Kuinka moni boikotoi Thaimaata pedofilian takia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Meille tuli kammoväittely frendin kanssa Thaimaan matkailuun liittyen.

Minä väitän, että on paljon jengiä jotka ei matkustaa Taikamaahan koska siellä pedofilia on julkisesti ok, ja kaverini väittää ettei asialla ole vaikutusta sinne matkustavilla.

Onko täällä ketään muuta, joka boikotoi Thaikkuja pedofilian takia?

Taustaa, että mä en ole käynyt ikinä Thaikuissa, enkä mene niin kauan kun siellä käyneet kaverini kertovat nähneensä kyseistä toimintaa mm. rannoilla. Ajattelekeeko joku muu samoin, vai olenko mä ainut näin ajatteleva ja toimiva?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinkuin Tony Kakko kysyi eräässä haastattelussa toimittajalta " mikä on nuukuuden huippu; lähtee thaimaahan ja ottaa omat lapset mukaan" :)

En ehkä pelkästään kyseisen asian takia, mutta on varmasti yksi tekijä/syy siihen ettei kyseinen maa kiinnosta yhtään. Ei matkakohteena eikä paljon muutenkaan.

Sanoisin että suurimmalla osalla thaikkuihin matkustavista ei kiinnosta paskan vertaa vaikka siellä noita lieveilmiöitä on. Tarkoittaen sitä että pattikselle tuskin mennään perhelomalle sen maineen takia, mutta muualta maasta löytyy varmasti riittävästi kohteita joissa nuo harrastukset eivät ole niin näkyvässä osassa. Asia on siis tiedossa sinne meneville mutta siitä ei välitetä. Suurin syy olla menemättä thaikkuihin mitä itse olen kuullut on "sehän on nykyajan kanaria, yök!".

Edit: olen siis sitä mieltä että tuo pedo-syy ei ole listan kärjessä.

Tietääkseni Thaimaa kieltää julkisesti pedofilian, mutta kuitenkaan he eivät käytännössä tee asialle mitään yksittäisiä pidätyksiä lukuunottamatta.

LUULEN, että en ole parin kirjoittajan kanssa ainoa, ketä erityisesti kyseinen touhu ällöttää. Eli jos Thaimaa oikeasti tekisi asian lopettamiseksi jotain, kasvaisi sinne matkustavien määrä huomattavasti/jonkin verran. Vai olenko ihan kujalla oletuksen suhteen?

Pedofilia on julkisesti ok??? Tuota noin, missä Thaimaan provinssissa? Kertoisitko lähteen tuolle tiedolle?
Kerro minulle myös maa jossa (laitonta) pedofiliaa ei harrasteta? Matkustan jatkossa vain sinne.

Vai tarkoitatko pedofilialla nyt sitä että 180kg läski juoppo 50++v turisti hengailee baareissa 18-20v hoikan thaikkutytön kanssa? Kai ne läskitkin saavat naista haluta?

LUULEN, että en ole parin kirjoittajan kanssa ainoa, ketä erityisesti kyseinen touhu ällöttää.

Tuskin olet yksittäistapaus. Miuta ei Thaimaa ole houkuttanut ja syy on nimenomaan tuo sikameininki. Tuskin sielläkään pedofilia on "julkisesti ok", mutta onhan se fakta, että Thaimaa on monenlaisten pervojen suosiossa.

Ja vaikka tuo pedofilia jätettäisiin laskuista, niin kyllä miulla olisi siltikin hankalaa fiilistellä omia juttuja, kun ympärillä pyörii hillitön huorarumba kaikkine lieveilmiöineen. Löytyyhän maasta muutakin, mutta ennemmin suuntaan muualle, jos tekee mieli kaukomaille.

Pedofilia on julkisesti ok??? Tuota noin, missä Thaimaan provinssissa? Kertoisitko lähteen tuolle tiedolle?
Kerro minulle myös maa jossa (laitonta) pedofiliaa ei harrasteta? Matkustan jatkossa vain sinne.

Vai tarkoitatko pedofilialla nyt sitä että 180kg läski juoppo 50++v turisti hengailee baareissa 18-20v hoikan thaikkutytön kanssa? Kai ne läskitkin saavat naista haluta?

Siis laki kieltää pedofilian, mutta silti siihen ei puututa.

Tarkennan taasen, että etten ole käynyt Thaimaassa itse, mutta useat frendit kertovat nähneensä vanhoja ukkoja nuorten (alle 10 vee) poikien kanssa rannalla käsi kädessä. Ja se yököttää mua.

Pointti on siis se, että kyseinen toiminta on niin julkista että useimmat matkustajat siihen törmäävät. Ilm. esim Pattaya on yksi näistä paikoista. Ei tollaiseen toimintaan törmää esim. Hietsussa.

Tiedän että sulla on Huppe ensikäden tietoa maasta kun siellä olet aikoinaan asunut, joten saa korjata jos tietoni ei ole ihan ajan tasalla.

Siis laki kieltää pedofilian, mutta silti siihen ei puututa.

Tarkennan taasen, että etten ole käynyt Thaimaassa itse, mutta useat frendit kertovat nähneensä vanhoja ukkoja nuorten (alle 10 vee) poikien kanssa rannalla käsi kädessä. Ja se yököttää mua.

Pointti on siis se, että kyseinen toiminta on niin julkista että useimmat matkustajat siihen törmäävät. Ilm. esim Pattaya on yksi näistä paikoista. Ei tollaiseen toimintaan törmää esim. Hietsussa.

Tiedän että sulla on Huppe ensikäden tietoa maasta kun siellä olet aikoinaan asunut, joten saa korjata jos tietoni ei ole ihan ajan tasalla.

Kaverit kertoivat, mutta itse en ole käynyt tai nähnyt -jutut ovat parhaita ja niiden perusteella kannattaa avata vaikka oma provo-thread :jahas:
Itse en ole nähnyt julkista pedofiliaa tai edes mitään siihen viittaavaa koskaan Thaimaassa ja olen kuitenkin siellä viettänyt noin 12kk yhteensä. Tiedän, riippuu varmasti myös paikoista joissa vietän aikaani.

Kaverisi on varmaan myös tietoinen että monella läskillä "turistilla" voi olla koti tai toinen koti thaimaassa ja vaikkapa yhteisiä lapsia thaivaimon kanssa joiden kanssa sitten liikutaan käsi kädessä julkisesti. Tällaistako ei tapahdu Suomessa?

Viittaat myös että useimmat matkustajat pedofiliaan törmäävät. Eli jos vuonna 2008 turisteja oli 14 miljoonaa, niin yli 7 miljoonaa turistia joutuu pedofilian kanssa tekemisiin? Herää nyt hei oikeesti.

Kaverit kertoivat, mutta itse en ole käynyt tai nähnyt -jutut ovat parhaita ja niiden perusteella kannattaa avata vaikka oma provo-thread :jahas:
Itse en ole nähnyt julkista pedofiliaa tai edes mitään siihen viittaavaa koskaan Thaimaassa ja olen kuitenkin siellä viettänyt noin 12kk yhteensä. Tiedän, riippuu varmasti myös paikoista joissa vietän aikaani.

Kaverisi on varmaan myös tietoinen että monella läskillä "turistilla" voi olla koti tai toinen koti thaimaassa ja vaikkapa yhteisiä lapsia thaivaimon kanssa joiden kanssa sitten liikutaan käsi kädessä julkisesti. Tällaistako ei tapahdu Suomessa?

Viittaat myös että useimmat matkustajat pedofiliaan törmäävät. Eli jos vuonna 2008 turisteja oli 14 miljoonaa, niin yli 7 miljoonaa turistia joutuu pedofilian kanssa tekemisiin? Herää nyt hei oikeesti.

Onhan toikin tietysti yksi kulma tähän asiaan, mutta nyt puhun suomalaisista mun tapaamista turisteista. On totta, että Thaikkuihin voi hyvinkin matkustaa törmäämättä yhteenkään lieveilmiöön (pedot, prostituoidut jne.), mutta kyseiset ilmiöt tulevat hyvin usein keskusteluissa vastaan.

Eli pointti on se, että jos mun korviin kantautuu uutisia, että toimintaa ei enää sallita, niin sit munkin matkat vois suuntautua Taikamaahan. Mutta nyt mulla on FIILIS, että pedofilia on yleisesti kielletty, mutta sitä ei oikeasti valvota ja yritetä tosissaan kitkeä. Olenko väärässä?

Tarkennetaan vielä omaa postia siten että lieveilmiöillä tarkoitin avointa prostituutiota, en pedofiliaa. Vanhat ukot joka paikassa 10v poikien kanssa rannalla käsi kädessä kuulostaa kalajutulta. Ei sellasta kyllä varmaan missään kovin julkisesti näe. Tai ainakaan itse en ole nähnyt pari kuukauden reissua tehneenä. Nämä havainnot siis BKK/Thaimaanlahti/Krabi alueilta.

Mietin ihan samaa, kuin Huppe. "En ole käynyt, enkä halua mennä, kun kaverit sanoi, että siellä on sitä ja tätä." Itse olen ollut kerran ja ensi vuoden puolella tammikuussa mennään uudestaan. En kyllä nähnyt mitään pedojuttuja, eikä koko asia tullut mieleenkään siellä pyöriessä. Ja siihen huorajuttuun sen verran, että ei niihinkään siellä väkisin törmää. Ei mullekaan tullut yksikään ehdottelemaan mitään, kun pysyin ihan tietoisesti poissa niistä paikoista. Ei niitä joka kulmalla kuitenkaan hillu.

Eli pointti on se, että jos mun korviin kantautuu uutisia, että toimintaa ei enää sallita, niin sit munkin matkat vois suuntautua Taikamaahan. Mutta nyt mulla on FIILIS, että pedofilia on yleisesti kielletty, mutta sitä ei oikeasti valvota ja yritetä tosissaan kitkeä. Olenko väärässä?

Olikohan Thaimaassa 60 miljoonaa ihmistä ja se n. 15.000.000 turistia, tuo kun suhteutetaan vaikkapa Suomeen niin veikkaisin että prosentuaalisesti Suomessa tapahtuu aika lähelle yhtä paljon pedofiliaa, tosin ei turistien, vaan vaikkapa pappien ja Matti Meikäläisten jne. toimesta. Oletko tietoinen siitä faktasta että Thaimaassa tuomiot tuosta toiminnasta ovat HUOMATTAVASTI kovemmat kuin Suomessa?

Suomalaisia Thaimaassa käy vuositasolla jotain 160.000 ihmistä, veikkaan että niistäkään ei "useimmat" törmää mihinkään pedofiliaan liittyvään. Maksullista seuralaista siellä kyllä on tarjolla, mutta ei se mitään likaista ja härskiä toimintaa ole. Käy niin huomaat ettei se niin paha paikka ole. Itsekin "boikotoin" aikoinani Thaimaata juuri samoista syistä, annoin kuitenkin mahdollisuuden usean kaverini painostuksesta johtuen ja voisi sanoa että menetin sydämeni maalle. Hieno maa, hienoja ihmisiä (pääsääntöisesti).

Tohon maailman vanhimpaan ammattiin liittyen, että se ei mua kiinnosta. Sitä on ja tulee olemaan AINA, ja itsehän sitä paikkansa valkkailee, joten ei sotketa sitä nyt tähän.

Mutta käsitykseni mukaan tämä vanhojen ukkojen harrastus tulee vastaan paikoissa joissa siihen ei haluaisi törmätä. Mikä tilanne sit on nykyään?

Kuten Huppe mainitsit, siirsit aikoinaan omaa matkustamistasi tämän(kin) asian takia, joten en kai mä ihan väärässä voi olla? Että asia on "sallittua" edelleen.

Ei kukaan 50v äijä kävele jumalauta julkisesti 10v pojan kanssa käsikädessä jossei satu olemaan sukulainen. Ei edes "pedofiilit" ole näin helvetin tyhmiä ja kunniattomia piste.

Thaimaa ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut mutta boikotista en puhuisi. Toisaalta, nää Dubait jne jää kyllä ehdottomasti aina väliin ku en oikein kuolemantuomiota kivittämällä halua saada

Ei kukaan 50v äijä kävele jumalauta julkisesti 10v pojan kanssa käsikädessä jossei satu olemaan sukulainen. Ei edes "pedofiilit" ole näin helvetin tyhmiä ja kunniattomia piste.

Eikö muka?

Ihmiset on välillä ihan helvetin tyhmiä. Oikeesti.

On totta, että välillä ihmiset näkee jotain, ja luulevat sitä muuksi mitä se on. Paikan päälle käyneet voisivat kertoa nyt faktaa asiaan liittyen, mikä tilanne on IHAN oikeasti.

Ei millään pahalla, mutta tää ketju on siitä hyvä esimerkki. Oikeesti.

Eipä tähän muuta voi sanoa.

Kannattaa käydä siellä, oikeesti. Sen jälkeen onkin parasta kun pitää turpansa kiinni ja nauttii siellä lomailuista ja viittaa muille kintaalla. Itsekin nyt ns. "tartuin trolliin", jos pahasti saa sanoa ;)
Kukaan Thaimaassa itse käynyt ei olisi voinut aloittaa tätä ketjua.

Kuten Huppe mainitsit, siirsit aikoinaan omaa matkustamistasi tämän(kin) asian takia, joten en kai mä ihan väärässä voi olla? Että asia on "sallittua" edelleen.

Vääristelet sanojani. Sanoin etten matkustanut sinne omien ennakkoluulojeni vuoksi. Myönnän olleeni väärässä.
Mainittakoon että uhallani matkustin ensin Karibialle ja toiselle ulkomaanmatkallemme seuraavana vuonna lähdettiinkin sitten jo Thaimaahan. Eli eipä tuota nyt kamalasti siirretty.

Suositut

Back
Ylös Bottom