Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Hemmetti... Ei menny ko 13 :itku: ... huono päivä... enemmänki menee...

Menee kai 5-6 leukaa tällä hetkellä. Joskus saliharrastuksen alku aikoina meni vajaa 15, mutta sitten leukojen tekeminen jäi ja siirryin muihin selkä liikkeisiin. Nyt sen sitten huomaa kun selkä on kuin 13-vuotiaalla teinitytöllä. Nyt on ohjelmassa kolme kertaa viikkoon leukoja, jotta sais sitä tulosta hiukan parantumaan ja selkää kasvuun

Säälittävät 6 leukaa. Kesäksi tavote että menis 10 vähintään!

Mitä isompi jätkä, niin sitä mieluummin liikuttelee jotain muuta kuin omaa kroppaa.

Leukoja ja dippejä olisi toisaalta kätevämpi tehdä ilman lisäpainoja, jos suhteellinen voimakkuus olisi riittävän heikko.

Pyöreä kymppi lävähti vastaotteella. Myötäotteella saa hyvänä päivänä 4x7 juuri ja juuri.

Kympin tiennoilla mulla kans pyörii vastaotteella... myötäotteella jäädään pariin kolmeen

Eilen menii ensimmäistä kertaa 6! mutta oonkin tyttö ni eihän mun mitään 10 tarviikaan jaksaa.. ;)

Äske tunti sitten meni aamulenkillä 3 puhdasta ja sit neljäs meni hikisesti repien. :hyper:

mulla meni 25 leukaa omalla painolla, kun olin 13v :rock:
nyt menee joku 15 min - :david: 20 max

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
onko ylätaljalla niskan taakse positiivinen vaikutus leukoihin ???

onko ylätaljalla niskan taakse positiivinen vaikutus leukoihin ???
Tietty on, kun samoja lihaksiakin rasittaa kuin leuanvedot (latsit ja habat). Tosin mun mielestä niitä leuanvetoja kannattaa harjoitella lähinnä leukoja tekemällä. Olettaen, että niitä nyt edes yhden saa. Ja vaikkei saisikaan, niin voi tehdä negatiivisia, penkkileukoja, avittaa jaloilla yms.

Sarjat 72x4, 3x3 ja loput ykkösinä kun ei meinannut mennä enää yhtään toistoa. Palautumista keskimäärin 30-45sek.

Viimeksi kun kokeilin meni 17 mutta 18 on enkka.

6-7 menee ekalla koetuksella yleensä. Sitten hyvä jos jaksaa 3-4 seuraavilla sarjoilla.

180 cm ja 65 kg. Lähes nälkäkurki niin voimaa ei sitten kai saatana ole.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom