Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi pyruvaatti on palorypälehappo eli siitä se hapan maku. Ite oon syöny kans vähän aikaa tota creapyria. Mulla toimii pyruvaatti yhtä hyvin kuin kreatiinimonohydraatti. Monohydraatti aiheutti ripulia silloin tällöin, pyruvaatti vain hieman närästää. Koska tankkausta ei tarvii niin syön vain 3x viikossa ja näin hinta kuukautta kohti on pienempi.Ostin XTREME-merkkistä kreatiinipyruvaattia, tietääkö kukaan onko tämä puhditettua kreatiinia? Ihmetyttää kreatiinin maku, maistuu sitruunahapolle vaikka tuotteen pitäisi olla 100% kreatiinipyruvaattia...
Mutta kuinka nopeasti voisi olla mahdollista huomata aineen vaikutukset? Kun pyruvaattia ei tarvitse tankata niin kuin monohydraattia, niin eikö pyruvaatin hyödyt pitäisi näkyä silloin lähestulkoon heti?
Olen tässä kohta viikon ajan syönyt Evolutionin CRP kreatiinipyruvaattia joka aamu tyhjään vatsaan sen pussin suosituksaen 10g. Ennen treeniä en ole erikseen enää ottanut. Ajattelin kyllä pian siirtyä nauttimaan (jos siitä nyt voi puhua jauheen kirpeyden vuoksi) annoksen vain ja ainoastaan treenipäivinä, kun tulee muuten melko kalliiksi.
Mutta kuinka nopeasti voisi olla mahdollista huomata aineen vaikutukset? Kun pyruvaattia ei tarvitse tankata niin kuin monohydraattia, niin eikö pyruvaatin hyödyt pitäisi näkyä silloin lähestulkoon heti? (ollako sitten placebo, mutta tämän viikon treenit ovat _tuntuneet_ kevyemmiltä)
Toisekseen, onko kukaan huomannut kreatiinipyruvaatin aiheuttavan nesteen kertymistä ja pöhöä? Triidin ensimmäisellä sivulla mainittiin solun turpoavan osmoosion vuoksi joka tapauksessa kreatiinifosfaatin kertyessä soluun, käyttipä sitten pyruvaattia tai monohydraattia. Onko tämä totta?
Ja kertokaa toki lisää kokemuksia kyseisen tuotteen käyttäjiltä!
Onko muutes kannattavaa ottaa iltaisin ennen nukkumaanmenoa iltaproteiinin kanssa?
Tietääkö joku mistä saa 100% pyruvaattia?
Mikähän mahtaa olla 100% CRP-tuotteista se edullisin? anyone...???
leader (11,95e 300g Prismasta)