Kuinka moni boikotoi Thaimaata pedofilian takia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä tähän muuta voi sanoa.

Kannattaa käydä siellä, oikeesti. Sen jälkeen onkin parasta kun pitää turpansa kiinni ja nauttii siellä lomailuista ja viittaa muille kintaalla. Itsekin nyt ns. "tartuin trolliin", jos pahasti saa sanoa ;)
Kukaan Thaimaassa itse käynyt ei olisi voinut aloittaa tätä ketjua.

Vääristelet sanojani. Sanoin etten matkustanut sinne omien ennakkoluulojeni vuoksi. Myönnän olleeni väärässä.
Mainittakoon että uhallani matkustin ensin Karibialle ja toiselle ulkomaanmatkallemme seuraavana vuonna lähdettiinkin sitten jo Thaimaahan. Eli eipä tuota nyt kamalasti siirretty.

Taitaa olla niin, että myös minä olen tietojeni kanssa väärässä, mutta odotan edelleen paikan päällä käyneentä oikaisua mun ja muiden väärään mielikuvaan. Esim. aamupäivällä porisin tästä asiasta frendin kanssa (joka ei ole myöskään käynyt Thaikuissa), ja hänen fiilis oli että tämä on "julkinen salaisuus" Thaimaassa. Saa korjata mun ja muiden mielipiteen.

Pikku edittiä. Käsittääkseni Thaimaalaiset ovat todella mukavaa kansaa ja meno siellä vallan mukavaa, ja sehän tässä pistikin kysymään tän kysymyksen. Eli olen kyllä monesti miettinyt tonne lomalle lähtöä, mutta tää keskustelun aihe on saanut mut toistaiseksi passaamaan. Faktoja pöytään siis kiitos.

Enkä mä tästä nyt provoa tarkoituksella tehnyt, vitutti vain jäädä alakynteen väittelyssä. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla niin, että myös minä olen tietojeni kanssa väärässä, mutta odotan edelleen paikan päällä käyneentä oikaisua mun ja muiden väärään mielikuvaan. Esim. aamupäivällä porisin tästä asiasta frendin kanssa (joka ei ole myöskään käynyt Thaikuissa), ja hänen fiilis oli että tämä on "julkinen salaisuus" Thaimaassa. Saa korjata mun ja muiden mielipiteen.

Eikös tässä jo tullut paikan päällä käyneiden mielipiteitä?

Siis laki kieltää pedofilian, mutta silti siihen ei puututa.

Tarkennan taasen, että etten ole käynyt Thaimaassa itse, mutta useat frendit kertovat nähneensä vanhoja ukkoja nuorten (alle 10 vee) poikien kanssa rannalla käsi kädessä. Ja se yököttää mua.
Pointti on siis se, että kyseinen toiminta on niin julkista että useimmat matkustajat siihen törmäävät. Ilm. esim Pattaya on yksi näistä paikoista. Ei tollaiseen toimintaan törmää esim. Hietsussa.
Tiedän että sulla on Huppe ensikäden tietoa maasta kun siellä olet aikoinaan asunut, joten saa korjata jos tietoni ei ole ihan ajan tasalla.

Entä jos se oli tämän lapsi? Itse olin 4 kertaa ollut ja mitään tuollaista en ole nähnyt. Siis olen nähnyt että lapset pitävät isiään kädestä mutta mitään pedofiliaan viittaavaa en ole nähnyt. Ihme ketju.

Enkä mä tästä nyt provoa tarkoituksella tehnyt, vitutti vain jäädä alakynteen väittelyssä. :D

Kyllä sä tän väittelyn hävisit ja kirkkaasti.

Purtsi: Väännän rautalangasta, sun ja sun kaveris ennakkoluulot ovat vääriä. Thaimaasta puhutaan paljon paskaa kuten monesta muustakin asiasta. Matkusta huoletta sinne ja katso itse, et varmasti näe mitään pedofiilejä julkisesti etkä edes salaisesti siellä. Jos kuvittelet näkeväsi niin uskoisin että siellä on vain mies ja hänen oma lapsensa jotka pitävät toisiaan kädessä. Vai epäiletkö pedofiileiksi jokaista käsi kädessä kulkevaa isä-lapsi paria Itä-Keskuksessakin?

Ei pahalla, mutta sä oot nyt aivan pihalla kuin lumiukko.

Thaimaa ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut mutta boikotista en puhuisi. Toisaalta, nää Dubait jne jää kyllä ehdottomasti aina väliin ku en oikein kuolemantuomiota kivittämällä halua saada

samma här,on niin monta mestaa jotka kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin thaimaa.en ole käynyt ja tuskin koskaan tulee mentyä

Noin 2 kuukautta siellä olleena en nähnyt mitään pedofiili touhua.Toki sitä siellä on koska siellä saa rahalla kaikkea mikä liittyy ihmisiin.Money number one.

Mun mielestä Purtsi on nyt tyrmätty vähän turhan rankasti. En itsekään ole missään nimessä täysin samaa mieltä, mutta ei toi nyt aivan päätöntäkään logiikkaa ole.

Itse olen ollut puolisentoista kuukautta eri puolilla Thaimaata, mutta tosiaan muiden tavoin en minäkään siellä pedofiliaan törmännyt. Tosin sitten taas monet paikalliset jotka koittivat tyrkyttää "palveluitaan" olivat iältään välillä jotain muuta kuin täysi-ikäisiä. Ja voisin melkeinpä veikata, että ihan jokaista aisa kovana kulkevaa turistia ei haittaa, että onko se kadulta mukaan otettava tyttö ensi kuussa 16 vai 20 vuotta täyttävä. Ei mulla tästä mitään henkilökohtaista kokemusta ole, mutta omaa logiikkaa ja thaimaalaisten tuttujen puheiden perusteella tällainen ei aivan mahdotonta ole.

Alotuspostin mies-poika-komboo en usko Thaikuista löytyvän suhteutettuna sen enempää kuin muualtakaan maailmasta. Mutta tosiaan kannattaa miettiä, että aina ne huhutkin jostain keksitään ja jos niitä tarpeeksi paljon kuulee, niin niissä saattaa ehkä jotain perääkin silloin olla. Tosin oma kritiikki kannattaa aina pitää mukana, jutuilla kun on lähes poikkeuksetta tapana paisua.

Itse useita kertoja thaimaassa oleskellut, monia kuukausia sielä viettänyt ....
Koskaan ei ole tullut vastaa, mitään petoja pikkulaste kanssa ....

Pedofiilit ovat sielä aivan yhtä maan alla kuin suomessakin ....
Eikä paikalliset ole sen suvaitsevaisempia siihen toimintaan kuin suomalaisetkaan .....

Itse en ole nähnyt mitään pedofiliaan viittaavaa Thaimaassa. Joissain paikoissa voivat baaritytöt vähän käydä hermoille mutta niistäkin pääsee eroon, kun ei ole huomaavinaankaan. Kyllähän sitä joskus hymyilyttää, kun vastaan tulee mahakas länsimaalainen mies nuoren ja nätin thaikkukimman kanssa mutta Suomessa näkee ihan yhtä paljon rumia ja lihavia naisia huomattavasti itseään nuorempien (pizza)neekereiden kanssa.

Tosin Thaiklupilla joku (siis aikuinen suomalainen mies) sanoi saaneensa aika outoja katseita, kun hän meni baariin thaimaalaisen vaimonsa pojan kanssa. Itse siis otti kaljan, kun oli ravannut kaupoissa ja pojalle kokista.

Epäilen, että joku pedofiili voisi helposti joutua tutustumaan thainyrkkeilyyn, jos jää kiinni itse teossa.

1,5 viikkoa oon ollut Thaimaassa, eikä kyllä paljon pedofiliaa näkynyt. Shemaleita kyllä sitten senkin edestä, mutta onhan meilläkin Suomessa emo-teinit. Eli en boikotoi.

Ählämimaat sen sijaan on rajusti boikotissa.

Edit. typo

Ei missään tapauksessa ole tarkoitus Purtsia henkilökohtaisesti tyrmätä (paitsi ehkä pikkujoulun painimatsissa? ;) ), itseäni ottaa vaan suunnattomasti päähän kaikki ne ketkä sanovat Thaimaasta yhtään mitään eivätkä ole siellä itse käyneet. No, asiasta on kaikki jo tässä threadissa sanottu, eipä tähän voi enää mitään lisätä.

Voin lähtee Purtsin kanssa Thaikkuihin näyttää kunnon mestat jos tästä rakennusurakasta selviää hengissä.

En niinkään pedofilian vaan yleisen huorauksen takia. Ällöttää jo prismassa nähtynä haudan partaalla olevat ukot rumien thaikkujen kanssa.

Ja riittää kun vilkaisee tuota thaimaa-ketjua, siellä jengi linkittelee jotain ihme videoita missä eunukit vinkuu ärsyttävän musiikin mukana ja taustavideona pyörii - tadaa - katu/baarihuoria.

Ja riittää kun vilkaisee tuota thaimaa-ketjua, siellä jengi linkittelee jotain ihme videoita missä eunukit vinkuu ärsyttävän musiikin mukana ja taustavideona pyörii - tadaa - katu/baarihuoria.

Ymmärrän kyllä Hupenkin kannan asiaan. Ainahan pitäisi tsekata paikka itse ennen kuin mitään lopullista tuomiota tekee. Mutta yllä olevasta kommentista ilmenee, miksi matkakohdetta valitessa Thaimaa on jäänyt ainakin toistaiseksi itseltäni pois laskuista. Mielikuvat ohjaa ihmistä, se on selvää. Ja jos kauemmas tulee mentyä vaikkapa kerran vuodessa tai harvemmin, niin sitä helpommin vaihtoehdoista jää omaan mieleen arveluttavat kohteet.

Jos kuulopuhelinjalla jatketaan niin todettakoon että itse en ole käynyt Thaimaassa mutta omasta tuttavapiiristä valehtelematta 30 ihmistä on käynyt siellä, useat moneen kertaan. Miinuksia thaimaalle tulee siitä että kuulemma viiden kerran jälkeen alkaa jo puuduttaa (niin kuin mikä tahansa mesta, erityisesti Turku), mutta pedoilusta kukaan ei ole maininnut sanaakaan.

Lähden tuonne heti kun mahdollista, joskin nykyajan kanariailmiön takia harkitsen myös vakaasti jotain muuta maata siitä nurkilta.

Aika rajusti Purtsi on tyrmätty trolliksi, provoajaksi ja jopa tyhmäksi?!? Ja mun silmiin ei ole muuta kuin yrittänyt kysellä perusteita näille väitteille mitä muutama kirjoittaja on esittänyt.

Hupelle ja parille muulle "ei siellä mitään sellaista ole, hyi!" tai "ne on vaan sukulaisia"- väittäjälle tiedoksi, että kahden minuutin googletuksella löytyi muutamakin esimerkki:

http://www.thewitness.org/agw/pusurinkham.121901.html
Tässä kerrotaan, että Thaimaassa on 800 000 tuhatta alle 16-vuotiasta prostituoitua. Suomessa heitä pitäisi olla 67 000, että se olisi yhtä yleistä (Huppe?). Tuskin on edes kuuttakymmentä?

http://yle.fi/uutiset/arkisto/2004/..._ilman_suuria_paaomia_56284.html&refresh=null
Tässä taas kerrotaan yleisesti lapsiprostituutiosta ja esimerkkinä on nimenomaan Thaimaa useassa kohtaa.
Lisää samankaltaisia löytyy vaikka millä mitalla.

Eli vaikka osa ihmisistä haluaa ummistaa silmänsä asioilta ja olla näkemättä mitä ympärillä tapahtuu, se ei tarkoita sitä ettei niitä tapahdu. Purtsin alkuperäiseen kysymykseen vastaan, ettei ainakaan minua kiinnosta pätkääkään matkustaa Thaimaahan nimenomaan maineen takia, joka sillä on. Onko maine oikea vai väärä, siitä voidaan olla montaa mieltä, mutta ehdottomasti se vaikuttaa ihmisten päätöstentekoon. Siitähän käsittääkseni oli alunperin kyse?

Joo, aion matkustella maailmalla myös jatkossakin vaikka joka maassa näitä ilmiöitä esiintyy. Thaimaan asema/tilanne tuskin ihan äkkiä johtavana seksiturismin kohteena muuttuu, joten sinne en ihan äkkiä ole lähdössä.

http://www.thewitness.org/agw/pusurinkham.121901.html
Tässä kerrotaan, että Thaimaassa on 800 000 tuhatta alle 16-vuotiasta prostituoitua. Suomessa heitä pitäisi olla 67 000, että se olisi yhtä yleistä (Huppe?). Tuskin on edes kuuttakymmentä?

Eli Thaimaassa on noin 20% (12 miljoonaa) 0-14 vuotiasta, joista karkeasti puolet tyttöjä, oletetaan että nämä prostituoidut olisivat nyt tyttöjä? Eli niitä olisi noin 6 miljoonaa. Rajataan aivan pienet vauvat pois ja mielellään alle 10-vuotiaatkin? Tällöin jäljelle jää noin 2,4 miljoonaa 10-14 vuotiasta tyttöä. Noista siis 800.000 tuhatta on prostituoituja? Eli joka kolmas thaimaalainen lapsi on prostituoitu? Oletko aivan vakavissasi? Liekki81, jos joskus aiot matkustaa thaimaahan niin ota liekinheitin ja konekivääri mukaan jotta saat lahdattua kaikki päällesi hyökkäävät lapsiprostituoidut.

Luvut pikaisesti googletettuna, mutta karkeasti noin.

pyramids.jpg

http://www.mekong.net/cambodia/images/pyramids.jpg

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom