kruununprinsessa Victoria

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Kaarle Kustaalla taisi olla Ferrari tai joku muu vastaava köyhällistöauto.

Jos sanon, että ei ole kovinkaan rikas, niin tarkottaa se sitä että pitää olla ihan persaukinen ja koditon? Tarkoitin nyt lähinnä verrattuna niihin ihmisiin joiden puhutaan olevan rikkaita.

Ja mikä rikkauden merkki muka ferrari on? Moni voisi myydä asuntonsa ja ostaa ferrarin tilalle. Mitään muuta heillä ei ole. Mutta onhan heillä ferrari, joten he ovat rikkaita.

Originally posted by Raven
Eivät muuten taida olla itseasiassa kovinkaan rikkaita.

Yksityistä omaisuutta ei taida hirveästi olla, ainakaan niin paljon että voisi puhua "rikkaista" edes Ruotsin mittakaavassa. Toisaalta Ruotsin valtio sitten makseleekin kuningasperheelle oikeastaan kaiken mahdollisen vaatteista koulutukseen.

Englannin kuninkaalliset sen sijaan ovat pääsääntöisesti TODELLA rikkaita, ainakin kuningatar Elisabeth.

Originally posted by AKV
Yksityistä omaisuutta ei taida hirveästi olla, ainakaan niin paljon että voisi puhua "rikkaista" edes Ruotsin mittakaavassa. Toisaalta Ruotsin valtio sitten makseleekin kuningasperheelle oikeastaan kaiken mahdollisen vaatteista koulutukseen.

Englannin kuninkaalliset sen sijaan ovat pääsääntöisesti TODELLA rikkaita, ainakin kuningatar Elisabeth.

Tätä juuri tarkoitin.. Eikös tuosta juuri ollut lehdessä juttua, että Elisabethin omaisuuttakin on hieman liioiteltu ja kun näistä lasketaan kaikki palatsit, jalokivet ym.(kuuluvat englannille) niin omaisuus putoaa reilusti.

Näin lehdessä muutamia:

Kallella omaisuutta 20 milj. eskoa.
Hans Adam (Liechtenstein) 4.6 miljardia.
Elisabeth 420 milj.
Norjan Harald 130 milj.
Luxemburgin suurherttua 4.3 miljardia
Hollannin Beatrix 3.2 miljardia

Originally posted by Jortsu
Oletko nyt siis aivan tosissasi ettet pidä tätä "kovinkaan rikkaana"?

näin melkoisen tyhjätaskun ominaisuudessa voi sanoa, että 20 milj euroa ja 5 miljardia euroa on ihan sama asia. :rolleyes:

Originally posted by Jortsu
Oletko nyt siis aivan tosissasi ettet pidä tätä "kovinkaan rikkaana"?

Voi :curs: :curs: :curs: :curs:

Lue vaikka toi AKV:n postaus, niin ehkä vähän tajuat mitä tarkoitin.

Originally posted by Keisari
näin melkoisen tyhjätaskun ominaisuudessa voi sanoa, että 20 milj euroa ja 5 miljardia euroa on ihan sama asia. :rolleyes:

No ei mulle ainakaan ole. Kyllä mä mieluummin tuon 5 miljardia ottaisin. Jos alkaa sijoittamaan ja omaisuuttaan laittamaan liikkeelle, niin tollanen 20 miljoonaa ei riitä juuri mihinkään.

Jos alkaa sijoittamaan ja omaisuuttaan laittamaan liikkeelle, niin tollanen 20 miljoonaa ei riitä juuri mihinkään.

Mulla saattais nipinnapin ruokakulujen jälkeen jäädä vähän taskurahaa. :D

No ei mulle ainakaan ole. Kyllä mä mieluummin tuon 5 miljardia ottaisin. Jos alkaa sijoittamaan ja omaisuuttaan laittamaan liikkeelle, niin tollanen 20 miljoonaa ei riitä juuri mihinkään.

Tarkoitin lähinnä sitä, että tavallisella elämäntyylillä ei ehdi kuluttaa kummastakaan summasta paljon paskaakaan. Mä en tosta omaisuudesta/sijoittelusta paljon perusta.

Originally posted by Keisari
Tarkoitin lähinnä sitä, että tavallisella elämäntyylillä ei ehdi kuluttaa kummastakaan summasta paljon paskaakaan. Mä en tosta omaisuudesta/sijoittelusta paljon perusta.

Mikä sitten on tavallinen elämäntyyli? Voi olla että sunkin elämäntyyli muuttuisi tollasten rahojen myötä aika paljon ja nekin on tuhlattu jossain vaiheessa. Onnistuihan Rytsöläkiin muutamassa vuodessa tuhlaamaan kaikki miljoonansa. :)

Mikä sitten on tavallinen elämäntyyli? Voi olla että sunkin elämäntyyli muuttuisi tollasten rahojen myötä aika paljon ja nekin on tuhlattu jossain vaiheessa. Onnistuihan Rytsöläkiin muutamassa vuodessa tuhlaamaan kaikki miljoonansa. :)

Jos nyt ihan pilkkua raiskataan oikein gangbang tyyliin, niin rytsölällähän ei miljoonia koskaan ollutkaan (paitsi velkarahaa). Velan vakuutena oli saunalahden osakkeet, joiden arvon sulaessa suli rytsölän "miljoonat". seurauksena henk.koht.konk.

Olipas kiinnostava otsikko tänään iltasanomissa --->

"Madeleine osti 17 paria kenkiä"

Ketä kiinnostaa :david:

Originally posted by Sherm Stick
Olipas kiinnostava otsikko tänään iltasanomissa --->

"Madeleine osti 17 paria kenkiä"

Ketä kiinnostaa :david:
Ilmeisesti helvetin monia suomalaisia siitä kohusta päätellen minkä kuningasperhe sai aikaan täällä... :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom