissa tehnyt voitavani. Keskiviikkona meni sitten punnerruksia 70-70-100. Tosin tuo viimeinen oli kädet nyrkissä ja rystyset maassa (lue: maton päällä), joten ei aivan alas asti mennyt. Lasketaanko silti?

Lukuna ihan turha verrata kun on kavereita eri mittaisilla käsillä ja eri syvyisillä punnerruksilla. Semmosta joojoo-nylkytystä tekee varmaan kaikki 60-100.

Tuskinpa vain menee. Muistan vuosia sitte ysiluokan kuntotesteissä luokan rapakuntosimmat sai sen 3...

Punnerruskahvat maahan mist voi repii itteensä alaspäin ni tulee kovempii tuloksii:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
70-80 menee minuutissa tällaisella kevytrakenteisella kaverilla. Rinta maahan asti
teen punnerrukset. Kovalla tempolla tehdessä on mielestäni helpompi tehdä rinta maahan asti kuin jättää muutamaa senttiä tai nyrkkiä vaille vajaaksi. Rinnan pystyy ikään kuin pompauttamaan maasta ja taas mennään jo lujaa ylöspäin ;)

Yhdellä kädellä noin 28 taitaa olla ennätys.
Kahdella kädellä ja jalat penkillä rystysillä punnertaen lienee 80 aika lähellä.

Koulun testeissä 45/30sec ja sitte oli pesisvalmentajan kaa veto et se ostaa mulle mailan jos yli 50 menee...58 :) mut helppohan se on tälläsenä vinkuheinänä.

Suositut

Back
Ylös Bottom