Kuin 800 aspiriinia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kole
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aluksihan tuo dokkari vaikutti ihan asialliselta, kun puhuttiin DDR:n järjestelmällisestä dopingin käytöstä. Se osuus olikin varmaan eri tekijöiden tekemä kuin dokkarin "ruotsi-osuus". Ruottalaisten haastattelut oli kyllä aika moista skeidaa, tosin muutama järkeväkin sana siellä välissä oli kun oikein tarkkaan etsi. Suurimmaksi osaksi paskaa propagandaa.

Olipahan harvinaisen surkea "dokumentti" tai oikeastaan propagandafilminä suureen yleisöön varmasti tehosi.
Yksikin pelle oli ryypänny 9 vuotiaasta ja veti amfetamiinia, mutta 3 ampullia aiheutti psykoosin ja ½ vuotta kestäneen "helvetin"... hohhoijakkaa

Eiköhän siinä kuitenkin ollut nämä fakta-asiat kunnossa?
Itse ei ainakaan kauheasti tee mieli ruveta roinaamaan tuon dokumentin jälkeen. Hyvää "probagandaa" kuitenkin, jos se sitä kerran oli.
Oli muuten todella mielenkiintoinen se raiskausteoria. Eli hormoneja käyttävien miesten seksuaaliset halut on niin korkeat että sitten otetaan vaikka väkisin. Tilastollisesti kuulemma keskiverto raiskaaja on lihaksikkaampi ja voimakkaampi kuin "normaali" ihminen.

Originally posted by RedNeck
käyttäjät ovat impotentteja raiskaajia(?) jotka myöhemmin ryöstelevät kaikkea käsilaukuista pankkeihin:confused:
Käsitinköhän jotain väärin?

Ai siitäkö se johtuu. Käytökseni olikin minulle pitkään arvoitus. :itku: :kuola:

Originally posted by Saapas
Tilastollisesti kuulemma keskiverto raiskaaja on lihaksikkaampi ja voimakkaampi kuin "normaali" ihminen.

Haluaisin vaan tietää mistä tuollainen tilasto löytyy ja kuka sitä pitää. Ei vakuuttanut tuo sinun kommentti ihan täysin.

Niin, taas monta hyvää syytä olla maksamatta sitä tv-lupaa.

Yle näyttää halpaa paskaa loputtomina uusintoina. Ei mitään uutta tämän taivaan alla.:david:

Originally posted by paksi
Haluaisin vaan tietää mistä tuollainen tilasto löytyy ja kuka sitä pitää. Ei vakuuttanut tuo sinun kommentti ihan täysin.

Paksi, se oli siinä ohjelmassa sanottu mistä tässä threadissa keskustellaan.

Tilastollisesti kuulemma keskiverto raiskaaja on lihaksikkaampi ja voimakkaampi kuin "normaali" ihminen.

Valhe, emävalhe ja tilasto.

Mitä keskiverrompi (l. heikompi) raiskaaja, sitä todennäköisemmin raiskaus jää yritykseksi. :arvi:

Originally posted by Taha
Valhe, emävalhe ja tilasto.
Tämänviikkoisten "Peppu on pop" ja " Kuin 800 aspiriinia"-dokkareiden jälkeen tuonkin voisi muuttaa muotoon :valhe, emävalhe, tilasto, dokumenttiohjelma

Originally posted by Odu
Mä kirjasin vip-chattiin muutamia lausahduksia. Voisin laittaa niitä tänne. Kaikki ei välttämättä ole aivan sanatarkasti samoja.

"Anabolisten steroidien käyttö johtaa valitettavan usein kuolemaan"
"Silloin he päättäävät että hänen on kuoltava!"
"He telottavat ihmisiä"
"He haluavat ryöstää pankin" ""Parin napin voimalla he uskovat pystyvänsä tähän"
Kärsin helvetistä viisi kuukautta otettuani kolme ampullia anaboleja

Kyllä tässäkin näkyy yhtäläisyyttä esim. huumevalistukseen.

Jos tarkoitusperät ovat ns."hyvät" on hyväksyttävää levittää disinformaatiota ja valheita. Näinhän ovat esim. valistajatkin sanoneet.

No, onneksi valistus on menossa parempaan suuntaan.

Pelkkää roinavalistustahan toi oli. Kuinkahan moni 15 vuotias newbie sählypelaaja suunnitteleekaan roinausta katsottuaan ton dokkarin? Kyllä sitä varmaan valistaa saa mutta rajansa kaikella. Ja toi juttuhan hakee sitä että; käytä vaikka ennemmin mömmöjä ja viinaa kun anabolisia steroideja.. Jos olen ollut kuurilla olen silti tuntenut eroavaisuutta itselläni ja joillakin raiskaajanisteillä.. Tästä sitten voi miettiä että kumpihan se kalvaa yhteiskuntaa enemmän, anaboliset vai mömmöt? En ole vielä lukenut mistään esim. Mies tappoi vaimonsa ja kaksi lastaan otettuaan annoksen anabolisia steroideja tai jotain vastaavaa..

Eiköhän siinä kuitenkin ollut nämä fakta-asiat kunnossa?
Itse ei ainakaan kauheasti tee mieli ruveta roinaamaan tuon dokumentin jälkeen. Hyvää "probagandaa" kuitenkin, jos se sitä kerran oli.

Samaa taktiikkaa käyttävät Suomessa huumevalistuksessa, mille kukaan ei anna mitään arvoa.

Jos puhutaan valistusvideoista niin paras on se jossa näytettiin kuolleen stereoidien käyttäjän kiveksiä oli aika järkyt rusinat.
Tuo eilinen dokkari oli niin yliammuttu, että se vesittää itsensä.
Vähän kuin 80 luvun koulukirjat joissa väitettiin tyyliin: "Jo yhteen kannabis savukkeeseen voi kuolla."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom