Kuinka koukussa Pakkotoistoon olet?

Ikä
41
Tästä on ollut muissakin tredeissä puhetta mutta nyt on aika rehellisesti tunnustaa riippuvuus.
Kuinka addiktoitunut olet pakkikseen?
Mitä uhrauksia olet tehnyt päästäksesi lukemaan pakkista?
Kuinka paljon työt/koulunkäynti häiriintyvät riippuvuutesi takia?

Mulle Pakkotoisto aiheuttaa samoja riippuvuuden oireita kuin nikotiini toisille. Pakkis-annos on nautittava säännöllisin väliajoin olosuhteista huolimatta. Mikäli tähän ei ole mahdollisuutta, alkavat vieroitusoireet: muutun ärtyisäksi ja levottomaksi. Oireet helpottavat vasta kun olen saanut klikata 'Uudet viestit' -nappulaa tarpeeksi monta kertaa.

Nimim. Luin kerran 12 tuntia käytännössä yhteen menoon

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suht addiktoitunut. Koulu kärsii ainakin.

Ääh... Kyllähän tääl tulee pyörittyä vapaa-aikana ihan tiiviisti, mutta ei kyllä haittaa normielämää...

kyllä tänne aina vilkuillaan vaikkei mitään kirjoittaisikaan. aamulla ennen kouluun menoa kattellaan uudet viestit ja ensimmäinen homma kotiin tultua on uudet viestit. eilen luin tuon "kysy mikeltä mikestä" threadin läpi suoraa huutoa :D

Tarpeeksi koukussa - hyödyllinen paikka, kun yhdistää keskenään mielenkiintoiset keskustelut ja treeniasian. Pakkis jeesaa tylsien työpäivien yli ja toimii sopivana vastalääkkeenä tenttimateriaalin yleensä turhan kuivaan antiin.

Joskus kun on tullut tarpeeksi mielenkiintoista keskustelua, niin olen juuttunut pidemmäksikin aikaa vaan paukuttamaan reloadia, josko vaikka nyt olis just siihen vastattu. Ihan noihin 12 tunnin putkiin en ole kyennyt.

Harvoin tulee pakkikselta pois oltua paria päivää pitempään kerrallaan.

Hei! Minä olen Hummerivirta ja minä olen pakkotoistoholisti.

Riippuvuuteni alkoi muutamia kuukausia sitten, aluksi käytin pakkotoistoa vain silloin tällöin mutta sitten ajauduin yhä syvemmälle ja syvemmälle eikä paluuta enää ollut. Niin ilon kuin hädän hetkillä turvauduin pakkotoistoon ja hain siitä lohtua. Vasta pari viikkoa sitten onnistuin myöntämään riippuvuuteni ja vasta nyt puhun siitä avoimesti kohtalotovereilleni. Joskus saatan nauttia pakkotoistoa jopa tunteja putkeen enkä noteeraa muuta elämää ollenkaan, saatan ollan myös päiviä syömättä selaillessani pakkotoistoa mutta lopulta nälkä ja katabolia pakottaa minut pitämään hieman taukoa pakkotoistosta. Nykyään pystyn jo hieman kontrolloimaan pakkotoiston käyttöäni mutta olen edelleen koukussa kirjoitteluun. Koulupäivän jälkeen tunnen pakottavaa tarvetta päästä lukemaan humoristisia kirjoituksia ja katselemaan Ironcheffin postaamia alastomia naishenkilöitä. Ulkopuolinen maailma on minulle kuin harmaa kuralammikko mutta täällä pakkotoistolla tunnen olevani enemmän kuin pelkkä anonyymi kehoilua harrastava nettisurffari.

Kiitos että sain purkaa mieltäni teidän kanssanne.

Useita kertoja päivässä. Vapaa-aikana ei juurikaan.

Aivan liian koukussa. Tuntuu, ettei tuu oikeen muuta enää tehtyäkään.
Jos koulun eteen käyttäisin edes puolet siitä ajasta kun pakkista selaan niin kyllä tulis tulosta.

Noo.. Kyllä pakkis koulunkäynnin voittaa :D

Työajalla tulee käytyä usein. Vapaa-ajalla on parempaakin tekemistä, kun lorvia koneella, menen vaikka salille :)

CiioN sanoi:
Nyttenkin pitäisi lukea kokeisiin... :/
Mä pistän paremmaksi, mul on parhaillaan ruotsin tunti menossa :D

Kyllähän tähän pakkikseen ollaan jo useita vuosia oltu riippuvaisia.. Intissä teki tiukkaa ku ei ihan aina koneelle päässykään lukemaan uusia viestejä :itku:

Tentteihin ym. lukeminen kärsii nykyään kyllä huomattavasti tästä pakkiksen lukemisesta. Se on aina helvetin hyvä tekosyy itselle olla lukematta tenttiin, kun vaan ihan pikaisesti luen pakkikselta uudet viestit ja todellisuudessa aikaa menee useita tunteja.

Ei tämä häiritse muuta elämää, vaikkakin kyllä tänne vähintään kerran päivässä pitää aina päästä (jos oon koneen äärellä). Toisinaan voi mennä lähes parikin viikko etten lue palstaa.

Vaikka en mitenkään aktiivisesti kirjoittele tänne, niin sitäkin aktiivisemmin luen.

Sama juttu, vähän kirjottelen mut paljon luen.. Kyl yleensä pari kertaa päivässä tulee katottua uudet viestit ja joskus tonne arkiston syövereihin koukuttuu useammaks tunniks.

Pakkotoisto :hyper: .

Sen vaan sanon, että kyllä tuo ajanpuute on oiva vierottaja :thumbs:
Täytyy silti myöntää, että muinoin kyllä koulu kärsi... :nolo:

Ei häiritse elämää mitenkään, tästä kaikesta on vain hyötyä :) Joka päivä meillä luetaan pakkista, netti auki n. 8-16h päivässä ja pakkis on yhtenä ikkunana siellä joukossa. Sitä tulee siis siinä selattua paljonkin, itse kokoajan samalla töitä tehdessä.

Joskus on parin päivän taukoja kun on vapaapäivää tai jotain muuta menoa ettei ole konetta avattu muutenkaan. Sitten meneekin hieman kauemmin kun kahlailee uusia läpi, tuntuu että parissa päivässä tulee kauheesti uutta juttua sillä välin kun on ollut poissa.

Edittiä: Lisäisin vielä että pakkiksen VIP-irkkikannulla sitä tulee kuitenkin eniten oltua/vaikutettua. Hyvä porukka, parhaat jutut ikinä! Vuoden oon itse siellä ollut, ukko kaiketi pakkiksen irkin alusta asti. Hyvä meininki ;) :lol2:

Kyllähän tätä tulee lähes joka päivä luettua. En niin kirjoita mitään järkevää, mutta luen paljon. Lähinnä vastailen noihin sekoilutreadeihin:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom