Kropan viat ja treenaaminen

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli nyt ku ruvetaa kaveri kans treenaa ni sil o semmone ongelma et sil o rintakuoppa... Eli kuoppa rinnassa... ja jos se tekee penkkii ni sil rupee tulee sydämmee rytmihäiriöitä...eli se kuoppa painaa sen verran et jos sen rintakehää joku painaa ni se saa rytmihäiriöitä...eli mitäs sille nyt pitäs tehä? leikkaus maksaa paljon...(liikaa)...olisko liikettä rinnalle mikä ois tehokas mutta ei paina rintalastaa?

Eiköhän tuosta kannata keskustella kaveriasi hoitavan lääkärin kanssa. Noilla tiedoilla en ainakaan itse lähtisi arpomaan yhtään mitään muita neuvoja.

Tässä tapauksessa kiellän ehdottomasti luottamasta netti besserwissereihin ellei ohje ole sama jonka juuri äsken itse annoin.

Leikkauksen hinta ei liene ongelma vaan sen vaikeus. Käsittääkseni siinä jouduttaisiin rikkomaan ja rakentamaan se luusto kokonaan uudestaan.

Itselläni on samanlainen ja erikoislääkäri antoi leikkaukselle ehdottoman "ei":n mikäli kuoppa ei haittaa hengitystä tms. Vaiva on minulla siis pelkästään kosmeettinen. Mikäli tuo rytmihäiriöjuttu on totta, luulisi lääkäriltä joka sen totesi tulleen myös ohjeet?

Mikäli rinnan painaminen tuntuu vain epämiellyttävältä ja sen treenaamista ei siis ole kielletty, suosittelen tekemään sitä penkkiä ilman että tanko sitä rintaa painaa...melko loogista. Pomputtelun sijaan pysäyttää ilmaan juuri ennen kosketusta?

joo täytyy kokeilla sitä ilmassa pysäytystä... Mut semmone kysymys viel ku se tyyppi o kasvuiässä (16v) ni voiko se pahentua? eli jos treenaa ni voiks se syventyä? ja sit se istuu kyl tietokonee äärel aika paljo voiks haitata? ite ku näin sen kuopan ni pelästyin aika paljon...mut ei se sen hengitystä haitta tjsp...kyl hän ihan hyvä juoksemaan on... jopa luokan 3paras!!!

Tottakai se lopullinen muoto selviää vasta kun kasvu on loppunut. Treenaamisen vaikutusta on ihan turha lähteä meidän arvailemaan.

Oma lääkärini muuten ehdotti salitreenauksen lopettamista ratkaisuksi kosmeettiseen ongelmaan... Se oli sitten kiitos ja näkemiin siinä vaiheessa.
Nykyisellään sitä ei enää hirveästi huomaa kun on jokunen lihaskilo siunaantunut treenauksen myötä.

Jokatapauksessa, tätä koko asiaa on täysin turha täällä vatvoa. Käske kaverisi nyt vaan suosiolla keskustella lääkärin kanssa.

Jaahas, kohtalotovereita. Minulla ei ole kupparintaa mutta tuo oikea rintalasta majailee pari kolme senttiä korkeammalla kuin vasen. Kaikeksi onneksi tästä ei mitään haittaa ole ollut, onneksi. Eli pelkkä kosmeettinen haitta siis.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siis painaako se keuhkoihin kun laskee sen tangon siihen rinnan päälle ?
Mikä estää tekemästä käsipainoilla? siinähän painot eivät osu rintaan missään vaiheessa! hyvä liike muutenkin

Siis painaako se keuhkoihin kun laskee sen tangon siihen rinnan päälle ?
Mikä estää tekemästä käsipainoilla? siinähän painot eivät osu rintaan missään vaiheessa! hyvä liike muutenkin

Painaa tai ei niin tälläsissä asioissa ei kannata pakkis-mutuja kuunnella vaan kysyä lääkäriltä mitä tälläiset ominaisuudet rajoittavat

Itelläki irvottaa vasemman kyljen luut vähä ylöspäin, varmaan johtuu penskana sairaalassa makoilusta tai jostain. Ei haittaa punttia, tai en ainakaan ole huomannut. Karatea harrastaessa vähä kuumotti, ku epäilin kyseisten luiden vahvuutta jos niihin ois isku tullu.

Eli nyt kaveri kävi lääkärillä ja ehdotti mun kaveria kokeilemaan vinopenkkiä jolloin rintäkehään ei kuulemma tuu niin kovaa painetta ku normissa penkissä...
Seuraaval viikol olis tarkotus alottaa kaveri kaa nostelee...kokeillaa sitä vinoo nyte ja kattellaa... kysymys tähän perään viel et mahtaakoha 2 kertaa viikos vinoo riittää korvaamaan normi penkin? (hän ei tietenkään muistanut kysyä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom