Purtsi
Tsemppari/Kouluttaja
Eipä tähän muuta voi sanoa.
Kannattaa käydä siellä, oikeesti. Sen jälkeen onkin parasta kun pitää turpansa kiinni ja nauttii siellä lomailuista ja viittaa muille kintaalla. Itsekin nyt ns. "tartuin trolliin", jos pahasti saa sanoa ;)
Kukaan Thaimaassa itse käynyt ei olisi voinut aloittaa tätä ketjua.
Vääristelet sanojani. Sanoin etten matkustanut sinne omien ennakkoluulojeni vuoksi. Myönnän olleeni väärässä.
Mainittakoon että uhallani matkustin ensin Karibialle ja toiselle ulkomaanmatkallemme seuraavana vuonna lähdettiinkin sitten jo Thaimaahan. Eli eipä tuota nyt kamalasti siirretty.
Taitaa olla niin, että myös minä olen tietojeni kanssa väärässä, mutta odotan edelleen paikan päällä käyneentä oikaisua mun ja muiden väärään mielikuvaan. Esim. aamupäivällä porisin tästä asiasta frendin kanssa (joka ei ole myöskään käynyt Thaikuissa), ja hänen fiilis oli että tämä on "julkinen salaisuus" Thaimaassa. Saa korjata mun ja muiden mielipiteen.
Pikku edittiä. Käsittääkseni Thaimaalaiset ovat todella mukavaa kansaa ja meno siellä vallan mukavaa, ja sehän tässä pistikin kysymään tän kysymyksen. Eli olen kyllä monesti miettinyt tonne lomalle lähtöä, mutta tää keskustelun aihe on saanut mut toistaiseksi passaamaan. Faktoja pöytään siis kiitos.
Enkä mä tästä nyt provoa tarkoituksella tehnyt, vitutti vain jäädä alakynteen väittelyssä. :D