Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Joo samaa mieltä Opiskelijan kanssa. Aloita vaikka molemmat, dieetti ja kuuri, mutta ei kannata ihmetellä jos paino ei lähde heti laskemaan. Ite tein niin itte aloitin kummatkin yhtä aikaa ja vasta kuukauden päästä on alkanut tuo paino tippumaan enempi kun tuo krea toi nestettä sen verran.
Helpompi havaita painonlasku jos ei tuota kreaa vedä. tosin, ei sillä ole vaikutusta dieetin tehoon, palaa se rasva samalla tavalla kuitenkin.

Originally posted by lepex
Joo samaa mieltä Opiskelijan kanssa. Aloita vaikka molemmat, dieetti ja kuuri, mutta ei kannata ihmetellä jos paino ei lähde heti laskemaan. Ite tein niin itte aloitin kummatkin yhtä aikaa ja vasta kuukauden päästä on alkanut tuo paino tippumaan enempi kun tuo krea toi nestettä sen verran.
Helpompi havaita painonlasku jos ei tuota kreaa vedä. tosin, ei sillä ole vaikutusta dieetin tehoon, palaa se rasva samalla tavalla kuitenkin.

Yhdyn edelliseen. Dietti päälle ja kreatiinit koneeseen. Ehkä vielä parempi olisi aloittaa krean otto viikkoa ennen dietin alkua jotta saat krean aiheuttaman painonnousun selville ja on sitten psykologisesti helpompi dietata kun paino lähtee heti laskemaan. Jos aloitat krean ja dietin yhtä aikaa niin tosiaan menee helposti kuukausi ennenkuin painokäyrä leikkaa aloitustason.

Lisäksi krean avulla jaksat reenata vähän paremmin niillä vähillä kaloreillasi

-K

Originally posted by kiewi
Ehkä vielä parempi olisi aloittaa krean otto viikkoa ennen dietin alkua jotta saat krean aiheuttaman painonnousun selville ja on sitten psykologisesti helpompi dietata kun paino lähtee heti laskemaan. Jos aloitat krean ja dietin yhtä aikaa niin tosiaan menee helposti kuukausi ennenkuin painokäyrä leikkaa aloitustason.

Kannatan. Mä olen vieläkin reilu kilo yli aloituspainon vaikka dieetti ja kreakuuri loppui tuossa vähän aikaa sitten. Onneksi peili on eri mieltä.

Mulla olis tavoite tiputtaa myös painoa sinne alle 85kg, niin jos syön sen kuukauden kreatiinia dieetin ohella, niin vaikuttaakohan se niin paljon, että vaikka sitten jatkaisinkin pelkästään dieettiä, niin painoa on vaikea tiputtaa?

Aikaisemmat kokemukset kreatiinista ovat, että paino ei paljon nouse, mutta tulokset nousivat aika mukavasti salilla, joten kreatiini varmaan voisi auttaa pitämään voimatasoa yllä dieetin aikana, vaikka lihastakin vähän katoaisi?

Elikkä alotin tossa viime lauantaina kreatiinin tankkauksen ja otan kolme viiden gramman satsia päivässä. Tarkoitus olisi jatkaa tankkausta perjantaihin. Nyt sit on toista päivää flunssa meneillään, joten jätin sitten tämän päivän reenitki väliin.
Eli kannattaisko tankkaus keskeyttää ja aloittaa muutaman viikon päästä uudelleen vai jatkaa loppuun???

Olen treenaillut tässä vuoden verran ja aloitin proteiinien ja kreatiinin syömisen muutama viikko sitten. Syön/juon kreatiinia dextroosin kera aina treenien jälkeen. treenaan 6krt viikossa. tehoaako kreatiini parhaiten jälkeen treenien vai olisiko se parempi ottaa esim. ennen teeniä vai johonkin muuhun aikaan päivällä? Kuinka paljon kreatiinia uskaltaa ottaa? (painan 69 kiloa)

6 krt viikossa punttitreeniä = yhtätyhjän kanssa (NULL)
ihan sama millon sen kreatiinin ottaa, ei pitäis vaikuttaa mihinkään...tapauskohtaisesti toki, mutta ite otan esim 10g/päivä

niin, kuinka se on?

Joo, kaipaisin tarkenusta tosta kreatiinista. Searchia/f.a.q:ta on kaluttu läpi ja silti jäi epäselväksi tosta kreatiinista jotain. Eli toi kreatiini siis kerää nestettä kroppaan ja jostai prkleen nestepöhöstä oli juttuu. Eli tuleeko tonne nahan, lämpökerroksen ja mahdollisten lihasten lisäks jotai nestettä.ja kuinka huomattavasti sitä tulee, tarkoitan että näkyykö ihan naamasta ja pötsin kasvamisena?

Mulle on yleensä tullu semmoiset pari kiloa lisää kun oon aloittanu kreatiinin, mutta en oo kyllä huomannu sitä missään.

Mä oon ymmärtäny et kreatiini sitoo jonkin verran nestettä, joten paino saattaa nousta pari kiloo mut tuskin se nyt päällepäin näkyy, tosin taitaa olla aika henk. kohtaista. Viisammat korjaa jos oon väärässä...

Originally posted by Hazard
Mä oon ymmärtäny et kreatiini sitoo jonkin verran nestettä, joten paino saattaa nousta pari kiloo mut tuskin se nyt päällepäin näkyy, tosin taitaa olla aika henk. kohtaista. Viisammat korjaa jos oon väärässä...

En ole varmaankaan viisaampi. Minulla kreatiini (ainakin oletin olevan syy) turvotti naaman, äiskä huomautti/kysyi aiheesta kun menin käymään kotiseudulla.

Olin kylläkin sitä ennen näyttämän ihan nälkämaan asukilta joten saattoi olla vaan tilanteen normalisointia. Jokaisen henkilökohtainen tulos selviää kokeilemalla. (Mulla oli muuten kreatiinina Meka-Poron kreatiinia)

Originally posted by taisto
En ole varmaankaan viisaampi. Minulla kreatiini (ainakin oletin olevan syy) turvotti naaman,

Tota naaman turpoamista vähän niin, kun "pelkää". Luonnostaan on jo vähän pyöreämmät posket. Mutta saako sillä kreatiinilla sen verran tulosta aikaan, että kannattaa hommata?

Kuten mainittiin, neste kerääntyy lihaksiin. Itselläni kreatiini nostaa painoa kilon pari verran, mutta negatiivisena puolena lisää finnejä - vaikka kuka tahansa muuta väittäisi. Mahdollisesta "tehojen" noususta en tiedä.

Summarum: käytetään nyt, jos vaikka saisi voimaa ja sitä myöten vähän lisää lihaskasvua. Jätetään pois kesäksi, niin ehtii vielä noi finnit sitten kadota ennen rantaa...

moni väittää että kreatiini kerää nestettä vain lihaksiin mutta väitän että kerää myös muualle. Tai no näin tekee ainakin mulla.. nimenomaan kasvoista huomaa jos ottaa hevosannosta kreatiinia.

Ja onhan se ihan toimivaa tavaraa, mutta rahanarvoista? Kenties.

Mulla tuli kanssa se pari kiloa nestettä,jaloissa näkyi,sukan reunat jätti "mukavat" painaumat,naamassa näkyi alussa varsinkin,aamuisin tuntui että silmiä sai hakea :D ,ei mitään pahempaa.Tuloksissa näkyi ja tuntui että jaksoi pitemmät sarjat paremmin,saapi nähä mitä käy kun just lopetin sen syömisen.
Lääkäri setä sanoi,että ko aineella on ainoastaan plasebo vaikutus,mutta mulla ainakin "potki":whip:

Back
Ylös Bottom