Kreatiinin edut ja haitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jupeliz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voiko kreatiini aiheuttaa flunssaa?:rolleyes:
Ainaku meikäläisellä on kreatiini käytössä ni kurkusta irtoo kerran/kaks päivässä semmonen pitkä klimppi räkää:evil: En keksi mistä muusta se vois johtua, koska ikinä ei oo ollu mitään flunssan poikasta ennen kuurin alottamista, mutta parin päivän käytön jälkeen alkaa räkä irtoamaan. Ei muuten haittaa, mutta kun tuntuu, että se klimppi irtoo aina ruokatunnilla :urjo:

Colin sanoi:
Outo juttu ei minulle mitään nuhaa ole tullut kreatiinista ja itse veikaan, että vika ei löydä kreatiinista. Ja minulle kreasta on ollut enemmän hyötyä kuin hallaa.:whip:

hoplaa90 sanoi:
huonona puolena voin sanoo että mulla ainakin alko naama kukkiin kivasti. samoin rainta ja niska:jahas:

Heh... mulla taas on päinvastasia kokemuksia tästä eli akne rupesi lähtemään krean käytön myötä.

Paketissa (wrangen) luki että 2g/pvä ja sillä tuli aloteltua.
Kyllä silläkin jotain tulosta tuli mutta paremmin toimi kun otin tuon 20g/5 päivää ja 2-5g siitä eteenpäin.

Colin sanoi:

et kai sie oikeasti tuota kysy?:eek:

meinaatko että meille markkinoidaan flunssaa aiheuttavaa tavaraa esim. prismassa ym.?

semmosella jauholla olis varmaan kovat markkinat: "alennuksessa nuhaa purkillinen,ota 2g päivässä ja sairastut flunssaan!"
:lol2: :lol2: :lol2:

Jos otatte sitä kreatiinia ekan kerran elämässänne, ottakaa pieninä annoksina useamman kerran päivässä ja runsaan veden kera. Ei ole ihme jos tulee vähän pyrstöyskää jos nappaseen tyyliin 10 g pienen vesilasillisen kera naamaansa.

Timba79 sanoi:
Jos otatte sitä kreatiinia ekan kerran elämässänne, ottakaa pieninä annoksina useamman kerran päivässä ja runsaan veden kera. Ei ole ihme jos tulee vähän pyrstöyskää jos nappaseen tyyliin 10 g pienen vesilasillisen kera naamaansa.

Sekoitin sitä aamulla puoleen litraan kaakaota, ja päälle vielä runsaasti vettä. pittää vielä yrittää muistella mitä muuta söi, jospa se syyllinen löytyisi sieltä. Laktoosi-ongelmia ei ole. Yritetään huomenna aloittaa uudestaan.

No jos silti otit joku 10 g kerralla, niin koita ottaa vain 5 g kerrallaan. Toki se syy voi olla jossain muuallakin, ehkä oli sattumaa että ripulit tuli just kun otit kreaa, mistä noista kokeilematta tietää.

Purkki kreaa löytyy kaapista ja mietin että pitäiskö alottaa kuuri. Kuitenki nyt joudun vetämään kortisonia vielä vähän aikaa ja sekin on kerännyt jo ihan mukavasti nestettä kehoon ja naamaan niin en ehkä sitä enempää haluaisi. Kreatiinilla olen kyllä aina saanut puhtia treeneihin (lisätoistoja ja -sarjoja) mutta toisaalta ne edut ovat vain sen käytön aikaisia. Mutta kai se on hyvä välillä hakea buustia treeneihin kreatiinikuurilla. Täytyy ehkä odottaa tää kortisonikuuri alta pois ja sitten aloittaa kreatiinin mussuttaminen, jos siitä saisi vaikka nopeusharjoitteluunkin lisäpotkua.

Snadisti Offtopic, mutta sallinette sen "n0000bielle".

Onko kellään kokemusta miten tollanen kreatiini menee käyttökelvottomaksi?
Löysin kaapista lähes täydenp purkin, jossa päällä luki "Parasta ennen 2004/9.

Uskaaltako/kannattaako tota enään käyttää? Tuleeko pyrstöyskää tai :evil: ?- pitäs tietysti kokeilla, mutta jos jollain sattuis olemaan kokemusta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
dr_ink sanoi:
Snadisti Offtopic, mutta sallinette sen "n0000bielle".

Onko kellään kokemusta miten tollanen kreatiini menee käyttökelvottomaksi?
Löysin kaapista lähes täydenp purkin, jossa päällä luki "Parasta ennen 2004/9.

Uskaaltako/kannattaako tota enään käyttää? Tuleeko pyrstöyskää tai :evil: ?- pitäs tietysti kokeilla, mutta jos jollain sattuis olemaan kokemusta?

käytäs hakua, vanhentuneista jauhoista on muistaakseni pariin otteeseen ollut puhe, kreasta kanssa. mä en kyllä söis jos on noin vanhaa.

En tankkaa, vedän palkkarissa krean hetulaan (10g), sillä olen kuullut, että efekti ei juuri eroa tankkauspörhellyksistä. Tiedä sitten sen totuudenpitävyyttä.

Mulle tulee ainakin kusihätä yöllä. Tiedä sit mistä johtuu, ellei kreasta.

Ite alotin ekan kreakuurini (heh, kuulostaapa hurjalta) tuos parisen vkoa sitten. En tehny mitään tankkauksia vaan otan sen 5g päivässä ns. tunnustellen kun tuppaa olemaan allergiataipumuksia suuntaan jos toiseen. Ainakaan tässä vaiheessa en oo havainnu mitään vaikutuksia eli paino ei ole noussut, ei pyrstöyskää tai ihottumia eikä tuloksissa muutoksia. Toisaalta ei nuo pitoisuudet ole elimistössä vielä tarpeeksi nousseet eli seuraamma tilannetta.

Oon tainnut jäädä kreatiiniin koukkuun:D nyt pitäisi olla koko tammikuu tauolla,mutta tuntuu että treeni ei kulje niin hyvin ja rauta on raskasta:curs: noh,pari viikkoa ja taas kreaa koneeseen,pääasia,että tulee vaikutusta,vaikka sitten lumevaikutusta!

Jos sen kreatiinin ottamisen pätkii silleen, et ottaa vaikka 5 grammaa 5 kertaa päivässä, ni pitääkö joka kerta juoda se puol litraa vettä, vai mikä olis suositeltava määrä??? Ja kannattaako käyttö alottaa päivänä, jolloin ei treenaa vai päivänä jolloin treenaa???

jokke_pappa sanoi:
Jos sen kreatiinin ottamisen pätkii silleen, et ottaa vaikka 5 grammaa 5 kertaa päivässä, ni pitääkö joka kerta juoda se puol litraa vettä, vai mikä olis suositeltava määrä??? Ja kannattaako käyttö alottaa päivänä, jolloin ei treenaa vai päivänä jolloin treenaa???

Tuo puoli litraa on tossa kohtaa varmasti ihan pätevä määrä, eli anna mennä noin vaan. Eikä varmasti ole mitään merkitystä aloitatko treeni vai lepopäivänä.

tubbi sanoi:
Oon tainnut jäädä kreatiiniin koukkuun:D nyt pitäisi olla koko tammikuu tauolla,mutta tuntuu että treeni ei kulje niin hyvin ja rauta on raskasta:curs: noh,pari viikkoa ja taas kreaa koneeseen,pääasia,että tulee vaikutusta,vaikka sitten lumevaikutusta!

kaikkihan me halutaan että treeni kulkee paremmin ja nousee isommat raudat. miksei siis sitä tekisi enemmänkin mieli, krea on leikki-dopingia.

Onkos tämän kreatiinin kanssa nii että kun sitä ottaa esim. kuukauden ja sitte on ottamatta kuukauden verran nii, onko keho samannäköinen kun ennen kreatiinin syöntiä?

juham85 sanoi:
Onkos tämän kreatiinin kanssa nii että kun sitä ottaa esim. kuukauden ja sitte on ottamatta kuukauden verran nii, onko keho samannäköinen kun ennen kreatiinin syöntiä?

lihaskasvu ja rasvan kertyminen/poistuminen poislukien on, kreatiinin ei pitäis vaikuttaa ulkonäköön suoranaisesti muuten kuin keräämällä nestettä ja krean lopetettua sen mukana kertyneet ylimääräset lähtee kävelemään.

Do dii, kreatiinia on menny ny se kuukausi ja ehkä sen verran on vaikutusta tullut että paino o noussut parisen kiloa...toisaalta en oo ny tehnyt aerobista että sekin voi vaikuttaa... Tuloksissa en ole kyllä havainnut mitään erityistä vaikutusta että empä ny ainakaan tällä perusteella lähe vaikutuksia hehkuttamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom