Kuukaudessa ei kreatiinillakaan tehdä ihmeitä, aloita vaan se dietti heti niin ei tarvii pudotella niin kovaa vauhtia -> säästyy lihakset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by lepex
Joo samaa mieltä Opiskelijan kanssa. Aloita vaikka molemmat, dieetti ja kuuri, mutta ei kannata ihmetellä jos paino ei lähde heti laskemaan. Ite tein niin itte aloitin kummatkin yhtä aikaa ja vasta kuukauden päästä on alkanut tuo paino tippumaan enempi kun tuo krea toi nestettä sen verran.
Helpompi havaita painonlasku jos ei tuota kreaa vedä. tosin, ei sillä ole vaikutusta dieetin tehoon, palaa se rasva samalla tavalla kuitenkin.
Originally posted by kiewi
Ehkä vielä parempi olisi aloittaa krean otto viikkoa ennen dietin alkua jotta saat krean aiheuttaman painonnousun selville ja on sitten psykologisesti helpompi dietata kun paino lähtee heti laskemaan. Jos aloitat krean ja dietin yhtä aikaa niin tosiaan menee helposti kuukausi ennenkuin painokäyrä leikkaa aloitustason.
Originally posted by Hazard
Mä oon ymmärtäny et kreatiini sitoo jonkin verran nestettä, joten paino saattaa nousta pari kiloo mut tuskin se nyt päällepäin näkyy, tosin taitaa olla aika henk. kohtaista. Viisammat korjaa jos oon väärässä...
Originally posted by taisto
En ole varmaankaan viisaampi. Minulla kreatiini (ainakin oletin olevan syy) turvotti naaman,
se neste kerääntyy lihaksiinOriginally posted by Jep
Eli tuleeko tonne nahan, lämpökerroksen ja mahdollisten lihasten lisäks jotai nestettä