Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rane1 sanoi:Mikä olisi sopiva ajankohta ottaa päivittäinen kreatiinipyruvaatti annos?
Nixsu sanoi:Alkaa tuo Fastin kreatiini purkki tekemään loppuaan ja olen miettinyt ostaakko samanlaisen tilalle vai koittaisiko tätä kreatiinipyruvaattia. Onko näillä tuotteilla tosiaan huomattavaa eroa? Kumpaan kallistuisitte?
L0b0 sanoi:Puryvaatissa on kaikkea muuta shaissee seassa, hiilaria, protskua jne....mitä nyt muistelisin joskus tuoteselostetta lukeneeni.
Eli suosiolla ostaisin pelkkää 100% monohydraattia!
IsoDino sanoi:Esim. Evolutionin Crp1:ssä ei ole mitää hiilareita eikä muutakaan joukossa eli tuo on .
Monohydraatillakin pärjää ja on halvempaa kuin pyryvaatti, mutta pyryvaatti on tutkitusti moninkertaisesti tehokkaampi kreatiinin lähde.
Kannattaa yleisestikkin ottaa selvää millaisesta RAAKA-AINEESTA esim. kreatiinit (ja muutkin tuotteet) on tehty. Mm. Evolutionin tuotteet on valmistettu patentoiduista raaka-aineista, kun taas monet tuotteet tehdään halvasta paska raaka-aineesta, joilloin niiden jälleenmyyntihintakin saadaan alemmaksi.
rahkanaama sanoi:Monohydraatin vaikutuksen olen itse todennut, mutta tämä pyryvaatti on kokeilematta ja minusta se kuulostaa pitkälti humpuukilta.
edit: Epäilemättä tuo pyryvaattikin toimii riittävinä annoksina, mutta en näe mitä etua se ei tarjoaa monohydraattiin nähden? Tulee muuten järkyttävä kilohinta itse kreatiinille.
rahkanaama sanoi:Tehokkaampi kreatiininlähde? Viitsitkö laittaa vaikka evon tuoteselosteen mistä näkee, mitä muuta se sitten sisältää jos se muu ei kerta ole hiilareita/protskua. Itse olen ymmärtänyt että tämä kreatiinipyryvaatti menee samalle osastolle kuin 'anal stackit' ym, mutta kerro ihmeessä, jos näin ei ole?
Lisäksi mainitsit tuolla miesten kisafoorumissa, että kreatiinipyryvaatti ei kerää nestettä kroppaan. Itse olen ymmärtänyt, että kreatiinin antama pieni lisäteho (toisto - kaksi lisää) perustuu juuri tähän lihaksiin kertyneeseen nesteeseen ja sitä kautta sarjakestävyyden paranemiseen?
Monohydraatin vaikutuksen olen itse todennut, mutta tämä pyryvaatti on kokeilematta ja minusta se kuulostaa pitkälti humpuukilta.
edit: Epäilemättä tuo pyryvaattikin toimii riittävinä annoksina, mutta en näe mitä etua se ei tarjoaa monohydraattiin nähden? Tulee muuten järkyttävä kilohinta itse kreatiinille.
IsoDino sanoi:Tuotetta ei tarvitse lainkaan tankata, eikä se nosta lihassolun sisäisen nesteen määrää.
Kreatiini teho ei perustu nesteen kerääntymiseen vaan kuinka sen sanoisin... lihaksen reaktionopeuden lisääntymiseen... (ei väitellä tästä enempää, koska en osaa tuota asiaa selventää järkevästi)
tuub sanoi:Itse en ole monohydraatista saanut koskaan sellaista hyötyä että olisin sitä huomannut, kun taas pyruvaatista, just tosta crp1:stä, huomasin hyödyn, en tosin salilla mutta lähtönopeudessa ja ponnistusnopeudessa. Kallistahan se on, mutta ainakin sillon kun sitä vedin olin positiivisesti yllättynyt tuloksista.
Omskakas sanoi:Vahva veikkaukseni onplaseboefekti.
tuub sanoi:Luulen että vastaus löytyy siitä, että pyruvaattia vedin säännöllisesti joka aamu tyhjään vatsaan, kun taas monohydraattia yleensä palarissa, eikä joka päivä.
Plaseboaa ei ymmärtääkseni ole, jos tuloksen muutos on konkreettisesti nähtävissä, esim. juoksuajassa tai ponnistuskorkeudessa.
Rane1 sanoi:Tarviiko kreatiinipyruvaatin yhteydessä nauttia dexstroosia kuten tavallisen kreatiinin yhteydessä?
IsoDino sanoi:Esim. Evolutionin Crp1:ssä ei ole mitää hiilareita eikä muutakaan joukossa eli tuo on .
Monohydraatillakin pärjää ja on halvempaa kuin pyryvaatti, mutta pyryvaatti on tutkitusti moninkertaisesti tehokkaampi kreatiinin lähde.