Kreatiinista kysymys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luin tossa vanhoja threadeja ja yritin löytää tietoa kreatiinista aloittelijalle.
Eli siis olisiko kaltaiseni puoli vuotta salilla käyneen syytä alkaa veteleen myös tota kreatiinia. Ruokapuolen pitäis olla kunnossa ja monipuolinen ja proteeinia se 2-2,5g/kg päivässä. Sen lisäks reenin jälkeen Fastin Reco2 ja illalla ennen nukkumaanmenoo Fastin Whey3 ja päiväs vedän kans 1rkl rypsäriä ja Möllerin omega-3:sta. ja siis mahtaakohan se kreatiini vaikuttaa lihasten kasvuun ja kuinka paljon? jos se lisää voimaa 5-15% ni näkyykö se lihaksen koossa? Kiitoksia

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Omalla kohdalla ainakin tulokset pompsahtivat hiukan, lähinnä sarjakestävyyden suhteen. Maksimeita en niinkään edes kokeillut. Toisaalta olen myös ihan aloittelija, joten en tiedä sitten kuinka suuri osuus tuolla krealla oli. Ainakin oli kokoajan ihan helvetillinen jano ja tästä johtuen myös jatkuva kusihätä. Ja sitä vettä kannattaa tosiaan juoda. Mulla meni treenipäivänä 4,5l normaalien ruoka juomien lisäksi. Tuo on n. 1,5l enemmän kuin ilman kreatiinia. Kreatiini kerää myös aika paljon nestettä, joten kyllä se nyt ainakin saattaa näyttää siltä, että lihakset olisivat kasvaneet.

Ja ainakin mun kohdalla tuli pieni lisäys akneen, kun käytin kuukauden kreaa. Finnit pompsahtivat esiin, kun lopetin. Tarkoituksena olisi ottaa tuo taas uudestaan mukaan kunhan tuo selkä tuosta hieman rauhoittuu. Ja voi vetää vatsan sekaisin ainakin tankkausjakson aikana. Mulla ei käynyt noin, mutta muistaakseni aika monelle on tullut ripulia.

Zone-sarja -42%
"Mulla meni treenipäivänä 4,5l normaalien ruoka juomien lisäksi. "
Tolkku veden kittaamisessakin. Tuo on jo liikaa. Liika veden juonti on vaarallista, kun menee natrium-kalium tasapaino sekaisin, ei välttämättä sydän tykkää..