Kuinka moni vihaa joukkuepelejä?

Originally posted by KäveleväRuumis
Jääkiekko on hauskaa, vaikka yleensä esim. koneella tulee pelattua pelkästään yksinpelejä tai kaksin yhdellä koneella, en tosiaan jaksa kaikesta valittavia nörttejä :curs:

Aina voit vaihtaa serveriä :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joukkuepelien katsominen on kyllä turhaa toimintaa. Sanoisin että yleensäkin urheilun seuraaminen on typerää mutta kyllähän minäkin tahdon nähdä kun iso rauta nousee tai lavalla koikkelehtii kireää lihasmassaa.

Sitä voi sitten miettiä et mistä on kyse kun jätkät istuvat päivästä toiseen oluttuopin ääressä Olvi-lippis päässä ja kannattavat kuolemaan saakka jotain jääpallojoukkuetta kun eivät oo koskaan kiekkoa heittäneet.

Joukkuepelejä on aika tylsä kattoa, mutta harrastaminen on jees. Pelasin ite futista ikävuodet 9-16. Tuossa joku törkeästi jo vertaskin, että epäonnistumisesta on turha syyttää muita yksilölajeissa. Toisaalta, jos joukkuehenki on kunnossa niin ei siitä kyllä ketään muutakaan syytetä. Eikä se yksilölaji voi aina kulkea. Se on mukava, että voi luottaa tiimiinsä ja kattoa vaikka koko matsin kentän laidalta sillon. Ite en pelannu SM-finaalissa aikoinani, eikä harmita yhtään se hopeamitali joka kaapista löytyy. Oli se muille varmasti paljon kovempi paikka ku hävittiin pilkkuskaba.

pakko kyllä vastata tähän kyselyyn, niin kovasti olen vihannut aina kaikkia joukkuepelejä. En todellakaan pysty 2 sekuntia kauempaa katsoa mitään joukkuepelejä, enkä mitään muitakaan "epelejä" kuten mäkihyppy, golf, tennis, formulat yms. :curs: voi v...u ku kiehuu ku ajattelenki vaan noita. En tiedä kyllä mistä noin syvä viha joukkuepeleihin, mutta yksi syy saattaa olla että kouluaikoina ei opettaja ilmeisesti keksinyt liikuntatunneilla mitään muuta ku sählyä, jalkapalloa(välillä sisällä välillä ulkona),pakolaispalloa...:itku: ja mua kiinnosti vaan voimanosto yms. Olin sitte punttisalilla aina liikuntatunnit(luvalla) ja vedin omia treenejä ja sain aina liikunnasta huonoimpia mahdollisia arvosanoja. Parhaat arvosanat sai tietysti ne jotka tykkäs pelata polttopalloa, eikä sitte muuta urheillutkaan vapaa-aikana. Juu, ja jos tv:stä jotain urheilua pitää kattoa niin painonnosto, nyrkkeily, jotkut yu-lajit ja sitte se mikäsenyolikaan missä paiskotaan sitä kiveä jäätä pitkin ja jynssätään niillä systeemeillä:thumbs:

P.s anteeksi avautuminen

Joukkuepelit on persiistä! Kyllä kypsy yläaste/lukioaikana kun ainoa laji mikä paikkakunnalla tunnetaan on sähly :curs: (tai salibandy, mikä hemmetin ero niillä on. Puuhelmet kaulaan ja menoksi). Perkele. Lajissa ei oo muutenkaan mitään järkeä, mutta vielä kun tungetaan samoihin joukkueisiin kaikki saakelin sm-tason muovipalanheiluttajat ja ne joita ei helvetti vois vähempää kiinnostaa niin hyvä henki on taattu. Muutaman kerran tuli kyllä tarjottua rannelukkoa ihmisille kun vielä viikon päästä tullaan itkemään siitä että meikäläisellä oli tapana kiskaista se pallo aina tilaisuuden tullen tennishallin kattolamppujen päälle.

Jos taas ei rauta liiku niin ei kyllä tuu kukaan muu siitä valittamaan. Saa kirota itseään kaikessa rauhassa.

Originally posted by rafael30
Joukkuepelit on persiistä! Kyllä kypsy yläaste/lukioaikana kun ainoa laji mikä paikkakunnalla tunnetaan on sähly :curs: (tai salibandy, mikä hemmetin ero niillä on. Puuhelmet kaulaan ja menoksi). Perkele. Lajissa ei oo muutenkaan mitään järkeä, mutta vielä kun tungetaan samoihin joukkueisiin kaikki saakelin sm-tason muovipalanheiluttajat ja ne joita ei helvetti vois vähempää kiinnostaa niin hyvä henki on taattu. Muutaman kerran tuli kyllä tarjottua rannelukkoa ihmisille kun vielä viikon päästä tullaan itkemään siitä että meikäläisellä oli tapana kiskaista se pallo aina tilaisuuden tullen tennishallin kattolamppujen päälle.

Jos taas ei rauta liiku niin ei kyllä tuu kukaan muu siitä valittamaan. Saa kirota itseään kaikessa rauhassa.

Sähly voi olla traumaattisin lapsuusajan urheilukokemus heti hiihdon ja luistelun jälkeen. Miksi kaikki isot poijat saa sen pallon aina yläpesään :wall: Ja miksi huutojaossa viimeisenä on aina minä ja peräkylän Iiro joka kaivaa nenää:itku:

En nyt vihaa, mutta en kyllä alkaisi aktiivisesti harrastamaan mitään varsinaista joukkuelajia. Ihan hauskaa ajanvietettä esim. joku sähly, mutta ei se urheilua mun mielestä ole että huidotaan mailalla jotain esinettä johonkin suuntaan ja tönitään vastustajia ja samalla puolet joukkueesta kaivaa nenää vaihtopenkillä. Mun mielestä urheilussa pitää pystyä selkeästi mittaamaan kehitystään ja vertailemaan tuloksiaan, ja sitä eivät joukkuePELIT tarjoa.

Olen aina vihannut lajeja joissa on pallo JA joissa joutuu kontaktiin vastustajan kanssa. Pallopelit ok, kontakti ok, mutta ei samassa lajissa, kiitos.

Lentis on hölmöä mutta ihan kivaa, samoin pesäpallo. Mutta voi jumalauta kun joutui kakarana jalkapallo-, koripallo- tai jääkiekkokentälle. Jos säännöissä lukee ettei saa lyödä, potkia tai satuttaa vastustajaa eikä sääntöjä valvo kukaan (täällä taas yksi 70-luvun koululiikunnassa traumatisoitunut) niin seurauksena on täydellinen kypsyminen peleihin.

Ihan eri asia jos satuttaminen kuuluu lajiin. Lyöminen on kivaa, ja lyödyksi tuleminen melkein yhtä kivaa. Kivaa ei ole se että saa kyynärpäätä selkään, maiharia nilkkaan (koulun kyrpä sai pelata aina maihinnousukengät jalassa, kun ei omistanut lenkkareita, voi voi, nyyh nyyh väärinymmärrettyä) ja kyntää kenttää nenällään ja vanha homo (ainoa ihminen jota kutsun tällä hellittelynimellä on yläasteen liikunnanopettajani...) nauraa että peliä peliä, ylös sieltä!

Totaalinen oksennusreaktio iski kun luin jostain yritysjohtaja N.N:stä (muistaakseni Talouselämä-lehdestä :arvi: ). Siinä kaverit ja nuoleskelijat hehkuttivat miten kovaotteinen ja häikäilemätön hyökkääjä tämä mies on, ja vielä rajussa, aggressiivisessa lajissa.

Miehen laji oli salibandy :rolleyes:

Siis jos joku purkaa aggressiotaan kepittämällä ja taklaamalla toisia kynäniskoja sadan gramman muovikeppi kädessä, niin se on kovaotteista? Hjuu... Nämä "kontrolloidun aggression lajit" ovat oiva pätemiskenttä niille joilla ei ole rohkeutta kiivetä kehään.

Peruskoulussa joukkuepelit olivat aina sitä että 1-5 jätkää, jotka itse harrastivat futista/lätkää/sählyä yrittivät tehdä hienoja soolotuksia eivätkä syöttäneet. Meikäläinen juoksi kentän päästä toiseen hakien hyvää paikkaa, mutta koskaan ei mulle syötetty. Ja jos jostain kumman syystä sain pallon, niin joku räkänokka tuli ja otti sen pois. Silloin paloi hermot ja kamppasin sen homon.

Mutta mä oonkin äkkipikainen, epäsosiaalinen ja asennevammainen yksilöurheilija.

Kukaan ei pakota katsomaan mitään joukkuepelejä. Turha siitä nyt on vouhottaa miten ne jonkun mielestä on niin käsittämättömän tyhmiä urheilumuotoja.

Ohan sitä tullu lätkää ja fudista pelattua ja ihan hyviä muistojakin jäänyt. Parasta joukkue peleissä on se, että tiimi kaverisi voi paikata mogasi. Kuitenkin parasta joukkuepelissä on, että on paljon porukkaa jota pääsee taklaamanaan.:evil:

Joukkuelajit ovat tavallaan syy siihen, että pidän punteista ja nyrkkelyssäkistä.

Lukioaikoina viimeistään huomasin, että masennan vain itseäni jos jatkan liikuntatunneilla joukkuelajeihin osallistumista. Tilttasin sitten eräänä kertana opettajalle, joka sanoi, että mene nyt sitten puntille vaikka. Sinne menin.

Jääkiekkoa seuraan hyvin satunnaisesti, MM-pelit saavat ansaitun huomionsa myös.

Joukkuelaji tai ei, kaikki yleisurheilu on :kakka:

Sähly on mielestä niin :david: peli ettei mitään rajaa. Lätkä vielä menettelee ja fudiskin, siis jopa niiden pelailu mutta sähly.. :urjo: Tiedä sitten mistä näin syvä inho sählyä kohtaan on peräisin??
omituista...

Joukkuepeleistä lentipallo on lähellä sydäntä niin kentällä kuin tv:ssäkin (prkl ku ei ole mitään firman puulaakia missä pääsis lätkimään) . Jos sattuu telkkukanavia selailemaan ja sieltä tulee jonkunsortin mm-kisat niin kyllähän niitä vähän aikaa jaksaa tuijottaa. Tietokone ja konsolipelaamisessa ei verkkopelit jaksa kiinnostaa...

Joopa se joo. Minä kyllä tykkään katsoa melkein mitä vaan urheilua, joten totta kai katson myös joukkuelajeja.
Mutta näitä viestejä ku luki niin tulipa mieleen, että eipä ole tullu harrastettua joukkuelajeja sitten lukioaikojen sähläilyjen.
Olen kyllä nuorempana pelannu sählya, jääpalloa ja jalkapalloa enemmänkin, mutta joukkuelajit jäi aina kakkoseksi uinnin kanssa.

Yksi "ikävä" tapahtuma tuli mieleen jostain 90-luvun alun jalkapalloturnauksista. Kuopiossa oli joittenkin junnujen sm-kisat muistaakseni ja me oltiin raivattu tie sinne. No turnauksen voittaja oli Kuopion Koparit, ja me oltiin ainoa joukkue joka vei pisteen niiltä. Peli päätty 1-1. No minä puolustajana ainoata kertaa turnauksessa pääsin hyökkäyspäähän ja vastassa enää maalivahti. No jalathan siinä jääty ja potkasin päin molaria. Tuli vähän kuittia sen jälkeen ja muistan kyllä kuinka vitutti.

Eli yksilöurheilua harrastan, mutta kyllä joukkuelajeja katson paljon. Varsinkin jääkiekkoa tieten tulee vahdattua aika reippaasti.

mä alotin kesällä jenkkifutiksen, josta tuli sellanen kesäharrastus. se on kova laji, mut helvetin hieno. siinä tulee joukkueen yhteen pelaaminen kunnolla esiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom