Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J2M sanoi:Kertokaapas miten sitä kreatiinia tulee oikeaoppisesti käyttää eli kuinka suuret annokset kun aloittaa kuurin ja kuinka pitkään näillä annoksilla ja mitä sen jälkeen? Itse painan siinä 80-85kg esimerkkejä ajatellen.
onion sanoi:Itse käytän tuota 20 mg tankkausjaksoa "kuurin" alussa
Ei jumalauta kyllä minä vedän 20 milligrammaa!!! Ööööö no ei vaineskaan, kyllä se oli 20 grammaa mitä tarkoitin. Kiitos korjauksesta.Dragon sanoi:No jo on tankkausjakso! :D Saa olla aika tarkka vaakakin jo ton määrän punnitsemiseen. Taisit tarkoittaa 20 grammaa, etkä 20 milligrammaa?
onion sanoi:Tuntuu vaan siltä että tankkausjaksojen jälkeen tuo krea potkii kaikkein parhaiten mulla ja pitemmällä aikavälillä tuntuu ettei mitään vaikutusta. Nämä on tietysti näitä musta tuntuu juttuja ja toisilla taas ei krea tunnu kuulemma potkivan millään lailla.
Pro-Pain sanoi:Aiotko käyttää ihan puhdasta kreatiinia vai jotain valmista kreatiinivalmistetta?
ljm sanoi:Millaisia eroja näillä on?
Pro-Pain sanoi:Puhtaalla kreatiinilla tarkoitin 100% kreatiini monohydraattia ja kreatiinivalmisteella jotain sellaista tuotetta jossa on mukana esim. hiilarit, vitamiinit, mineraalit, glutamiini jne. Tällaisissa tuotteissa et välttämättä tarvitse tankkausvaihetta.
onion sanoi:toisilla taas ei krea tunnu kuulemma potkivan millään lailla.
Fastin vanhassa mustassa kreatiinipakkauksessa, teelisikallisen painoksi ilmoitettiin 2g...jos ei muisti pahasti pätki.Tepes sanoi:Yksi teelusikallinen on käsittääkseni n. 5 grammaa.
Pii sanoi:Fastin vanhassa mustassa kreatiinipakkauksessa, teelisikallisen painoksi ilmoitettiin 2g...jos ei muisti pahasti pätki.