Kuinka monta leukaa (gallup)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kride
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
7 menee nykyään ja painoa on semmoset 93kg. Olisko joku pari kuukautta sitten kun rupesin tota vähän enemmän harjoittelemaan (lähes päivittäin), alussa meni säälittävät kaks, tosin ei toi mun nykyset seitsemänkään mikään huipputulos oo.

Kaveri jotain puheli, että oli jostain lehdestä lukenu, että alle kuuden leuanvetotulos olisi huono (tais liittyä armeijan kuntotestiin tjsp.). Onkos tossa mitään perää? Vai olisko jossain jotain taulukkoa, missä olisi, että mikä tulos on hyvä jne.? Voipi olla, että on tullu ennenkin esille tässä topicissa, mutta ei voi jaksaa selata. :zzzz:

1.5v ja 13kg sit meni 20 leukaa, nyt taas noin vuoden tauon jälkeen oon pari kuukautta leukoja vedelly ja menee 16. Vetelen vastaotteella ja kädet hartioiden leveydeltä

Tavote on että 1.8 menee 50 :) Nyt ei tiiä yhtää paljo menee mut 25-30 väleil tuo kieppuu.

viime viikolla jääkiekkoleirin kuntotesteissä leftin mailaotteella 18 kpl

Eemeli sanoi:
Puhtaasti oon saanu 7. Saattaapi olla että voisi mennä muutama enemmän, kun oon vähän laihdutellu.

8 meni vähän aikaa sitten, laihdutellu oon. :rock:

No niin, meikäläinenkin siirtyi nollakerhosta pois :) Testasin viime viikolla työpaikalla joutessani että josko jo pystyis leukaa vetämään. Meni yksi, helposti, olin ihmeissäni. Kokeilin parin päivän päästä montako menee. Meni kolme, puhtaasti, olin riemuissani :D

-Lauri- sanoi:
Kaveri jotain puheli, että oli jostain lehdestä lukenu, että alle kuuden leuanvetotulos olisi huono (tais liittyä armeijan kuntotestiin tjsp.). Onkos tossa mitään perää?
No on perää. Alle 6 leukaa on mielestäni erittäin heikko tulos. Kyllä terveen nuorenmiehen pitää saada yli 10 leukaa. :D

Jep jep. Nimenomaan ton kuultua, piti ruveta treenailemaan sitä, ku ei menny ku kaks. :david: Aika nopeesti alko onneks tulokset nousemaan, ku vaan rupes veteleen niitä leukoja vähän väliä. :rock:

Tomi sanoi:
No on perää. Alle 6 leukaa on mielestäni erittäin heikko tulos. Kyllä terveen nuorenmiehen pitää saada yli 10 leukaa. :D
no jos on joku tietokone nörtti joka painaa 110kiloa niin tuo yli 10 on kyllä aika mahdottomuus tai vaikka ois ruumiillista työtäkin tehnyt. joo huomasin hymiön mutta silti olit kirjoittanut tuon tosissaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
neutraali sanoi:
no jos on joku tietokone nörtti joka painaa 110kiloa niin tuo yli 10 on kyllä aika mahdottomuus
Eikös kyse ollutkin terveestä nuoresta miehestä...

Pecman sanoi:
Eikös kyse ollutkin terveestä nuoresta miehestä...
ylipainoinenko ei sitä sitten ole? mun mielestä ihmistä ei kyllä pelkän ylipainon perusteella voi luokitella sairaaksi.

Vaikka terve ihminen olisikin niin ei silti kaikki terveet tavikset kadulla 10 leukaa kiskaise, se on varmaa. Tomi sanoikin, että pitäisi, no niin kai pitäisi mutta aika kaukana todellisuudesta tuo on.

15-17..nostin muuten tuloksen aika nopeesti 3->15 (jossain parissa viikossa) tyylillä et vetää pari leukaa ainaku kävelee tangon ohi ku oli himassa..toi loppu siihen ku tanko kerran tippu maaha ja meni polvi paskaks..pystyny kävelee kunnol kuukauteen

7 puhdasta 20kg levypainon kanssa. Muuten voisi mennä joku 20, mut yli 15 kuitenkin..? Jotenki vaikee vetää laukaa kotona tai salilla? Ylä-asteen kuntotestissä oli aina sellanen näyttämisen halu ja joku ylimääräinen "voima", niin parhaimmillaan meni 24..

Koskaan en ole paljoa vetänyt, inttiaikaan meni 14 mutta nykyään leuanvetokunto on ihan nollassa. Eli 4 :nolo: Kaikenmoista oon yrittänyt reilun vuoden verran, mm tikapuusysteemiä, mutta kun ei leuat lisäänny niin ei. Pitäsköhän ruveta pitämään erillistä selkäpäivää...

Koskaan en ole ennätystä kokeillut mutta päivittäin menee kyllä helposti se parikymmentä sekä vasta, että myötäotteella.

Palttiarallaa se parikymmentä.

otin taas treeniin mukaan leuanvedon ja 11 meni todella puhtaalla tyylillä

Noin 30 leveällä myötäotteella ja kädet aivan suoriksi. Siis kun on kunnossa, muulloin 15-20.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom