Kreatiinistä vielä...

Ei siinä oo kyllä yhtään mitään BroSciencea. Täysin väärä termi. Kreatiinia voi yksinkertasesti tankata kahdella eri tavalla: hitaasti tai nopeasti. Kumpikaan ei ole väärä tapa.

Bro Sciencella tässä yhteydessä tarkoitin sitä täällä viljeltyä 'totuutta' että jos haluaa kehittyä/tehdä asiat kunnolla = tankkausjakso välttämätön.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Entäs jos kre tankkauksen aloittaa "ns kesken dieetin"? Painoa tulee itelle se noin 3-4kg mutta miten nopeesti siitä lisääntyneestä painosta pääsee eroon? Eli siis jos jatkaa dieettiä samaan malliin niin puhutaanko viikoista vai kuukausista? Onko kokemuksia?

Mä en ees oo tienny mistää tankkaus/ylläpitö vaiheesta oon vaan kun kreatiiniä ottanut nii ennen treeniä 5g ja treenin jälkee 5g välipäivinä en oo useinkaa käyttäny

käytäthänä proteiinia välipäivinä? käytä myös kreatiinia

Entäs jos kre tankkauksen aloittaa "ns kesken dieetin"? Painoa tulee itelle se noin 3-4kg mutta miten nopeesti siitä lisääntyneestä painosta pääsee eroon? Eli siis jos jatkaa dieettiä samaan malliin niin puhutaanko viikoista vai kuukausista? Onko kokemuksia?
Mitä väliä sillä on? Joskus kuulee sanottavan, että dieetillä ei kannata käyttää kreatiinia kun se nostaa painoa. Mitä sitten? Se on nestettä, enkä mä ainakaan dieettaa laskeakseni painoa vaan vähentääkseni läskiä.

Mitenkäs kun aloitin tuon kuurin eilen enkä älynnyt tuota tankkausjaksoa niin voinkos silti pitää vielä sen n. 5pvä tankkausjakson vaikka kaksi päivää onkin menty 10g/pvä?

Siitä vaan aloitat tankkausjakson, nuo parin päivän syömiset ei vaikuttane suuntaan jos toiseen, ainakaan negatiivisesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom