Kuinka jatkaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kabora
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve

Olen 19vuotias miehen alku ja olen nyt käynyt salilla 5kuukautta ja sitä ennen koti reenillä 3kk, eli treenaillut noin 8kk. Nyt olen alkanut huomaamaan, että lihasten kasvua ei tunnu enää tapahtuvan paljoa, joten arvelin mahtaisikohan paino olla syynä, painan 63kiloa ja pituutta 180cm. Nyt kysyisinkin, kuinka olisi ns. "turvallista" nostaa painoa ilman että alkaa kertyä mitään läskiä ja millainen reeniohjelma tulisi olla massa kauden aikana? Tällä hetkellä reenaan noin 75% maksimikuormituksesta eri laitteilla ja teen 3*11 sarjoja. Vatsa poikkeuksena 3*20. Joten kuinka saada lihasmassaa lisää "turvallisesti" ja millaisilla harjoituksilla?

Lihaksesi eivät kasva koska et syö tarpeeksi. Lisää siis syömistä, jolloin lihas alkaa kasvaa. Mukaan tulee toki rasvaakin, sitä et voi välttää. Syö niin paljon että paino nousee koko ajan tasaisesti(vaikka pauttiarallaa kilon kuussa).

Lihaksesi eivät kasva koska et syö tarpeeksi. Lisää siis syömistä, jolloin lihas alkaa kasvaa. Mukaan tulee toki rasvaakin, sitä et voi välttää. Syö niin paljon että paino nousee koko ajan tasaisesti(vaikka pauttiarallaa kilon kuussa).

millainen olis hyvä ruokavalio tuohon tarkotukseen? Ja kuinka säännöllistä syömistä?

Lihaa,Kalaa,Kanaa,Reajuustoa,Tonnikalaa,Rahkaa = Proteiinia
Peruna,Tumma riisi,makarooni,pasta,ruisleipä = hiilihydraatteja
Öljy = hyvää rasvaa

Ruokaa n.3h välein

Terve

Olen 19vuotias miehen alku ja olen nyt käynyt salilla 5kuukautta ja sitä ennen koti reenillä 3kk, eli treenaillut noin 8kk. Nyt olen alkanut huomaamaan, että lihasten kasvua ei tunnu enää tapahtuvan paljoa, joten arvelin mahtaisikohan paino olla syynä, painan 63kiloa ja pituutta 180cm. Nyt kysyisinkin, kuinka olisi ns. "turvallista" nostaa painoa ilman että alkaa kertyä mitään läskiä ja millainen reeniohjelma tulisi olla massa kauden aikana? Tällä hetkellä reenaan noin 75% maksimikuormituksesta eri laitteilla ja teen 3*11 sarjoja. Vatsa poikkeuksena 3*20. Joten kuinka saada lihasmassaa lisää "turvallisesti" ja millaisilla harjoituksilla?

Jos viitsit nähdä vähän vaivaa ja pitää ruokapäiväkirjaa viikon ajan. Lasket nautitut kalorit ja keskiarvon saatuasi kokeilet syödä seuraavan kuukauden päivittäisellä +500 kalorilla, mielellään proteiinista ja terveellisistä rasvoista saatuina. Ja katso tulosta aikaisintaan 1kk kuluttua.

Samaan aikaan jatkat treenausta ja jos mahdollista niin lisää hiukan painoa niin että saat tehtyä 8 toistoa.

Jo on ihme jollei lihasta ala kertymään.

kiitoksia paljon hyvistä ohjeista, näitä täytyy alkaa nyt käyttämään. ja lisä ohjeet ovat aina myös tervetulleita :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hei hei nyt vaadin ysikymppisen paikalle kertomaan tarinoitaan. Hän näet tietetää tästäkin kaiken, mm. sen että lihasta voi kasvattaa ja samalla polttaa rasvaa. :wtf:
i'm waiting for those words.

Viimeksi muokattu:
Vähennä sarjoja esim. 2x6 tai 2x8 ja syö tarpeeksi. 8kk on lyhyt aika panikoimiseen.

Hei hei nyt vaadin ysikymppisen paikalle kertomaan tarinoitaan. Hän näet tietetää tästäkin kaiken, mm. sen että lihasta voi kasvattaa ja samalla polttaa rasvaa. :wtf:
i'm waiting for those words.

näinhän se on jos rasvaa löytyy. thredin aloittajalla ei vaan tainnu vararavintoo pahemmin olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom